Berthe avatar

Berthe van der Peet

Founder 2ASSISTU

Berthe@2assistu.nl

meet
the
team

Logo 2ASSISTU wit

Linda Wijtsma

Operations Manager

Linda@2assistu.nl

Ellis Brakenhoff

Personal Assistant

Ellis@2assistu.nl

interim office manager

Nora Badda

Senior Consultant Interim

Nora@2assistu.nl

Jip de Jager

Junior Consultant

jip@2assistu.nl

Avatar Robine

Robine van den Heuvel

Junior Consultant

robine@2assistu.nl

tijdelijke Secretaresse

Inge Dekker

Senior Consultant

Inge@2assistu.nl

janneke

Janneke van Eijck

Recruitment Marketeer

janneke@2assistu.nl

Isa Turkenburg

Finance werkstudent

isa@2assistu.nl

Feline Byrnes

Research Associate

janneke@2assistu.nl

Sophie

Sophie Tricot

2AU Assistant

sophie@2assistu.nl

meet
the
assistants

Logo 2ASSISTU wit

Anne Sophie Hofman

2AU Assistant

annesophie@2assistu.nl

Carien Meinders

2AU Assistant

carien@2assistu.nl

Over 2assistu

2ASSISTU is een recruitmentbureau gespecialiseerd in de bemiddeling van Assistants.
Zowel voor vaste- als tijdelijke posities.

Energie, snelheid en persoonlijk contact is waar wij voor staan. Met onze grote kennis over de doelgroep en onze hospitality mindset weten wij als geen ander welke factoren belangrijk zijn binnen de Assistant branche. Zo hebben wij de afgelopen maanden succesvolle opdrachten vervuld voor onder andere: McKinsey & Company, Bol.com, Egeria Capital Management, Timeless Investments, Baker & McKenzie, Roland Berger, The Boston Consulting Group en van Doorne.

Do we need ?

Connect with us!

🩷 𝟐𝐀𝐒𝐒𝐈𝐒𝐓𝐔 𝟒 𝐉𝐀𝐀𝐑! 🩷
“𝐊𝐫𝐢𝐣𝐠 𝐝𝐞 𝐮𝐧𝐢𝐞𝐤𝐞 𝐤𝐚𝐧𝐬 𝐨𝐦 𝐞𝐞𝐧 𝐤𝐢𝐣𝐤𝐣𝐞 𝐚𝐜𝐡𝐭𝐞𝐫 𝐝𝐞 𝐬𝐜𝐡𝐞𝐫𝐦𝐞𝐧 𝐭𝐞 𝐤𝐫𝐢𝐣𝐠𝐞𝐧 𝐛𝐢𝐣 𝐝𝐞 𝐳𝐨𝐞𝐤𝐭𝐨𝐜𝐡𝐭 𝐧𝐚𝐚𝐫 ’𝐬 𝐰𝐞𝐫𝐞𝐥𝐝𝐬 𝐠𝐫𝐨𝐨𝐭𝐬𝐭𝐞 𝐂-𝐥𝐞𝐯𝐞𝐥 𝐞𝐱𝐞𝐜𝐮𝐭𝐢𝐯𝐞𝐬.”

Binnen Egon Zehnder houden ze zich bezig met het vinden van C-level executives die écht waarde toevoegen. Denk hierbij aan het vinden van kandidaten voor posities zoals CEO’s, CFO’s, COO’s en andere C-level executives. Het invullen van dit soort cruciale, strategische posities is van groot belang voor het succes van de opdrachtgever.

Waarom wil je hier werken? 
1. Unieke kans: Egon Zehnder biedt een unieke kans om onder de vleugels van ervaren professionals toonaangevende werkervaring op te doen en jezelf professioneel te ontwikkelen. 
2. Projectmatig werken: Je zult de verschillende processen rondom het vinden van de kandidaat coördineren en in goede banen leiden. 
3. Werkomgeving: Kom te werken in een prachtig kantoor op de Zuid-As in Amsterdam en geniet van goede arbeidsvoorwaarden en de mogelijkheid om hybride te werken. 

Interesse? Bekijk de hele vacature op onze website! 🩷
Polaroids @ the office 🩷
𝐌𝐄𝐄𝐓 𝐎𝐔𝐑 𝐍𝐄𝐖 𝟐𝐀𝐒𝐒𝐈𝐒𝐓𝐔 𝐀𝐒𝐒𝐈𝐒𝐓𝐀𝐍𝐓 🤩 “Hi! Mijn naam is Carien Meinders en ik ben vanaf september 2024 onderdeel van 2ASSISTU als 2ASSISTU Assistant. 

Afgelopen zomer ben ik afgestudeerd aan Hotelschool The Hague in Amsterdam, waar ik mijn passie voor het ondersteunen heb ontdekt. Naast mijn studie heb ik gewerkt als Front Office Assistant bij Hotel Boat&Co, waar ik veel ervaring heb opgedaan in agendabeheer, relatiemanagement en officemanagement. Ook heb ik als Sustainability Intern bij het Scheepvaartmuseum onderzoek gedaan naar het verduurzamen van evenementen en trainingen gegeven over duurzaamheid.

Omdat er veel mogelijkheden zijn met een hotelschooldiploma, vond ik het lastig om te bepalen waar ik mijn carrière wilde starten. Toen ik via LinkedIn in contact kwam met 2ASSISTU, voelde ik meteen een klik. Na meerdere gesprekken en het ontmoeten van het team wist ik dat dit de plek was waar ik mijn carrière wilde kickstarten. Ik ben enthousiast om mezelf verder te ontwikkelen in een zakelijke omgeving en kijk ernaar uit om nieuwe uitdagingen aan te gaan, mijn vaardigheden verder te versterken en vooral te blijven doen wat ik het liefste doe: mensen helpen.

Vanaf september ben ik beschikbaar voor opdrachten. Ik maak graag persoonlijk kennis en kijk ernaar uit om iets voor jullie organisatie te kunnen betekenen. 2ASSISTU voelt nu al als een fijne thuishaven waar iedereen echt deel uitmaakt van het team, en ik kan niet wachten om aan de slag te gaan!” #2ASSISTU
“𝐓𝐡𝐞 𝟐𝐀𝐒𝐒𝐈𝐒𝐓𝐔 𝐈𝐧𝐬𝐢𝐠𝐡𝐭𝐬” met deze week Junior Consultant Robine in de spotlight. 

“Hi, ik ben Robine en ik werk inmiddels alweer 1,5 jaar bij 2ASSISTU. Als Junior Consultant is het mijn taak om enerzijds kandidaten te helpen bij het vinden van een baan die volledig bij hen past en anderzijds om klanten te voorzien van de perfecte kandidaat. De dagelijkse, inspirerende gesprekken die ik voer met kandidaten geven me enorm veel energie, vooral wanneer een kandidaat uiteindelijk écht zijn of haar plek heeft gevonden.
 
Daarnaast ben ik op dit moment betrokken bij de implementatie van een nieuw ATS-systeem, samen met een aantal collega’s. Dit is een geweldige nieuwe uitdaging waarvan ik zeker weet dat het 2ASSISTU veel nieuwe mogelijkheden en kansen zal bieden.”
 
Boekentip:
Me Before You – Jojo Moyes
“Een romantische bestseller die inmiddels ook is verfilmd. Het boek neemt je mee in het complexe en bijzondere leven van de twee hoofdpersonages en biedt een perfecte balans tussen humor, romantiek en tragiek. Een bijzondere verhaallijn met een tragisch einde dat je niet snel zal vergeten.”
“𝐌𝐚𝐭𝐜𝐡 𝐦𝐚𝐝𝐞 𝐢𝐧 𝐡𝐞𝐚𝐯𝐞𝐧: 𝐡𝐨𝐞 𝟐𝐀𝐒𝐒𝐈𝐒𝐓𝐔 𝐦𝐢𝐣 𝐚𝐚𝐧 𝐦𝐢𝐣𝐧 𝐝𝐫𝐨𝐨𝐦𝐛𝐚𝐚𝐧 𝐡𝐢𝐞𝐥𝐩.”

Lotte Hesseling is 28 jaar oud en Marketing Manager bij The Migraine Clinic (TMC), een kliniek die zich specifiek richt op hoogwaardige migrainezorg. Met een team van gespecialiseerde neurologen en een sterke focus op persoonlijke aandacht, zet Lotte zich in om migraine, de meest voorkomende hersenziekte in Nederland, meer zichtbaarheid te geven. Haar ultieme doel is ervoor te zorgen dat iedereen in Nederland die aan migraine lijdt, de weg vindt naar de juiste zorg en uiteindelijk de levenskwaliteit van patiënten te verbeteren.

𝐇𝐨𝐞 𝐡𝐞𝐞𝐟𝐭 𝟐𝐀𝐒𝐒𝐈𝐒𝐓𝐔 𝐣𝐨𝐮 𝐠𝐞𝐡𝐨𝐥𝐩𝐞𝐧 𝐢𝐧 𝐡𝐞𝐭 𝐯𝐢𝐧𝐝𝐞𝐧 𝐯𝐚𝐧 𝐝𝐞 𝐣𝐮𝐢𝐬𝐭𝐞 𝐮𝐢𝐭𝐝𝐚𝐠𝐢𝐧𝐠 𝐞𝐧 𝐡𝐨𝐞 𝐯𝐨𝐧𝐝 𝐣𝐞 𝐝𝐞 𝐛𝐞𝐠𝐞𝐥𝐞𝐢𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐞𝐫𝐢𝐧?
“2ASSISTU heeft een essentiële rol gespeeld in het vinden van deze match. Ze benaderden me voor de rol van Marketing Manager bij The Migraine Clinic en hebben me tijdens het hele proces begeleid. Hun betrokkenheid, ook na mijn plaatsing, toont hoe serieus ze hun rol nemen in het ondersteunen van kandidaten. Die persoonlijke touche heb ik enorm gewaardeerd.”

Benieuwd naar het hele interview? Lees het op onze LinkedIn-pagina 🩷
We connect people 🩷
“𝐖𝐨𝐫𝐝 𝐉𝐮𝐫𝐢𝐝𝐢𝐬𝐜𝐡 𝐒𝐞𝐜𝐫𝐞𝐭𝐚𝐫𝐞𝐬𝐬𝐞 𝐛𝐢𝐣 𝐇𝐨𝐥𝐥𝐚 𝐋𝐞𝐠𝐚𝐥 & 𝐓𝐚𝐱.”

Holla Legal & Tax is een toonaangevend advocaten- en belastingadvieskantoor dat behoort tot de top 25 van grootste advocatenkantoren van Nederland met vestigingen in Utrecht, ‘s-Hertogenbosch en Eindhoven. Het is een fullservice dienstverlener met een strategische alliantie met het Britse TLT LLP en het Belgisch GSJ Advocaten. Bij Holla Legal & Tax staat een stimulerende werkomgeving centraal, waarin innovatie en persoonlijke ontwikkeling worden aangemoedigd. 

Waarom werken bij Holla Legal & Tax? 
- Verantwoordelijkheid en zelfstandigheid: Als juridisch secretaresse voer je zelfstandig secretariële, administratieve en facilitaire taken uit. Daarbij krijg je veel organisatorische verantwoordelijkheid. 
- Breed werkgebied: Je werkt samen met collega’s van verschillende afdelingen binnen een kantoor met een grote faillissementspraktijk en specialisaties in gezondheidsrecht, intellectueel eigendom en sportrecht. Dit bied je de kans om je kennis en vaardigheden in verschillende rechtsgebieden te verbreden. 
- Dynamische werkomgeving: Je werkt in een jonge, open cultuur op een unieke locatie aan Utrecht Centraal.

Interesse? Bekijk de hele vacature op onze website! 🩷
🩷 Met gemengde gevoelens nemen we afscheid van onze marketeer Demi, die na vier inspirerende jaren bij 2ASSISTU een nieuwe uitdaging tegemoet gaat. Vanaf het begin heeft Demi een essentiële rol gespeeld in het opbouwen en versterken van het brand 2ASSISTU. Haar creativiteit, toewijding en het vermogen om 2ASSISTU op een unieke en herkenbare manier naar buiten te brengen hebben een waardevolle impact gehad voor onze groei.

Wij kijken terug op een bijzondere en leerzame tijd, waarin we samen uitdagingen hebben overwonnen en mooie successen hebben gevierd. Mede dankzij Demi haar toewijding staat er nu een sterk en herkenbaar brand gepositioneerd in de markt. Dit vormt een solide basis voor verdere groei en ontwikkeling.

Wij willen Demi bedanken voor haar onuitputbare energie, de fijne samenwerking en haar passie die ze elke dag met ons heeft gedeeld. We zijn trots op alles wat ze heeft bereikt en wensen haar het allerbeste toe in haar vervolg stap.

@demivdamm voor altijd een 2AUSISTER! 🩷
Logo de Roos advocaten
Logo 2assistU rose

2ASSISTU X De Roos

“De samenwerking met 2ASSISTU was heel positief. Ze hadden meteen door wie er bij ons zou passen en binnen een maand hadden we er twee top-collega’s bij!”

Hi! Ik ben Berthe en ik heb Bestuurskunde gestudeerd in Leiden.

Een hele interessante en brede studie waarin ik mijn interesse in wat organisaties en mensen beweegt goed kwijt kon.

Binnen Recruitment kon ik deze interesse goed toepassen, vandaar de keuze om met die vak aan de slag te gaan.

Eerst in loondienst bij YER, daarna als freelancer en opdrachten gedaan voor onder andere ABN AMRO, HEINEKEN en Boer & Croon.

Het is altijd mijn droom geweest een eigen label neer te zetten waarin een moderne en frisse aanpak en look & feel centraal staat.

Met 2ASSISTU bouwen we aan een mooi brand en hebben we een eigen manier van werken dat mooi aansluit bij onze klanten en kandidaten in deze markt.

Onze ambitie is komende tijd verder landelijk te groeien maar ook een eigen Academy neer te zetten zodat we jong talent echt kunnen opleiden en daarna van werk kunnen voorzien.

Het is bijzonder om te zien wat we allemaal neerzetten met ons geweldige en betrokken team, iets waar ik met veel plezier aan werk en heel trots op ben.

Ben je op zoek naar de beste kandidaat of een nieuwe baan? Neem dan contact met mij op via berthe@2assistu.nl

Hi! Ik ben Inge, geboren en getogen in Zwaag en uiteindelijk mijn hart verloren aan het prachtige Amsterdam, waar ik nu zo’n ruim zes jaar woon. Van jongs af aan heb ik een interesse gehad in alles wat met Legal te maken heeft. Mijn studie Rechten heb ik ook met veel plezier in Amsterdam gevolgd. Naast mijn studie ben ik destijds aan de slag gegaan bij een advocatenkantoor dat gespecialiseerd is in het ondernemingsrecht.

Sinds juni 2021 ben ik met veel plezier werkzaam bij 2ASSISTU en focus ik mij op de juridisch ondersteunende rollen. Wij bieden verschillende mogelijkheden aan om op korte termijn te kunnen ontzorgen en klanten op een duurzame manier te kunnen bedienen. Zo bemiddelen wij vaste rollen, rollen op interimbasis én is het mogelijk om via ons enthousiaste kandidaten (tijdelijk) in te zetten vanuit onze eigen Legal Academy.

Door mijn werkervaring in advocatuur én het notariaat, weet ik wat er speelt binnen een juridische organisatie, wat de verwachtingen zijn en kan ik goed zien waar de behoefte ligt. Door niet alleen ondersteunend maar ook juridisch inhoudelijk werkzaam te zijn geweest, ben ik de enthousiaste professional die de juiste vertaalslag kan maken. Ik lever dan ook graag een bijdrage aan de ontwikkeling van organisaties en mensen; hier haal ik veel energie uit. Met mijn ervaring ga ik graag de verbinding met mensen en organisaties aan en speel graag een rol bij het begeleiden van een nieuwe collega en/of nieuwe baan.  

Ben jij op zoek naar een assistant of een nieuwe baan? Neem dan contact met mij op via inge@2assistu.nl.

Hi! Ik ben Nora en sinds 2021 werkzaam als Senior Consultant bij 2ASSISTU.

Met mijn achtergrond in het sociale domein is de rode draad in mijn loopbaan altijd ‘mensen met elkaar verbinden’ geweest. 
Zelfs tijdens mijn rol als barvrouw zocht ik de verbinding op met de gasten. Hospitality, ontzorgen en servicegerichtheid waren dan ook de juiste ingrediënten om als Executive Assistant van de Founding Partner van een Executive Searchbureau aan de slag te gaan. 

Inmiddels werk ik als Senior Consultant bij 2ASSISTU waarbij ik Personal Assistants, Executive Assistants en onze klanten blij mag maken met de ideale match. Mijn ervaring als Executive Assistant en mijn kennis binnen Executive Search maakt het voor mij de ideale combinatie! Met een persoonlijke benadering, verbinding, integriteit en veel gezelligheid nodig ik je graag uit!

Dus kom je een keertje langs? Als voormalig Barista maak ik hele goede koffie!

Heb je vragen? Neem dan contact met mij op via nora@2assistu.nl.

Hi! Ik ben Linda en binnen 2ASSISTU sinds september 2022 verantwoordelijk voor de dagelijkse operatie. 

Met mijn jonge gezin woon ik in Amsterdam Oud West waarvandaan ik iedere dag op de fiets naar ons prachtige kantoor aan de Prins Hendriklaan kom!

Na 8 jaar werkzaam geweest te zijn als Operations Manager en Head of Finance een bouw- en renovatiebedrijf, voelde ik een directe klik met het team en de ambities van 2ASSISTU.  

Mijn doel als Head of Operations is om alle processen zo soepel mogelijk te laten verlopen en iedereen binnen het team in zijn kracht te zetten, zodat we 2ASSISTU kunnen optimaliseren, professionaliseren en uitbouwen naar de rest van Nederland. 

Van Finance, HR, Events, tot automatisering, geen taak te veel binnen dit ambitieuze kantoor! 

Heb je vragen? Neem dan contact op via linda@2assistu.nl.

Hi! Mijn naam is Ellis en ik ben binnen het team van 2ASSISTU met veel plezier werkzaam als PA van de founder, Berthe van der Peet.

Op jonge leeftijd ben ik gestart met modellenwerk en heb ik de studie Toerisme gevolgd aan hogeschool TIO.
Vervolgens heb ik als cabin attendant de hele wereld overgevlogen naar de meest gave bestemmingen, variërend van Mauritius tot Miami!
De jaren hierna ben ik werkzaam geweest als e-commerce, office, account én projectmanager bij verschillende bedrijven.
Al deze werkervaringen samen hebben mij het volgende inzicht gegeven: ik ben energiek, enorm gestructureerd en ik zorg dat alles geregeld en gefixt wordt. Goede eigenschappen voor een PA zou je zeggen?

Samen met de leukste en ambitieuze collega’s bouwen we iedere dag, met de volle 100%, aan de groei van 2ASSISTU.

Voor vragen mag je mij altijd benaderen via LinkedIn of een mail sturen naar ellis@2assistu.nl.

Hi, mijn naam is Robine en ik heb vorig jaar mijn bachelor Communication Science afgerond aan de Universiteit van Amsterdam. Inmiddels ben ik begonnen met een master Business Administration met een focus op Strategy, eveneens aan de Universiteit van Amsterdam. Tijdens mijn bachelor, in maart 2023, ben ik gestart als Research Associate bij 2ASSISTU.

Inmiddels ben ik doorgegroeid naar een functie als Junior Consultant binnen het Werving & Selectie team, waar ik verantwoordelijk ben voor het volledige recruitmentproces van meerdere vacatures. Dit is een geweldige kans om mijn kennis en inzicht in verschillende organisaties te verbreden naast mijn studie.

Ben je op zoek naar een nieuwe baan? Stuur me dan een berichtje via robine@2assistu.nl.

Hi, mijn naam is Jip. Ik ben in 2023 afgestudeerd van de Hotel Management School Maastricht. Na een fantastische studententijd in Maastricht ben ik in januari naar Amsterdam verhuisd.

Mijn rol binnen 2ASSISTU is Junior Consultant. In deze functie ben ik verantwoordelijk voor het coördineren van het gehele recruitmentproces aan klant en kandidaat zijde binnen de domeinen Office Management en PA/EA. Een rol waarbij ik veel in contact sta met mensen met het doel om mooie matches te maken. Vanuit mijn hospitality achtergrond hoop ik mijn mensenkennis en servicegerichtheid te kunnen gebruiken om klanten en kandidaten zo goed mogelijk te bemiddelen. Ik ben heel blij om dit samen te kunnen doen met de rest van het ambitieuze 2ASSISTU team.

Ben jij opzoek naar een Assistant of een naar een nieuwe baan? Stuur mij dan een berichtje via jip@2assistu.nl.

Hi, mijn naam is Janneke. In 2023 ben ik afgestudeerd aan de Hogeschool Leiden, waar ik met veel plezier HBO-Rechten heb afgerond. Na een fantastische studententijd in Leiden ben ik verhuisd naar Amsterdam.

In oktober ben ik vol enthousiasme aan de slag gegaan bij 2ASSISTU als Junior Recruiter Legal Academy. In deze rol ondersteunde ik het Legal team en hielp ik studenten met hun (tijdelijke) juridische functies. Daarnaast vind ik het belangrijk om een sterk community-gevoel te creëren onder de studenten, zodat we elkaar konden inspireren en motiveren.

Inmiddels ben ik doorgegroeid naar de functie van Recruitment Marketeer bij 2ASSISTU, waarin ik mijn passie voor het creatieve vak volledig kan benutten. Ik ben ontzettend blij met de kans om het verhaal van 2ASSISTU op een krachtige manier naar buiten te brengen, zowel offline als online.

Daarnaast ben ik nog steeds het aanspreekpunt voor de studenten van de Legal Academy. Studenten die op zoek zijn naar een (tijdelijke) juridische functie kunnen dus nog altijd bij mij terecht.

Ik kijk ernaar uit om de zichtbaarheid van onze organisatie te vergroten en mijn creatieve ideeën tot leven te brengen, terwijl ik onze studenten blijf ondersteunen in hun juridische carrière.

Ben jij een rechtenstudent en wil je jouw juridische vaardigheden uitbreiden en deel uitmaken van de Legal Academy? Of ben je benieuwd naar hoe wij bij 2ASSISTU ons verhaal creatief naar buiten brengen? Stuur mij dan een berichtje via janneke@2assistu.nl. Bellen mag ook altijd 😉

Hi, mijn naam is Feline! Na een hele leuke studententijd in Utrecht en het behalen van de bachelor Communicatie- en Informatiewetenschappen, woon ik sinds een paar maanden in Amsterdam. Momenteel volg ik de master Business Administration, waarbij mijn focus ligt op bedrijfsstrategieën. Sinds een aantal weken werk ik ook met veel plezier in het 2ASSISTU team! 

Mijn rol binnen het team is Research Assistant voor de 2ASSISTU Assistants. Met mijn strategische en communicatieve achtergrond hoop ik zo goed mogelijk te kunnen bemiddelen tussen kandidaten en klanten, en mezelf verder te ontwikkelen op de professionele werkvloer. Het geeft me enorm veel energie om mensgericht bezig te zijn en ik kijk ernaar uit inspirerende matches te kunnen maken. Ik ben enthousiast om een waardevolle bijdrage te leveren binnen het ambitieuze 2ASSISTU team! 

Ben jij nieuwsgierig geworden of op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen HR of Recruitment? Stuur mij dan een berichtje via feline@2assistu.nl. Let’s connect!

Hi, mijn naam Isa en op dit moment zit ik in mijn laatste jaar van de opleiding Economics & Business Economics aan de Universiteit van Amsterdam. Ik woon inmiddels alweer bijna 2 jaar in Amsterdam, en afgelopen maand ben ik begonnen als Finance werkstudent bij 2ASSISTU.

In juli ben ik dankzij 2ASSISTU gestart als tijdelijke Office Manager bij MJ Hudson Amsterdam. Na met veel plezier daar te hebben gewerkt, kreeg ik de kans om als Finance werkstudent aan de slag te gaan bij 2ASSISTU. In deze rol ondersteun ik Linda op het gebied van Operations & Finance. Dit vormt een waardevolle aanvulling op mijn studie, waarin ik me momenteel specialiseer in Accounting. Hierdoor kan ik niet alleen leren over het financiële proces binnen een snelgroeiend bedrijf, maar ook mijn kennis delen en bijdragen aan het optimaliseren van deze processen.

Ik kijk er dan ook enorm naar uit om me verder te ontwikkelen binnen het hardwerkende team van 2ASSISTU!

Hi! Mijn naam is Sophie, woonachtig in Amsterdam en sinds kort ben ik onderdeel van het 2ASSISTU team.

Als 2ASSISTU Assistant zal ik de komende tijd veel leren bij verschillende organisaties om mijn vaardigheden verder te ontwikkelen. De afgelopen 5 jaar heb ik ervaring opgedaan als Office Manager terwijl ik mijn studie Communicatie en Creative Business volgde.

Ik ben onlangs begonnen met mijn eerste opdracht via 2ASSISTU bij BNP Paribas Real Estate, waar ik verantwoordelijk ben voor evenementen, communicatie en office management. Deze diverse taken zorgen voor veel afwisseling in mijn werk, wat het erg leerzaam en dynamisch maakt.

Het is heel fijn om bij 2ASSISTU een vertrouwde basis te hebben en onderdeel te zijn van een hecht en betrokken team!

Ben je benieuwd naar de functie als 2ASSISTU Assistant? Stuur mij dan een berichtje op sophie@2assistu.nl

Hi! Mijn naam is Carien en ik ben vanaf september 2024 onderdeel van 2ASSISTU als 2ASSISTU Assistant.

Afgelopen zomer ben ik afgestudeerd aan Hotelschool The Hague in Amsterdam, waar ik mijn passie voor het helpen van mensen heb ontdekt. Naast mijn studie heb ik gewerkt als Front Office Assistant bij Hotel Boat&Co, waar ik veel ervaring heb opgedaan in agendabeheer, relatiemanagement en officemanagement. Ook heb ik als Sustainability Intern bij het Scheepvaartmuseum onderzoek gedaan naar het verduurzamen van evenementen en trainingen gegeven over duurzaamheid.

Omdat er veel mogelijkheden zijn met een hotelschooldiploma, vond ik het lastig om te bepalen waar ik mijn carrière wilde starten. Toen ik via LinkedIn door 2ASSISTU werd benaderd, voelde ik meteen een klik. Na meerdere gesprekken en het ontmoeten van het team wist ik dat dit de plek was waar ik mijn carrière wilde kickstarten. Ik ben enthousiast om mezelf verder te ontwikkelen in een zakelijke omgeving en kijk ernaar uit om nieuwe uitdagingen aan te gaan, mijn vaardigheden verder te versterken en vooral te blijven doen wat ik het liefste doe: mensen helpen.

Vanaf september ben ik beschikbaar voor opdrachten. Ik maak graag persoonlijk kennis en kijk ernaar uit om iets voor jullie organisatie te kunnen betekenen. 2ASSISTU voelt nu al als een fijne thuishaven waar iedereen echt deel uitmaakt van het team, en ik kan niet wachten om aan de slag te gaan! 

Mijn naam is Anne Sophie, ik ben 25 jaar oud. Oorspronkelijk kom ik uit Amersfoort, maar ik woon al vijf jaar met veel plezier in Amsterdam. Afgelopen jaar ben ik afgestudeerd voor mijn BBA in Bedrijfskunde.

De kans om bij verschillende dynamische bedrijven aan de slag te gaan en in een korte tijd veel te leren, sprak mij enorm aan. Deze functie biedt een unieke mogelijkheid om mijn professionele netwerk uit te breiden en waardevolle praktijkervaring op te doen in diverse sectoren.

In april ben ik begonnen bij Holland Festival, een organisatie die mij de kans biedt om een breed scala aan taken uit te voeren en waarin ik continu uitgedaagd word om te leren en te groeien. Deze ervaring heeft mijn enthousiasme voor 2ASSISTU alleen maar versterkt. Het dynamische karakter van de werkzaamheden en de mogelijkheid om mezelf constant te blijven ontwikkelen, bevestigen dat ik de juiste keuze heb gemaakt. Ik kijk ernaar uit om nieuwe uitdagingen aan te gaan en mijn vaardigheden verder te ontwikkelen bij 2ASSISTU.

TOP