Berthe avatar

Berthe van der Peet

Founder 2ASSISTU

Berthe@2assistu.nl

meet
the
team

Logo 2ASSISTU wit

Linda Wijtsma

Operations Manager

Linda@2assistu.nl

Ellis Brakenhoff

Personal Assistant

Ellis@2assistu.nl

interim office manager

Nora Badda

Senior Consultant

Nora@2assistu.nl

Jip de Jager

Junior Consultant

jip@2assistu.nl

Feline Byrnes

Research Associate

feline@2assistu.nl

Avatar Demi

Demi van Dam

Marketing Manager

Demi@2assistu.nl

Lois Avatar

Loïs Roerdink

Marketing & Office allround

Lois@2assistu.nl

Annuschka Hartman

Managing Consultant Legal

annuschka@2assistu.nl

Inge avatar

Inge Dekker

Senior Consultant Legal

Inge@2assistu.nl

janneke

Janneke van Eijck

Junior Recruiter

janneke@2assistu.nl

Lauren van Riessen

Research Associate

lauren@2assistu.nl

Mink Bölger-Roelants

Managing Consultant HR & Recruitment

mink@2assistu.nl

Avatar Robine

Robine van den Heuvel

Research Associate

robine@2assistu.nl

cato

Cato Jaartsveld

Consultant HR & Recruitment

cato@2assistu.nl

Isa Turkenburg

Finance werkstudent

isa@2assistu.nl

Elvita Vermeulen

2AU Assistant

elvita@2assistu.nl

meet
the
assistants

Logo 2ASSISTU wit
Nigelie avatar

Nigelie Leijgraaff

2AU Assistant

Nigelie@2assistu.nl

Sophie

Sophie Tricot

2AU Assistant

sophie@2assistu.nl

Louise

Louise Arends

2AU Assistant

louise@2assistu.nl

Over 2assistu

2ASSISTU is een recruitmentbureau gespecialiseerd in de bemiddeling van business support posities.
Zowel voor vaste- als tijdelijke vacatures.

Energie, snelheid en persoonlijk contact is waar wij voor staan. Met onze grote kennis over de doelgroep en onze hospitality mindset weten wij als geen ander welke factoren belangrijk zijn binnen de Assistant branche. Zo hebben wij de afgelopen maanden succesvolle opdrachten vervuld voor onder andere: McKinsey & Company, Bol.com, Egeria Capital Management, Timeless Investments, Baker & McKenzie, Roland Berger, The Boston Consulting Group en van Doorne.

Do we need ?

Connect with us!

LET’S SHOOT AGAIN!📸 Afgelopen woensdag hadden wij weer een hele leuke fotoshoot met @hannahachula voor onze nieuwe team members. We stellen ze snel uitgebreider aan je voor! 🩷✨
Welkom bij onze nieuwe rubriek: “𝐓𝐡𝐞 𝟐𝐀𝐒𝐒𝐈𝐒𝐓𝐔 𝐈𝐧𝐬𝐢𝐠𝐡𝐭𝐬” met deze week Inge Dekker Senior Consultant Legal, in de spotlight.

“Mijn naam is @inge.dekker , en ik heb het voorrecht om inmiddels al bijna 3 jaar deel uit te maken van dit fantastische 2ASSISTU team waarmee we ons uiterste best doen om mooie kansen voor kandidaten te creëren en te realiseren bij onze mooie klanten. Mijn doel is om met ons team de perfecte match te maken tussen talent en kansen tot stand te brengen.”

𝐏𝐨𝐝𝐜𝐚𝐬𝐭𝐭𝐢𝐩:
“Aaf en Lies lossen het wel weer op”

“Deze podcast is mijn absolute go-to voor een dosis humor en wijze levenslessen. Aaf en Lies nemen je mee op een reis vol grappige anekdotes, advies en gewoon goede gesprekken.”

𝐁𝐨𝐞𝐤𝐞𝐧𝐭𝐢𝐩:
“We hebben het over je gehad”

“Dit boek heeft een eerlijke en oprechte kijk op het leven. Het behandelt onderwerpen waar we allemaal wel eens over nadenken, maar misschien niet altijd durven bespreken. Een eye-opener die je aan het denken zet!”

#recruitment #podcast #insight #2ASSISTU
𝐇𝐞𝐭 𝐠𝐞𝐯𝐨𝐞𝐥 𝐯𝐚𝐧 𝐯𝐨𝐥𝐝𝐨𝐞𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐝𝐚𝐭 𝐰𝐢𝐣 𝐡𝐚𝐥𝐞𝐧 𝐮𝐢𝐭 𝐡𝐞𝐭 𝐛𝐢𝐞𝐝𝐞𝐧 𝐯𝐚𝐧 𝐝𝐞 𝐣𝐮𝐢𝐬𝐭𝐞 𝐬𝐮𝐩𝐩𝐨𝐫𝐭 𝐞𝐧 𝐛𝐞𝐠𝐞𝐥𝐞𝐢𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐚𝐚𝐤𝐭 𝐨𝐧𝐬 𝐰𝐞𝐫𝐤 𝐞𝐱𝐭𝐫𝐚 𝐬𝐩𝐞𝐜𝐢𝐚𝐚𝐥!
 
Afgelopen maand waren wij aanwezig bij het teken moment van Emma Wanten bij AXECO. Emma gaat starten als Team Assistant, een mooie veelzijdige rol binnen een ambitieuze organisatie. Wij vroegen zowel Haidy Fitz-Jim, Office Manager bij Axeco, als Emma hoe zij de samenwerking met ons hebben ervaren.

Haidy: "Door Nora Badda haar doortastendheid en ervaring is het ons gelukt om een nieuwe collega aan te trekken die past bij ons team.
Door de juiste vragen te stellen heeft zij ons geholpen om goed na te denken over het profiel van de kandidaat die wij zoeken en deze scherp te krijgen zodat de verwachtingen van zowel de opdrachtgever als de kandidaat helder zijn. Hierdoor hadden wij vrij snel een match en was de beslissing voor onze nieuwe collega unaniem. Wij zouden 2AU / Nora van harte aanbevelen!"

Emma: "Dankzij mijn samenwerking met 2ASSISTU kan ik een mooie vervolgstap in mijn carrière zetten. Vanaf het begin tot het eind heeft Nora mij heel fijn begeleid bij het maken van mijn keuze. Haar eerlijkheid, persoonlijke aandacht en oprechte betrokkenheid hebben voor mij het verschil gemaakt. Ik had voor mezelf een aantal maanden de tijd genomen voor mijn sollicitatieprocessen zodat ik een goede afweging zou kunnen maken. Hierdoor had ik de tijd om het rustig aan te pakken en ik merkte direct dat Nora net zo serieus betrokken was. Ik kijk enorm uit naar mijn nieuwe job!"

#recruitment #wervingenselectie #teamassistant #assistant #support
"𝐁𝐫𝐞𝐧𝐠 𝐣𝐨𝐮𝐰 𝐇𝐑-𝐩𝐚𝐬𝐬𝐢𝐞 𝐭𝐨𝐭 𝐥𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐛𝐢𝐣 𝐏𝐨𝐰𝐞𝐫𝟐𝐗 𝐞𝐧 𝐝𝐫𝐚𝐚𝐠 𝐛𝐢𝐣 𝐚𝐚𝐧 𝐞𝐞𝐧 𝐞𝐟𝐟𝐞𝐜𝐭𝐢𝐞𝐯𝐞 𝐞𝐧 𝐦𝐞𝐧𝐬𝐠𝐞𝐫𝐢𝐜𝐡𝐭𝐞 𝐰𝐞𝐫𝐤𝐨𝐦𝐠𝐞𝐯𝐢𝐧𝐠!"

Power2X is een jonge organisatie in de Amsterdamse Pijp die zich richt op de energietransitie middels Strategy Consulting en Project Development. Het team deelt de missie om vervuilende industrieën te vergroenen en daarmee een bijdrage te leveren aan een schonere planeet.

Als HR Associate ben je het hart van de HR-activiteiten bij Power2X. Je hebt dynamische dagen, variërend van het zorgen voor een soepele onboarding van nieuwe medewerkers tot het verwerken van gevoelige personeelsdocumenten. Je ondersteunt het HR team in de breedste zin van het woord, waarbij je er altijd voor zorgt dat de werkwijze niet alleen effectief, maar ook empathisch is.

Interesse? Bekijk de hele vacature op onze website.
Weekend vibes 🩷
Welkom op het prachtige kantoor van Power2X! Zie jij jezelf hier elke dag binnenlopen? Dat begrijpen wij wel!

Voor Power2X zijn we niet op zoek naar één, niet naar twee, maar naar 3 kandidaten om hun team te komen versterken. De vacatures die openstaan is een Senior Executive Assistant, Executive Assistant (Spaans sprekend) en een HR Associate.

Power 2X is een Strategy Consultant en Project Developer die bedrijven adviseert over Sustainable Energy en hoe zij zich kunnen verduurzamen. Ze zijn een scale-up en hard aan het groeien, waardoor er veel ruimte is om mee te denken bij het opzetten van verschillende processen. 

Als jij het leuk vindt om dit avontuur aan te gaan, goed Engels + Nederlands spreekt en misschien zelfs Spaans, gestructureerd, flexibel en sociaal bent, neem dan contact op!
𝐌𝐄𝐄𝐓 𝐎𝐔𝐑 𝐍𝐄𝐖 𝐂𝐎𝐋𝐋𝐄𝐀𝐆𝐔𝐄 🤩 “Hi, mijn naam is Lauren! Sinds februari ben ik begonnen bij 2ASSISTU en dit bevalt heel goed! Op dit moment zit ik in m’n derde jaar van de bachelor Creative Business en ben ik net terug uit het zonnige Madrid waar ik een halfjaar heb gestudeerd. Ik woon inmiddels alweer zeven jaar in Amsterdam, waarbij ik ook al eerder ervaring heb opgedaan binnen de (legal) werving- en selectie. 
 
Mijn rol binnen het team bij 2ASSISTU is Research Associate waarbij ik Annuschka, Inge en Janneke ondersteun bij de bemiddeling van geschikte kandidaten binnen het legal domein. Nog voordat ik begon aan de bachelor Creative Business heb ik een tijdje Rechten gestudeerd, waardoor deze kennis bij de werving nu heel goed van pas komt. Ik kijk ernaar uit om mijn ervaring binnen de werving- en selectie en mijn kennis van de juridische sector te combineren om bij te dragen aan het succes van 2ASSISTU en de professionele groei van onze klanten en kandidaten. Ik kijk uit naar wat de komende tijd gaat brengen!”

#legal #researcher #newjob #rechten #wervingenselectie #recruitment
We hebben inmiddels een mooie plek gevonden voor onze roze strik van het openingsfeest! 🎀
“𝐎𝐧𝐭𝐝𝐞𝐤 𝐝𝐞 𝐝𝐲𝐧𝐚𝐦𝐢𝐞𝐤 𝐯𝐚𝐧 𝐞𝐞𝐧 𝐞𝐧𝐞𝐫𝐠𝐢𝐞𝐤 𝐭𝐞𝐚𝐦 𝐢𝐧 𝐡𝐚𝐫𝐭𝐣𝐞 𝐀𝐦𝐬𝐭𝐞𝐫𝐝𝐚𝐦, 𝐰𝐚𝐚𝐫 𝐩𝐞𝐫𝐟𝐞𝐜𝐭𝐢𝐞 𝐞𝐧 𝐛𝐚𝐥𝐚𝐧𝐬 𝐬𝐚𝐦𝐞𝐧𝐤𝐨𝐦𝐞𝐧 𝐢𝐧 𝐞𝐞𝐧 𝐮𝐧𝐢𝐞𝐤𝐞 𝐦𝐢𝐱 𝐯𝐚𝐧 𝐎𝐟𝐟𝐢𝐜𝐞 𝐌𝐚𝐧𝐚𝐠𝐞𝐦𝐞𝐧𝐭, 𝐋𝐞𝐠𝐚𝐥 & 𝐅𝐢𝐧𝐚𝐧𝐜𝐞.”
 
Deze toonaangevende full-services family office, gevestigd in de grachtengordel van Amsterdam, richt zich op investeren, beleggen en lifestyle management voor een vermogende familie. Het team, gekenmerkt door een no-nonsense cultuur en een goede work-life balance, biedt een bijzondere werkomgeving met een unieke combinatie van werkzaamheden. 

Als Office Manager ben je onder andere verantwoordelijk voor het beheren van (vastgoed)projecten, coördineren van vergaderingen en ondersteunen bij juridische en financiële administratie. De ideale kandidaat is een energieke Assistant met een passie voor een high-end werkomgeving, bekwaam in zowel Engels als Nederlands, en beschikt over ervaring in financiële en juridische administratie. 
 
Ben jij ondernemend, houd je van korte lijntjes en schakel je snel? Solliciteer dan nu!
Logo de Roos advocaten
Logo 2assistU rose

2ASSISTU X De Roos

“De samenwerking met 2ASSISTU was heel positief. Ze hadden meteen door wie er bij ons zou passen en binnen een maand hadden we er twee top-collega’s bij!”

Hi! Ik ben Berthe en ik heb Bestuurskunde gestudeerd in Leiden.

Een hele interessante en brede studie waarin ik mijn interesse in wat organisaties en mensen beweegt goed kwijt kon.

Binnen Recruitment kon ik deze interesse goed toepassen, vandaar de keuze om met die vak aan de slag te gaan.

Eerst in loondienst bij YER, daarna als freelancer en opdrachten gedaan voor onder andere ABN AMRO, HEINEKEN en Boer & Croon.

Het is altijd mijn droom geweest een eigen label neer te zetten waarin een moderne en frisse aanpak en look & feel centraal staat.

Met 2ASSISTU bouwen we aan een mooi brand en hebben we een eigen manier van werken dat mooi aansluit bij onze klanten en kandidaten in deze markt.

Onze ambitie is komende tijd verder landelijk te groeien maar ook een eigen Academy neer te zetten zodat we jong talent echt kunnen opleiden en daarna van werk kunnen voorzien.

Het is bijzonder om te zien wat we allemaal neerzetten met ons geweldige en betrokken team, iets waar ik met veel plezier aan werk en heel trots op ben.

Ben je op zoek naar de beste kandidaat of een nieuwe baan? Neem dan contact met mij op via berthe@2assistu.nl

Hi! Ik ben Demi, heb Marketing Communicatie gestudeerd aan The New School in Amsterdam en alweer ruim twee jaar werkzaam binnen 2ASSISTU als Marketeer. 

Tijdens mijn studie en eerdere werkervaringen ben ik erachter gekomen dat ik veel energie haal uit het meedenken over de Employer Branding binnen een bedrijf. Wie ben je als organisatie? Wat wil je uitstralen? Hoe zorg je ervoor dat je boodschap goed overkomt op je doelgroep en hoe kan je er vervolgens voor zorgen dat je een waardevolle community opbouwt?

Toen Berthe mij in augustus 2020 benaderde om samen een recruitmentbureau op te gaan starten waarin ik alles op het gebied van branding en marketing kon gaan neerzetten werd ik meteen enthousiast. Ik hou mij binnen 2ASSISTU vooral bezig met het creëren van een sterke brand identity die doorstraalt in onze gehele werkwijze en organisatie. Daarnaast zorg ik ervoor dat steeds meer mensen ons kennen en lever ik daarmee een bijdrage aan de werving van nieuwe klanten en kandidaten. Heb jij ons al ergens voorbij zien komen? 😉 

Heb je vragen? Stuur mij een berichtje via demi@2assistu.nl

Hi! Ik ben Inge, geboren en getogen in Zwaag en uiteindelijk mijn hart verloren aan het prachtige Amsterdam, waar ik nu zo’n ruim zes jaar woon. Van jongs af aan heb ik een interesse gehad in alles wat met Legal te maken heeft. Mijn studie Rechten heb ik ook met veel plezier in Amsterdam gevolgd. Naast mijn studie ben ik destijds aan de slag gegaan bij een advocatenkantoor dat gespecialiseerd is in het ondernemingsrecht.

Sinds juni 2021 ben ik met veel plezier werkzaam bij 2ASSISTU en focus ik mij op de juridisch ondersteunende rollen. Wij bieden verschillende mogelijkheden aan om op korte termijn te kunnen ontzorgen en klanten op een duurzame manier te kunnen bedienen. Zo bemiddelen wij vaste rollen, rollen op interimbasis én is het mogelijk om via ons enthousiaste kandidaten (tijdelijk) in te zetten vanuit onze eigen Legal Academy.

Door mijn werkervaring in advocatuur én het notariaat, weet ik wat er speelt binnen een juridische organisatie, wat de verwachtingen zijn en kan ik goed zien waar de behoefte ligt. Door niet alleen ondersteunend maar ook juridisch inhoudelijk werkzaam te zijn geweest, ben ik de enthousiaste professional die de juiste vertaalslag kan maken. Ik lever dan ook graag een bijdrage aan de ontwikkeling van organisaties en mensen; hier haal ik veel energie uit. Met mijn ervaring ga ik graag de verbinding met mensen en organisaties aan en speel graag een rol bij het begeleiden van een nieuwe collega en/of nieuwe baan.  

Ben jij op zoek naar een assistant of een nieuwe baan? Neem dan contact met mij op via inge@2assistu.nl.

Hi! Ik ben Nora en sinds 2021 werkzaam als Senior Consultant bij 2ASSISTU.

Met mijn achtergrond in het sociale domein is de rode draad in mijn loopbaan altijd ‘mensen met elkaar verbinden’ geweest. 
Zelfs tijdens mijn rol als barvrouw zocht ik de verbinding op met de gasten. Hospitality, ontzorgen en servicegerichtheid waren dan ook de juiste ingrediënten om als Executive Assistant van de Founding Partner van een Executive Searchbureau aan de slag te gaan. 

Inmiddels werk ik als Senior Consultant bij 2ASSISTU waarbij ik Personal Assistants, Executive Assistants en onze klanten blij mag maken met de ideale match. Mijn ervaring als Executive Assistant en mijn kennis binnen Executive Search maakt het voor mij de ideale combinatie! Met een persoonlijke benadering, verbinding, integriteit en veel gezelligheid nodig ik je graag uit!

Dus kom je een keertje langs? Als voormalig Barista maak ik hele goede koffie!

Heb je vragen? Neem dan contact met mij op via nora@2assistu.nl.

Hi! Ik ben Linda en binnen 2ASSISTU sinds september 2022 verantwoordelijk voor de dagelijkse operatie. 

Met mijn jonge gezin woon ik in Amsterdam Oud West waarvandaan ik iedere dag op de fiets naar ons prachtige kantoor aan de Prins Hendriklaan kom!

Na 8 jaar werkzaam geweest te zijn als Operations Manager en Head of Finance een bouw- en renovatiebedrijf, voelde ik een directe klik met het team en de ambities van 2ASSISTU.  

Mijn doel als Head of Operations is om alle processen zo soepel mogelijk te laten verlopen en iedereen binnen het team in zijn kracht te zetten, zodat we 2ASSISTU kunnen optimaliseren, professionaliseren en uitbouwen naar de rest van Nederland. 

Van Finance, HR, Events, tot automatisering, geen taak te veel binnen dit ambitieuze kantoor! 

Heb je vragen? Neem dan contact op via linda@2assistu.nl.

Hi! Mijn naam is Ellis en ik ben binnen het team van 2ASSISTU met veel plezier werkzaam als PA van de founder, Berthe van der Peet.

Op jonge leeftijd ben ik gestart met modellenwerk en heb ik de studie Toerisme gevolgd aan hogeschool TIO.
Vervolgens heb ik als cabin attendant de hele wereld overgevlogen naar de meest gave bestemmingen, variërend van Mauritius tot Miami!
De jaren hierna ben ik werkzaam geweest als e-commerce, office, account én projectmanager bij verschillende bedrijven.
Al deze werkervaringen samen hebben mij het volgende inzicht gegeven: ik ben energiek, enorm gestructureerd en ik zorg dat alles geregeld en gefixt wordt. Goede eigenschappen voor een PA zou je zeggen?

Samen met de leukste en ambitieuze collega’s bouwen we iedere dag, met de volle 100%, aan de groei van 2ASSISTU.

Voor vragen mag je mij altijd benaderen via LinkedIn of een mail sturen naar ellis@2assistu.nl.

Hi ik ben Nigelie, geboren en opgegroeid in Amerika en nu woonachtig in Vinkeveen met mijn man en zoontje.

In Amerika heb ik mijn bachelor in kinesiologie behaald, maar door de jaren heen heb ik altijd in verschillende assistent en officemanagementfuncties gewerkt.

Begin 2022 heb ik 2ASSISTU via Instagram leren kennen en wist ik direct dat dit team de juiste match voor mij was.

In juni ben ik begonnen met mijn eerste opdracht als 2ASSISTU Assistant. In deze organisatie bestaan mijn werkzaamheden vooral uit agendabeheer, reizen boeken en plannen en het organiseren van interne en externe vergaderingen. In voorgaande functies heb ik ook een breed scala aan taken gehad binnen officemanagement en administratie.

Wat ik zo leuk vind aan 2ASSISTU is de mogelijkheid om voor verschillende bedrijven te werken en zoveel mogelijk ervaringen op te doen. Ik denk dat het een perfecte manier is om je vaardigheden verder te ontwikkelen en te groeien als individu en werknemer. Als 2ASSISTU Assistant krijg je de kans om je netwerk uit te breiden. 

Ben jij nog opzoek naar een Executive Assistant, Personal Assistant of Office Manager? Stuur bij dan een berichtje via nigelie@2assistu.nl en wie weten spreken wij elkaar snel!

Hi! Ik ben Loïs

In de zomer van 2023 heb ik mijn Bachelor Marketing & Communicatie afgerond aan The New School in Amsterdam. 

Ik ondersteun Demi met verschillende marketingactiviteiten zoals het creëren van content, het opzetten van campagnes en het vergroten en uitbouwen van de verschillende community’s binnen 2ASSISTU. Ook ondersteun ik Linda met operationele werkzaamheden. Verder vind ik het leuk om mee te denken aan de positie van 2ASSISTU binnen de markt en hoe wij hierin kunnen onderscheiden voor de toekomst.
 
Heb je vragen? Stuur dan een mailtje naar lois@2assistu.nl.

Hi, mijn naam is Robine en ik zit op dit moment in het laatste jaar van mijn studie Communication Science aan de Universiteit van Amsterdam. Ik woon inmiddels 2 jaar in Amsterdam en ik ben in April 2022 begonnen als Research Consultant HR & Recruitment bij 2ASSISTU.

In september bood 2ASSISTU mij de kans om mijn stage vanuit mijn studie Communication Science aan de Universiteit van Amsterdam binnen hun organisatie te vervullen.

Ik heb deze kans met beide handen aangegrepen en krijg de komende drie maanden de gelegenheid om mijn kennis en inzicht te verbreden en mezelf verder te verdiepen in de organisatie en haar klanten. In dezelfde maand is mijn collega Mink gestart binnen het HR/Recruitment domein. Mink heeft ruime ervaring in werving & selectie en ik kijk er enorm naar uit om veel van haar te leren.

Ik kijk er dan ook ontzettend naar uit om mij te kunnen ontwikkelen binnen het hardwerkende team van 2ASSISTU!

Ben jij op zoek naar een baan in HR & Recruitment? Stuur mij dan een berichtje via robine@2assistu.nl

Hi! Ik ben Annuschka. Na een studie rechten, ben ik in 2001 als advocaat aan de slag gegaan op de Zuidas. Daar heb ik 5 leuke en leerzame jaren gehad, maar uiteindelijk besloot ik toch een overstap te maken naar het recruitmentvak. Het mensgericht bezig zijn en het samen met anderen realiseren van de perfecte match, was wat me daarin zo aansprak. De afgelopen 18 jaren heb ik diverse HR & Recruitment rollen vervuld, zowel aan bureauzijde als inhouse. Als kantoordirecteur van een M&A boetiek, waar ik verantwoordelijk was voor de gehele kantoororganisatie, heb ik mijn horizon verder verbreed en ook mijn management skills verder ontwikkeld.
Recent heb ik een gecertificeerde (wandel)coachopleiding afgerond, wat mij in staat stelt om advocaten en juristen die vastlopen in hun werk, ook een coachingstraject aan te bieden.

Sinds september 2023 ben ik – naast mijn andere werkzaamheden – verbonden aan 2ASSISTU. Als Managing Consultant Legal focus ik mij op het verder uitbouwen en optimaliseren van het Legal team. Binnen dit team zijn we gespecialiseerd in de bemiddeling van kandidaten voor juridisch ondersteunende rollen. Wij bieden verschillende mogelijkheden aan om op korte termijn te kunnen ontzorgen en klanten op een duurzame manier te kunnen bedienen. Zo bemiddelen wij vaste rollen, rollen op interimbasis én is het mogelijk om via ons enthousiaste kandidaten (tijdelijk) in te zetten vanuit onze eigen Legal Academy.

Ik ben een vooruitstrevende, creatieve en toegewijde professional. Met ruim 20 jaar ervaring in de juridische sector, heb ik uitstekende kennis van dit werkveld en daarin ook een groot netwerk. Ik ben responsief en heb een goede strategische kijk, waardoor ik de behoeften van mijn klanten en kandidaten goed begrijp en zowel pragmatische als verstandige oplossingen voor hen kan vinden.

Ben jij op zoek naar een legal assistant of een nieuwe baan? Neem dan contact met mij op via annuschka@2assistu.nl.

Hi, ik ben Mink. Na mijn studie Rechten en Europese studies in Amsterdam ben ik een andere weg ingeslagen dan in eerste instantie gedacht met deze studieachtergrond: de werving & selectie van juristen en advocaten. Achteraf is het een heel logische en goede keus: ik sta in mijn kracht als ik mensgericht bezig ben.  

Ik heb oprechte interesse in de mens en ik ben nieuwsgierig van aard: wat beweegt je, ben je op de goede weg, wanneer sta je in je kracht? Maar ik heb ook een sterk ontwikkeld zakelijk kompas: waar is behoefte aan binnen organisaties? In welke fase bevinden ze zich en aan welke professionals hebben ze behoefte de komende jaren?  

Deze combinatie komt terug in het recruitment vak waar ik afgelopen 18 jaar actief in ben geweest. Ik heb diverse HR & Recruitment rollen vervuld, zowel aan bureauzijde als inhouse. 

Sinds September 2023 ben ik verbonden aan 2ASSISTU. Als Managing Consultant HR & Recruitment focus ik mij op het verder uitbouwen en optimaliseren van het HR en Recruitment team. Binnen dit team zijn we gespecialiseerd in de bemiddeling van kandidaten voor HR en Recruitment rollen. Als trusted advisor bieden wij verschillende mogelijkheden aan om op korte termijn te kunnen ontzorgen en klanten op een bestendige manier te kunnen bedienen. Zo bemiddelen wij vaste rollen, maar ook rollen op interim basis. 

Ik ben een nieuwsgierige, enthousiaste en een toegewijde professional. Met ruim 18 jaar ervaring in het HR en Recruitment werkveld begrijp ik het speelveld goed en kan ik snel inschatten waar de behoefte ligt bij de klant en kan ik tegelijkertijd aan de kandidatenkant een goede match maken. 

Ben jij op zoek naar een HR/Recruitment professional of een nieuwe baan? Neem dan contact met mij op via mink@2assistu.nl.   

Hi, mijn naam is Jip. Ik ben in 2023 afgestudeerd van de Hotel Management School Maastricht. Na een fantastische studententijd in Maastricht ben ik in januari naar Amsterdam verhuisd.

Mijn rol binnen 2ASSISTU is Junior Consultant. In deze functie ben ik verantwoordelijk voor het coördineren van het gehele recruitmentproces aan klant en kandidaat zijde binnen de domeinen Office Management en PA/EA. Een rol waarbij ik veel in contact sta met mensen met het doel om mooie matches te maken. Vanuit mijn hospitality achtergrond hoop ik mijn mensenkennis en servicegerichtheid te kunnen gebruiken om klanten en kandidaten zo goed mogelijk te bemiddelen. Ik ben heel blij om dit samen te kunnen doen met de rest van het ambitieuze 2ASSISTU team.

Ben jij opzoek naar een Assistant of een naar een nieuwe baan? Stuur mij dan een berichtje via jip@2assistu.nl.

Hi! Mijn naam is Elvita. Nadat ik in 2015 mijn eerste afstudeerstage in Barcelona had gelopen, vond ik het tijd om naar Amsterdam te verhuizen. Toen ik mijn studie aan het EuroCollege (hotel- en eventmanagement) had afgerond, ben ik een opleiding gaan volgen op Schoevers.

Na (bijna) 7 leerzame en leuke jaren als Senior Executive Assistant bij mijn vorige werkgever was ik toe aan een nieuwe uitdaging. Ik kwam in contact met 2ASSISTU en de ‘2AU Assistant’ rol maakte mij enthousiast. Na al die jaren op één vaste plek te hebben gezeten, vond ik het idee om ervaring op te doen bij diverse bedrijven erg aantrekkelijk, op deze manier leer je ontzettend veel en kun je je netwerk verder uitbreiden. Het geeft mij veel energie; je ontmoet nieuwe mensen, leert omgaan met verschillende bedrijfsculturen, je wordt continu geprikkeld (lees: het is nooit saai) en je aanpassingsvermogen groeit enorm.

Naast dat je veel kunt leren tijdens verschillende opdrachten geeft het 2AU team ook een fijne en vertrouwde basis. Je ziet elkaar regelmatig tijdens uitjes, workshops of events. Ik kijk uit naar de komende tijd; klaar om mijn krachten in te zetten en mezelf verder te ontwikkelen binnen dit mooie bedrijf.

Ben je nieuwsgierig geworden en spreekt jou dit ook aan? Ik sta altijd open voor een kop koffie. Lets connect! elvita@2assistu.nl

Hi, mijn naam is Janneke. Ik ben afgelopen jaar afgestudeerd aan de Hogeschool Leiden. Hier heb ik met veel plezier HBO-Rechten afgerond. Na een fantastische studententijd in Leiden gehad te hebben, ben ik verhuisd naar Amsterdam.  

In oktober ben ik – met veel enthousiasme – aan de slag gegaan bij 2ASSISTU als Junior Recruiter Legal Academy. Naast mijn ondersteunende functie binnen het legal team, zal ik mij voornamelijk richten op de Legal Academy. Binnen de Legal Academy bemiddel en ondersteun ik de studenten binnen hun (tijdelijke) juridische functie. Middels scholing stoom ik de studenten klaar voor het werkende leven. Daarnaast vind ik het belangrijk om voor de studenten een community gevoel te creëren om zo het beste in elkaar naar boven te halen. Teamwork makes the dreamwork. De functie als Junior Recruiter Legal Academy is een fantastische mogelijkheid om mijn communicatieve vaardigheden tezamen met mijn juridische kennis te combineren. Ik kijk onwijs uit naar deze uitdaging!  

Ben jij momenteel een rechtenstudent en sta jij te springen om jouw juridische vaardigheden uit te breiden en onderdeel te worden van de Legal Academy? Stuur mij een berichtje via janneke@2assistu.nl. Bellen mag ook altijd 😉  

Hi, mijn naam is Feline! Na een hele leuke studententijd in Utrecht en het behalen van de bachelor Communicatie- en Informatiewetenschappen, woon ik sinds een paar maanden in Amsterdam. Momenteel volg ik de master Business Administration, waarbij mijn focus ligt op bedrijfsstrategieën. Sinds een aantal weken werk ik ook met veel plezier in het 2ASSISTU team! 

Mijn rol binnen het team is Research Assistant voor de 2ASSISTU Assistants. Met mijn strategische en communicatieve achtergrond hoop ik zo goed mogelijk te kunnen bemiddelen tussen kandidaten en klanten, en mezelf verder te ontwikkelen op de professionele werkvloer. Het geeft me enorm veel energie om mensgericht bezig te zijn en ik kijk ernaar uit inspirerende matches te kunnen maken. Ik ben enthousiast om een waardevolle bijdrage te leveren binnen het ambitieuze 2ASSISTU team! 

Ben jij nieuwsgierig geworden of op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen HR of Recruitment? Stuur mij dan een berichtje via feline@2assistu.nl. Let’s connect!

Hi, mijn naam Isa en op dit moment zit ik in mijn laatste jaar van de opleiding Economics & Business Economics aan de Universiteit van Amsterdam. Ik woon inmiddels alweer bijna 2 jaar in Amsterdam, en afgelopen maand ben ik begonnen als Finance werkstudent bij 2ASSISTU.

In juli ben ik dankzij 2ASSISTU gestart als tijdelijke Office Manager bij MJ Hudson Amsterdam. Na met veel plezier daar te hebben gewerkt, kreeg ik de kans om als Finance werkstudent aan de slag te gaan bij 2ASSISTU. In deze rol ondersteun ik Linda op het gebied van Operations & Finance. Dit vormt een waardevolle aanvulling op mijn studie, waarin ik me momenteel specialiseer in Accounting. Hierdoor kan ik niet alleen leren over het financiële proces binnen een snelgroeiend bedrijf, maar ook mijn kennis delen en bijdragen aan het optimaliseren van deze processen.

Ik kijk er dan ook enorm naar uit om me verder te ontwikkelen binnen het hardwerkende team van 2ASSISTU!

Hi, mijn naam is Lauren! Sinds februari ben ik begonnen bij 2ASSISTU en dit bevalt heel goed! Op dit moment zit ik in m’n derde jaar van de bachelor Creative Business en ben ik net terug uit het zonnige Madrid waar ik een halfjaar heb gestudeerd. Ik woon inmiddels alweer zeven jaar in Amsterdam, waarbij ik ook al eerder ervaring heb opgedaan binnen de (legal) werving- en selectie. 

Mijn rol binnen het team bij 2ASSISTU is Research Associate waarbij ik AnnuschkaInge en Janneke ondersteun bij de bemiddeling van geschikte kandidaten binnen het legal domein. Nog voordat ik begon aan de bachelor Creative Business heb ik een tijdje Rechten gestudeerd, waardoor deze kennis bij de werving nu heel goed van pas komt. Ik kijk ernaar uit om mijn ervaring binnen de werving- en selectie en mijn kennis van de juridische sector te combineren om bij te dragen aan het succes van 2ASSISTU en de professionele groei van onze klanten en kandidaten. Ik kijk uit naar wat de komende tijd gaat brengen!

Hi! Ik ben Louise, ook wel Lou genoemd. Ik woon al 8 jaar met veel plezier in Amsterdam. Ik heb de opleiding Hotelmanagement afgerond en ben daarna fulltime gaan werken.

Sinds mijn 14e ben ik actief in de hospitality branche, waarbij ik in verschillende sectoren heb gewerkt, waaronder restaurants, eventbureaus, uitzendbureaus, yachting en als stewardess. Maar ik was toe aan een nieuwe uitdaging waarin ik mijn hospitality ervaring goed kon toepassen. Na veel onregelmatige werkdagen en -uren vond ik het tijd om structuur en regelmaat in mijn werkweek toe te passen.

Toen ik in contact kwam met 2ASSISTU, was ik enorm enthousiast. Na het gesprek was ik ervan overtuigd dat ik als assistant bij 2ASSISTU wilde gaan werken. Omdat ik zelf nog niet veel ervaring heb als assistant, vind ik het erg aantrekkelijk om bij verschillende bedrijven ervaring op te doen. Bij verschillende bedrijven leer je verschillende werkwijzen, werk je met diverse programma’s, ervaar je verschillende bedrijfsculturen en ontdek je welk type bedrijf het beste bij mij past.

Inmiddels heb ik een mooie eerste opdracht gevonden die goed aansluit bij mijn kwaliteiten. 2ASSISTU bestaat uit een enorm hardwerkend, sociaal en warm team waarin ik me vanaf het eerste moment welkom voelde. Naast mijn werk op locatie zal ik veel contact hebben met het kantoor van 2ASSISTU, deelnemen aan teamuitjes, workshops, evenementen en andere sociale activiteiten. Ben je ook toe aan een nieuwe uitdaging en benieuwd naar mijn verhalen? Stuur mij gerust een berichtje via louise@2assistu.nl!

Hi! Mijn naam is Sophie, woonachtig in Amsterdam en sinds kort ben ik onderdeel van het 2ASSISTU team.

Als 2ASSISTU Assistant zal ik de komende tijd veel leren bij verschillende organisaties om mijn vaardigheden verder te ontwikkelen. De afgelopen 5 jaar heb ik ervaring opgedaan als Office Manager terwijl ik mijn studie Communicatie en Creative Business volgde.

Ik ben onlangs begonnen met mijn eerste opdracht via 2ASSISTU bij BNP Paribas Real Estate, waar ik verantwoordelijk ben voor evenementen, communicatie en office management. Deze diverse taken zorgen voor veel afwisseling in mijn werk, wat het erg leerzaam en dynamisch maakt.

Het is heel fijn om bij 2ASSISTU een vertrouwde basis te hebben en onderdeel te zijn van een hecht en betrokken team!

Ben je benieuwd naar de functie als 2ASSISTU Assistant? Stuur mij dan een berichtje op sophie@2assistu.nl

Hi! Mijn naam is Cato en woon in Amsterdam. Ik ben opgegroeid in Bussum en heb vervolgens European Studies gestudeerd in Maastricht. Na mijn studie ben ik aan de slag gegaan als Office Manager en vervolgens doorgestroomd naar het Recruitment vak. Ik kwam erachter dat ik heel veel energie haal uit Recruitment en wilde mij hier graag verder in ontwikkelen.

Sinds 1 maart heb ik de spannende stap gezet naar HR/Recruitment Consultant bij 2ASSISTU. Ik zal mij bezighouden met het gehele recruitmentproces voor HR/Recruitment rollen, en zowel de kandidaat als de klant begeleiden tijdens de sollicitatieprocedure. Ik kijk er erg naar uit om deze nieuwe uitdaging aan te gaan binnen deze dynamische organisatie. 

Ben je op zoek naar een mooie uitdaging, een nieuwe collega of lijkt het je leuk om een keer kennis te maken? Stuur mij dan gerust een berichtje via cato@2assistu.nl.

TOP