In Nederland hebben 2,5 miljoen mensen migraine, en slechts 50.000 van hen krijgen op dit moment de juiste behandeling. Dit zorgt ervoor dat jaarlijks maar liefst 50 miljoen dagen verloren gaan door migraineklachten. The Migraine Clinic wil dit veranderen. Als gespecialiseerde zorginstelling in migrainezorg levert The Migraine Clinic de hoogste kwaliteit zorg op een schaalbare en efficiënte manier. Zo ontwikkelden zij een eigen elektronisch patiëntendossier en patiëntenportaal en hebben zij een intern marketingteam dat zich richt op voorlichting en bewustwording.
De komende jaren wil The Migraine Clinic een significante impact maken op het aantal verloren werkdagen door migraine. Met de locatie in Amsterdam, voorzien van zeven spreekkamers, behandelt de organisatie jaarlijks duizenden patiënten. Dit is pas het begin: The Migraine Clinic heeft de ambitie om verder uit te breiden binnen Nederland en op termijn ook internationaal, onder andere richting Engeland en Duitsland.
Waarom kiezen voor The Migraine Clinic?
1. Groei en ontwikkeling: The Migraine Clinic heeft de ambitie om de migrainekliniek van Nederland te worden. Jij groeit mee met deze ontwikkeling.
2. Maatschappelijke impact: Jouw werk draagt direct bij aan het verbeteren van het leven van duizenden migrainepatiënten.
3. Innovatieve werkomgeving: Je werkt in een organisatie die vooroploopt in zorg en technologie, waar ruimte is voor initiatief en eigen inbreng.
Als Office Manager bij The Migraine Clinic ben jij degene die ervoor zorgt dat alles op kantoor soepel verloopt. Je bent het centrale aanspreekpunt van de locatie in Amsterdam en hebt een brede, verantwoordelijke rol binnen de dagelijkse operatie. Je stuurt twee Office Assistants aan en begeleidt daarnaast een deel van de werkstudenten. Samen zorgen jullie ervoor dat het kantoor goed draait: van personele bezetting en planning tot het beheer van ruimtes, agenda’s en processen. Jij houdt het overzicht, signaleert knelpunten en pakt deze proactief op.
Een belangrijk onderdeel van je functie is communicatie. Je hebt veel telefonisch contact met patiënten, zorgverleners en andere externe partijen. Het is daarom belangrijk dat je het leuk vindt om veel aan de telefoon te zitten en makkelijk schakelt tussen verschillende vragen en situaties. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de algemene kantoororganisatie, ondersteun je bij administratieve processen en help je patiënten waar nodig met vragen over facturen en declaraties. Ook houd je overzicht over de agenda en inbox en zorg je voor een gastvrije, professionele sfeer binnen de kliniek.
Tot slot ben je verantwoordelijk voor het organiseren van interne kantoorevenementen, zoals teamuitjes, borrels en jaarlijkse momenten als de kerstborrel. Jij zorgt ervoor dat deze activiteiten bijdragen aan teamgevoel en een prettige werksfeer. In deze rol maak je het verschil door rust, structuur en overzicht te brengen in een dynamische zorgomgeving. Jij zorgt ervoor dat het team zich volledig kan richten op waar het echt om draait: het leveren van de beste zorg aan onze patiënten.
Heb jij een sterk organisatorisch vermogen, een groot gevoel voor gastvrijheid en krijg je energie van regelen, communiceren en het organiseren van leuke momenten voor het team? Dan is The Migraine Clinic op zoek naar jou.