Per direct een interim Assistant nodig?

Zoek je een Assistant die ondersteuning kan bieden gedurende een project, of heb je iemand nodig die tijdelijk in kan vallen, bijvoorbeeld tijdens een vakantie of zwangerschapsverlof? Dan is een interim Personal Assistant van 2ASSISTU de oplossing.

Do we need 2ASSISTU?

Ben je op zoek naar een interim Assistant die echt het verschil maakt? Wil je geen tijd verliezen en snel schakelen? Wij staan voor je klaar om het grootste deel van dit proces van je over te nemen. Jij hoeft alleen nog maar te kiezen voor de kandidaat die het best binnen jullie organisatie past.

 

2ASSISTU

De perfecte match!

Een interim Assistant van 2ASSISTU is energiek, proactief en voegt iets toe aan jouw organisatie, hoe kort of lang het dienstverband ook duurt. Of je nu een interim Assistant zoekt voor enkele weken of maanden, voor een afgebakend project of voor doorlopende werkzaamheden, we zoeken de juiste persoon voor de desbetreffende opdracht. 

Wil je op korte termijn gebruik maken van de diensten van een interim Assistant je meteen ontzorgd wordt? Geen probleem, we gaan voor je zoeken in ons netwerk. Komt de interim vacature pas over een aantal maanden vrij? Dan vergroten we ons zoekgebied om zo de beste Personal Assistant te vinden.

 

 

Hoe werken wij?

1

Client interview

We starten met een persoonlijke kennismaking om jouw wensen te bespreken en een profielschets te maken.

2

Search

Wij gaan op zoek naar kwalitatieve kandidaten en zorgen voor een eerste selectie binnen 24 tot 48 uur.

3

Candidate interview

We nodigen geschikte kandidaten uit voor een diepte-interview om een goede inschatting te maken per kandidaat. 

4

Meet the candidates

We stellen 3 à 4 geschikte kandidaten aan jullie voor waarvan wij denken dat ze bij jullie passen om een goede indruk van elkaar te krijgen.

5

Negotiation

We staan jullie bij in de onderhandelingsfasen om voor beide partijen een tevreden uitkomst te behalen. 

6

Check-in en follow-up

We houden met beide partijen contact na aanstelling om te zien hoe het gaat en te evalueren.

2ASSISTU

Jouw ideale match, wij vinden hem!

 

Tijdens ons kennismakingsgesprek hebben we de kwaliteiten besproken die jullie belangrijk vinden in een kandidaat. Het is nu tijd om op zoek te gaan! Dit doen we zowel binnen als buiten ons eigen netwerk, online en offline. Zoek je bijvoorbeeld een Junior kandidaat die flexibel inzetbaar is? Of juist een Senior kandidaat met ervaring in het runnen en managen van een team en kantoor? Door onze uitgebreide interim community weten we vaak als snel wie er beschikbaar is en het beste past binnen jullie organisatie.

 

Nadat de juiste nieuwe collega is gestart, checken we regelmatig hoe de samenwerking verloopt. Persoonlijk contact en een duurzame relatie vinden wij namelijk belangrijk. En als je opnieuw versterking nodig hebt, kunnen we direct weer aan de slag.

 

Waarom 2ASSISTU?

Bencis Capital Partners

“Energie, snelheid en persoonlijk contact is waar 2ASSISTU voor staat en dit is 100% waar! Berthe en haar team weten hoe belangrijk een hospitality mindset en persoonlijk contact is. Op een informele wijze toch zeer professioneel.” 

Logo 2assistU rose
interim office manager

Nora Badda

Do we need ?

Interesse in een kennismaking?

Laat je gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

    TOP