Interim secretaresse
Zoek je per direct een interim secretaresse die energiek, pro-actief, ondernemend en snel beschikbaar is? Dan kunnen wij je verder helpen!
- Direct ontzorgd
- Ervaren en flexibele secretaresses
- Snelle oplossing dankzij ons ruime netwerk
- Een opgeruimd bureau
- Een leeg hoofd
- Een tevreden partner
- Een succesvol bedrijf
2AssistU
Interim secretaresse gezocht?
Gaat je secretaresse met zwangerschapsverlof, is er iemand tijdelijk uitgevallen of hebben jullie een andere reden waarom er tijdelijk extra capaciteit nodig is? Dan is het inhuren van een interim secretaresse dé oplossing! Wij beschikken over een groot netwerk van ervaren en professionele interim secretaresses die snel beschikbaar zijn.
Met 2AssistU leveren wij energieke, proactieve en ondernemende secretaresses. Zij hebben ervaring opgedaan in diverse branches:
- Advocatuur
- Consultancy
- Retail
- Executive Search
- Corporate Finance
- Real Estate
Met 2AssistU kunnen wij bedrijven snel helpen aan een interim secretaresse. Wij hebben een groot netwerk aan ervaren interim secretaresses waardoor wij snel kunnen schakelen en leveren. Daarnaast verzorgen wij de eerste selectie bij ons op kantoor en kennen wij alle interim secretaresses goed zodat we kunnen inschatten welke secretaresse het beste bij jou/jullie organisatie past.
Waarom 2AssistU?
- Energieke en proactieve Assistants
- Altijd persoonlijk contact
- Groot netwerk
- Online sterk aanwezig
Moyenne Wessels
‘’Ik vind de begeleiding van 2AssistU, in het bijzonder van Inge, super fijn, persoonlijk en adequaat. Ik heb tot nu toe dus alleen maar goede ervaringen met 2AssistU!’’
Liesbeth Leurdijk
“Als heel prettig. Het werd mij snel duidelijk dat het een zeer professioneel bedrijf is. 2AssistU heeft een goed beeld van de markt, weet wat er speelt en wat de waarde van een opdracht is. Voor mij als beginnend zelfstandige gaf dat een veilig gevoel. Ik wist dat mijn uurtarief vervolgens goed en realistisch was. Ik had ook heel erg het gevoel dat Nora voor mij in stond en tegelijk het belang van het bedrijf ook behartigde.”
Suze Krantz
‘’Ik heb zelf met heel veel plezier drie maanden bij 2AssistU gewerkt om een tijdje te overbruggen en ik heb daar toen al waardevolle vriendinnen aan overgehouden! Daarnaast hebben ze mij goed ontvangen toen ik wegging bij mijn vorige baan en zo ben ik bij Power2X terecht gekomen. Jullie zijn persoonlijk, snel en heel fijne mensen om mee samen te werken!’’
Celine Thijs
“Als heel betrokken! De meiden van 2AssistU hebben zowel met het bedrijf als met jou persoonlijk contact. Een perfecte samenwerking dus!!’’
Ece Cinar: ‘’Ik vond de begeleiding van 2AssistU heel fijn in de aanloop naar mijn sollicitatiegesprek bij Loyens & Loeff. Inge heeft me telefonisch klaargestoomd voor het gesprek en met resultaat!”
Joy Dordregter
“Top! De communicatie verloopt heel soepel en met vragen kan ik altijd bij iedereen terecht. Ook zorgen ze ervoor dat alles goed en op tijd wordt geregeld. De sfeer is heel relaxed, professioneel maar niet té formeel.”

Hoe werkt het?
1
Client interview
We starten met een persoonlijke kennismaking om jouw wensen te bespreken en een profielschets te maken.
2
Search
Wij gaan op zoek naar kwalitatieve kandidaten en zorgen voor een eerste selectie binnen 24 tot 48 uur.
3
Assistant interview
We nodigen geschikte kandidaten uit voor een diepte-interview om een goede inschatting te maken per kandidaat.
4
Meet the assistants
We stellen 3 à 4 geschikte kandidaten aan jullie voor waarvan wij denken dat ze bij jullie passen om een goede indruk van elkaar te krijgen.
5
Negotiation
We staan jullie bij in de onderhandelingsfasen om voor beide partijen een tevreden uitkomst te behalen.
6
Check-in en follow-up
We houden met beide partijen contact na aanstelling om te zien hoe het gaat en te evalueren.











Met 2AssistU investeren we veel in onze interim community waardoor we snel een passende interim secretaresse van hoge kwaliteit kunnen vinden voor jullie organisatie.
Binnen 2AssistU houden we van snel schakelen en vinden we persoonlijk contact heel erg belangrijk. We hebben een groot netwerk van goede energieke en proactieve Assistants en helpen hen graag snel aan een passende opdracht.
Wanneer kiezen voor een interim secretaresse?
Een organisatie kan om verschillende reden op zoek zijn naar een interim secretaresse. Bijvoorbeeld wanneer:
- Iemand door verlof, promotie of ontslag (tijdelijk) niet beschikbaar is
- Er extra kennis en expertise nodig is in een organisatie.
- Een organisatie tijdelijk handen tekort komt.
We starten altijd met een intake waarbij we de behoefte van de klant inventariseren. Op basis daarvan kiezen we de interim secretaresse die het beste past bij wat jullie wensen zijn. Uit onze ervaring blijkt dat een interim secretaresse meestal tussen de 3-6 maanden op opdracht zit bij een klant. Het inzetten van een interim secretaresse is heel flexibel en de wens voor de duur/inzet van de secretaresse is flexibel. Wij kunnen met je meedenken over de beste oplossing voor jouw situatie.


Vind de beste interim secretaresse voor jouw openstaande functie!
- Senior Consultant 2AssistU
- nora@2assistu.nl
- 06 16 86 52 72