Office

- Vast
- Interim
- 2ASSISTU Assistant
- Office Stars
Voor kandidaten
In je kracht staan door ontzorgen
Ben je opzoek naar een uitdagende baan binnen Officemanagement? Wij kunnen je daarbij helpen! Wij bemiddelen functies als Office Assistant en Office Manager maar je krijgt via ons ook de kans om naast je studie ervaring op doen als Office Star. Binnen een organisatie ben jij verantwoordelijk voor het runnen van het kantoor op operationeel niveau. Denk hierbij aan het ontvangen van gasten, het plannen en organiseren van meetings en events, het regelen van alle facilitaire zaken, agendamanagement, maar ook telefoon en mailbox afhandeling. Jij staat centraal in de organisatie, werkt graag met veel verschillende soorten mensen, hebt een echte Hospitality mindset, houdt van snel schakelen en let op de details.
Door ons grote netwerk en sterke online aanwezigheid helpen we jou snel aan een nieuwe passende baan! Voor zowel vaste, als tijdelijke posities.
Onze diensten
Do we need
?
We komen graag met je in contact om de mogelijkheden te bespreken.
Of je nu opzoek bent naar een vaste of tijdelijke positie, wij bespreken graag je wensen met je. Onze focus ligt op het persoonlijke contact waarin wij echt verder kijken dan je CV en daarin samen onderzoeken wat het beste bij je past. Ook wanneer je dit zelf soms nog niet helemaal weet. Mocht je via ons ergens op gesprek gaan, dan zorgen we altijd voor een uitgebreide en persoonlijke begeleiding gedurende het gehele sollicitatieproces.
Verder bieden wij ook de mogelijkheid om je bij ons aan te sluiten als 2ASSISTU Assistant. Waarbij je de kans krijgt om via 2ASSISTU bij verschillende toonaangevende bedrijven tijdelijke opdrachten kunt vervullen.
Je leest hier meer over op onze 2ASSISTU Assistant pagina.
Benieuwd naar onze lopende opdrachten? Bekijk dan onze vacatures!
Vacatures
Office Manager
- Bussum
- 32 - 40 uur
- 5 - 10 jaar
- € 3500 - 4500
Gastvrouw
- Het Gooi
- 32 - 40 uur
- 5 - 15 jaar
- € 2500 - 3500
Office Manager
- Blaricum
- 32 - 40 uur
- 5 jaar
- € 3000 - 4500
Office Manager
- Amsterdam
- 32 - 40 uur
- 3+ jaar
- € 2800 - 4000
Office Manager
- Amsterdam
- 32 - 40 uur
- 3 - 5 jaar
- € 2500 - 4000
Office Assistant
- Amsterdam
- 32 - 40 uur uur
- 1+ jaar
- € 3000 - 3500



Vind de perfecte Office Assistant of Office Manager voor jouw bedrijf!
- Senior Consultant
- nora@2assistu.nl
- 06 16 86 52 72









