2ASSISTU Assistants

- Afwisseling
- Detachering
- Netwerken
- Persoonlijke ontwikkeling
Voor Assistants
Droom jij van een Assistant functie waarin jij op projectbasis klanten kan ontzorgen, je netwerk kan uitbreiden en je optimaal kan blijven ontwikkelen?
Dan is de functie als 2ASSISTU Assistant de perfecte rol voor jou! Als 2ASSISTU Assistant werk jij op detacheringsbasis, leer je veel verschillende organisaties kennen en kun je er via deze weg achter komen hoe jij je loopbaan verder wilt ontwikkelen. Denk hierbij aan tijdelijke rollen als Officemanager, Office Assistant of Personal Assistant. Dit kan zijn in verband met een zwangerschapverlof, ziekte of ter overbrugging tot er een vaste Assistant gevonden is.
Je bent altijd op zoek naar nieuwe uitdagingen, houdt van verandering en zorgt er op elke werkplek voor dat iedereen ontzorgd is en zijn of haar werk optimaal kan uitvoeren. Verder ben je ondernemend, flexibel, proactief en een echte teamplayer. Als onderdeel van 2ASSISTU ben je daarnaast ook het visitekaartje van 2ASSISTU en weet jij elke opdracht succesvol af te ronden.
Heb jij al enige ervaring als Assistant en zie jij jezelf al werkzaam als 2ASSISTU Assistant? Dan nodigen wij je graag uit op ons kantoor in Amsterdam voor een persoonlijke kennismaking.

meet
the
assistants


Do we need
?
Waarom bij 2AU aan de slag?
Community
Je bent onderdeel van onze hechte 2ASSISTU Assistant Community. Deze community wordt steeds groter en groter.
Zekerheid
Via ons krijg je een vast maandsalaris en aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden. Daarnaast zorgen wij voor een continue stroom aan leuke en passende opdrachten voor jou. Jij hoeft dus zelf niet op zoek naar nieuwe opdrachten, maar je mag altijd meedenken.
Dynamisch
Doordat de opdrachten en vraagstukken van de klant tijdelijk zijn, is je werk erg afwisselend. Geen dag is hetzelfde!
Netwerken
Je leert tijdens de opdrachten en via 2ASSISTU veel nieuwe mensen en organisaties kennen. Hierdoor bouw je een sterk netwerk op en kom je er steeds meer achter wat écht bij jou past.
Persoonlijke ontwikkeling
Wij organiseren iedere laatste dinsdag van de maand een training bij ons op kantoor of op een externe locatie. Elke training heeft een eigen thema en wordt gegeven door diverse interessante sprekers. Op deze manier kan jij je constant blijven ontwikkelen. Uiteraard sluiten wij daarna altijd af met een gezellige borrel zodat jullie elkaar steeds beter leren kennen en ervaringen kunnen uitwisselen.
Wat bieden wij jou?
– Diverse opdrachtgevers
– Een competitief salaris
– Zekerheid
– 25 vakantiedagen o.b.v. 40 uur
– Telefoonkostenvergoeding
– Training en ontwikkelingsprogramma
– Onderdeel van onze Community
– Professionele fotoshoot
– Roze customized Cowboy
Interesse? Of eventuele kennismaking?
Laat je gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!


Nora Badda
- Senior Consultant
- nora@2assistu.nl
- 06 16 86 52 72










Hi! Ik ben Jazz, woonachtig in het mooie Amsterdam en kom oorspronkelijk uit Goes, Zeeland.
Ik heb International Media and Entertainment Management gestudeerd in Breda en vervolgens gewerkt in rollen als Office Manager en Personal Assistant.
Toen ik werd benaderd door 2ASSISTU wist ik vrij snel dat ik hier wilde werken en sinds januari 2022 werk ik hier dan ook met veel plezier als 2ASSISTU Assistant.
Als 2ASSISTU Assistant kan ik al mijn opgedane ervaring op opdrachtbasis inzetten voor verschillende bedrijven en zo de klant optimaal ontzorgen. Ik ben iemand die graag ondersteunt en alles tot in de puntjes regelt.
Vanwege mijn flexibele houding en relevante werkervaring kan ik ergens snel mijn weg vinden en zorgen dat iedereen happy is!
Het mooie aan deze manier van werken is dat ik hierdoor veel verschillende soorten organisaties van binnen te zien krijg en mij zo constant kan blijven ontwikkelen. Het maakt mijn job heel dynamisch en leerzaam.
Wil jij meer weten over wat wij kunnen doen voor jullie organisatie of ben je een Assistant en lijkt dit je ook een mooie kans?
Let’s connect via jazz@2assistu.nl en kom gezellig langs bij ons op kantoor voor een kop koffie en een kennismaking!
Hi ik ben Nigelie, geboren en opgegroeid in Amerika en nu woonachtig in Vinkeveen met mijn man en zoontje.
In Amerika heb ik mijn bachelor in kinesiologie behaald, maar door de jaren heen heb ik altijd in verschillende assistent en officemanagementfuncties gewerkt.
Begin 2022 heb ik 2ASSISTU via Instagram leren kennen en wist ik direct dat dit team de juiste match voor mij was.
In juni ben ik begonnen met mijn eerste opdracht als 2ASSISTU Assistant. In deze organisatie bestaan mijn werkzaamheden vooral uit agendabeheer, reizen boeken en plannen en het organiseren van interne en externe vergaderingen. In voorgaande functies heb ik ook een breed scala aan taken gehad binnen officemanagement en administratie.
Wat ik zo leuk vind aan 2AU is de mogelijkheid om voor verschillende bedrijven te werken en zoveel mogelijk ervaringen op te doen. Ik denk dat het een perfecte manier is om je vaardigheden verder te ontwikkelen en te groeien als individu en werknemer. Als 2ASSISTU Assitant krijg je de kans om je netwerk uit te breiden.
Ben jij nog opzoek naar een Executive Assistant, Personal Assistant of Office Manager? Stuur bij dan een berichtje via nigelie@2assistu.nl en wie weten spreken wij elkaar snel!
Hi! Ik ben Reneé en ik woon in het prachtige Amsterdam. Na het afronden van Hogeschool TIO, wilde ik graag mijn passie voor de hospitality voortzetten. Ik heb bij verschillende horecazaken gewerkt en ook op kantoor als locatiemanager/officemanager heb ik veel ervaring kunnen opdoen en op die manier ook meerdere kanten van de hospitality kunnen ervaren.
Sinds september ben ik gestart als 2ASSISTU Assistant en binnen deze functie komt voor mij alles bij elkaar! In deze rol kan ik brede werkervaring opdoen en mezelf continue blijven ontwikkelen. Van nature ben ik flexibel, enthousiast en leergierig. Ik presteer goed onder tijdsdruk en ben iemand die gestructureerd werkt. Daarnaast wil ik graag iedereen ontzorgen en houd ik ervan om alles tot in de puntjes te regelen.
Door mijn verschillende werkervaringen heb ik geleerd prioriteiten te stellen, een teamplayer te zijn en doelgericht te werken.
Ik ben ontzettend bij dat 2ASSISTU op mijn pad is gekomen en dat ik hierdoor gevonden heb wat echt bij mij past!
Ben jij nog op zoek naar een Executive Assistant, Personal Assistant of Office Manager? Neem dan contact op via renee@2assistu.nl.
Hi! Ik ben Emma en ik woon in het gezellige Amsterdam Oost. Deze week ben ik met veel enthousiasme begonnen als 2ASSISTU Assistant! Ik vind het heel leuk om deel uit te maken van de 2ASSISTU Assistant Community, waarbij ik mij kan inzetten voor verschillende organisaties.
Bij de start van mijn loopbaan ben ik al snel de advertising wereld ingerold. Hier heb ik veel ervaring op kunnen doen als Office Manager, PA en Event Manager. Van het boeken van vluchten, organiseren van teamuitjes en spreker avonden tot complex agendabeheer. Ik weet prioriteiten te stellen en doelgericht te werken.
Mijn doel is om constant het onmogelijke, mogelijk te maken.
Wat ik in de afgelopen jaren heb geleerd is dat veel ad-hoc geregeld moet worden en dat er bijna niets is wat een schema volgt. Dit is precies wat ik leuk vind en waar ik goed in ben. Ik heb onwijs veel zin om de ervaring die ik heb opgedaan de laatste jaren, te gebruiken om op tijdelijke opdrachten de klant optimaal te kunnen ontzorgen.
Ben jij nog op zoek naar een Executive Assistant, Personal Assistant of Office Manager? Stuur bij dan een berichtje via emma@2assistu.nl en wie weten spreken wij elkaar snel!
Hi! Mijn naam is Julie en per november 2022 gestart als 2AU Assistant.
Binnen 2ASSISTU werk ik op opdrachtbasis. Hierdoor leer ik in een vrij korte periode verschillende organisaties kennen en krijg ik een unieke kans om een ‘kijkje in de keuken’ te nemen. Voor mij is dit dé perfecte match. Mijn flexibele & probleemoplossende karakter komt hierbij goed van pas. De uitdaging voor mij is om in een korte tijd veel gedaan te krijgen en een positieve impact te maken. Work smart, not harder ;). Efficiëntie is key.
Als ik één ding geleerd heb van het opgroeien met vijf broers; is het soms een beetje brutaal durven te zijn om mijn doelen te bereiken. Mijn ‘secret weapon’ is mijn positieve energie, social skills en mijn verantwoordelijkheidsgevoel. Ook vind ik het leuk om mensen met elkaar in contact te brengen, open-minded te zijn en creatief mee te denken in de dagelijkse dingen.
Heb je vragen of lijkt het je leuk om eventuele samenwerkingsmogelijkheden te bespreken? Stuur mij een berichtje via julie@2assistu.nl.
Hi! Ik ben Ernestine, op mijn 18e ben ik verhuisd naar het prachtige Amsterdam en begonnen aan mijn studie bij Schoevers. Ik ben daar opgeleid tot directiesecretaresse. Al vrij snel na het afronden van de opleiding ben ik begonnen als secretaresse op de Zuidas. Hier heb ik veel ervaring op kunnen doen en ben ik erachter gekomen dat dit echt hetgeen is waar ik mijn energie uithaal. Een organisatie of persoon optimaal ontzorgen.
Begin oktober ben ik begonnen bij 2ASSISTU als 2ASSISTU Assistant. Deze dynamische functie past perfect bij mij. Ik wil mezelf graag blijven ontwikkelen, nieuwe mensen ontmoeten en in een korte tijd echt iets toevoegen aan een organisatie.
Ik ben flexibel, pas me snel aan, verdiep me vaak in vernieuwende processen en los graag bestaande problemen op.
Ben jij nog op zoek naar een Executive Assistant, Personal Assistant of Office Manager? Neem dan contact op via ernestine@2assistu.nl.