
meet
the
team











meet
the
assistants











Over 2assistu
2ASSISTU is een recruitmentbureau gespecialiseerd in de bemiddeling van Assistants.
Zowel voor vaste- als tijdelijke posities.
Energie, snelheid en persoonlijk contact is waar wij voor staan. Met onze grote kennis over de doelgroep en onze hospitality mindset weten wij als geen ander welke factoren belangrijk zijn binnen de Assistant branche. Zo hebben wij de afgelopen maanden succesvolle opdrachten vervuld voor onder andere: McKinsey & Company, Bol.com, Egeria Capital Management, Timeless Investments, Baker & McKenzie, Roland Berger, The Boston Consulting Group en van Doorne.
Do we need
?
Connect with us!


2ASSISTU X De Roos
“De samenwerking met 2ASSISTU was heel positief. Ze hadden meteen door wie er bij ons zou passen en binnen een maand hadden we er twee top-collega’s bij!”
Hi! Ik ben Berthe en ik heb Bestuurskunde gestudeerd in Leiden.
Een hele interessante en brede studie waarin ik mijn interesse in wat organisaties en mensen beweegt goed kwijt kon.
Binnen Recruitment kon ik deze interesse goed toepassen, vandaar de keuze om met dit vak aan de slag te gaan.
Eerst in loondienst bij YER, daarna als freelancer en opdrachten gedaan voor onder andere ABN AMRO, HEINEKEN en Boer & Croon.
Het is altijd mijn droom geweest een eigen label neer te zetten waarin een moderne en frisse aanpak en look & feel centraal staat.
Met 2ASSISTU bouwen we aan een mooi brand en hebben we een eigen manier van werken dat mooi aansluit bij onze klanten en kandidaten in deze markt.
Onze ambitie is komende tijd verder landelijk te groeien maar ook een eigen Academy neer te zetten zodat we jong talent echt kunnen opleiden en daarna van werk kunnen voorzien.
Het is bijzonder om te zien wat we allemaal neerzetten met ons geweldige en betrokken team, iets waar ik met veel plezier aan werk en heel trots op ben.
Ben je op zoek naar de beste kandidaat of een nieuwe baan? Neem dan contact met mij op via berthe@2assistu.nl.
Hi! Ik ben Inge, geboren en getogen in Zwaag en uiteindelijk mijn hart verloren aan het prachtige Amsterdam, waar ik nu zo’n ruim zes jaar woon. Van jongs af aan heb ik een interesse gehad in alles wat met Legal te maken heeft. Mijn studie Rechten heb ik ook met veel plezier in Amsterdam gevolgd. Naast mijn studie ben ik destijds aan de slag gegaan bij een advocatenkantoor dat gespecialiseerd is in het ondernemingsrecht.
Sinds juni 2021 ben ik met veel plezier werkzaam bij 2ASSISTU en focus ik mij op de juridisch ondersteunende rollen. Wij bieden verschillende mogelijkheden aan om op korte termijn te kunnen ontzorgen en klanten op een duurzame manier te kunnen bedienen. Zo bemiddelen wij vaste rollen, rollen op interimbasis én is het mogelijk om via ons enthousiaste kandidaten (tijdelijk) in te zetten vanuit onze eigen Legal Academy.
Door mijn werkervaring in advocatuur én het notariaat, weet ik wat er speelt binnen een juridische organisatie, wat de verwachtingen zijn en kan ik goed zien waar de behoefte ligt. Door niet alleen ondersteunend maar ook juridisch inhoudelijk werkzaam te zijn geweest, ben ik de enthousiaste professional die de juiste vertaalslag kan maken. Ik lever dan ook graag een bijdrage aan de ontwikkeling van organisaties en mensen; hier haal ik veel energie uit. Met mijn ervaring ga ik graag de verbinding met mensen en organisaties aan en speel graag een rol bij het begeleiden van een nieuwe collega en/of nieuwe baan.
Ben jij op zoek naar een assistant of een nieuwe baan? Neem dan contact met mij op via inge@2assistu.nl.
Hi! Ik ben Nora en sinds 2021 werkzaam als Senior Consultant bij 2ASSISTU.
Met mijn achtergrond in het sociale domein is de rode draad in mijn loopbaan altijd ‘mensen met elkaar verbinden’ geweest.
Zelfs tijdens mijn rol als barvrouw zocht ik de verbinding op met de gasten. Hospitality, ontzorgen en servicegerichtheid waren dan ook de juiste ingrediënten om als Executive Assistant van de Founding Partner van een Executive Searchbureau aan de slag te gaan.
Inmiddels werk ik als Senior Consultant bij 2ASSISTU waarbij ik Personal Assistants, Executive Assistants en onze klanten blij mag maken met de ideale match. Mijn ervaring als Executive Assistant en mijn kennis binnen Executive Search maakt het voor mij de ideale combinatie! Met een persoonlijke benadering, verbinding, integriteit en veel gezelligheid nodig ik je graag uit!
Dus kom je een keertje langs? Als voormalig Barista maak ik hele goede koffie!
Heb je vragen? Neem dan contact met mij op via nora@2assistu.nl.
Hi! Ik ben Linda en binnen 2ASSISTU sinds september 2022 verantwoordelijk voor de dagelijkse operatie.
Met mijn jonge gezin woon ik in Amsterdam Oud West waarvandaan ik iedere dag op de fiets naar ons prachtige kantoor aan de Prins Hendriklaan kom!
Na 8 jaar werkzaam geweest te zijn als Operations Manager en Head of Finance een bouw- en renovatiebedrijf, voelde ik een directe klik met het team en de ambities van 2ASSISTU.
Mijn doel als Head of Operations is om alle processen zo soepel mogelijk te laten verlopen en iedereen binnen het team in zijn kracht te zetten, zodat we 2ASSISTU kunnen optimaliseren, professionaliseren en uitbouwen naar de rest van Nederland.
Van Finance, HR, Events, tot automatisering, geen taak te veel binnen dit ambitieuze kantoor!
Heb je vragen? Neem dan contact op via linda@2assistu.nl.
Hi! Mijn naam is Ellis en ik ben binnen het team van 2ASSISTU met veel plezier werkzaam als PA van de founder, Berthe van der Peet.
Op jonge leeftijd ben ik gestart met modellenwerk en heb ik de studie Toerisme gevolgd aan hogeschool TIO.
Vervolgens heb ik als cabin attendant de hele wereld overgevlogen naar de meest gave bestemmingen, variërend van Mauritius tot Miami!
De jaren hierna ben ik werkzaam geweest als e-commerce, office, account én projectmanager bij verschillende bedrijven.
Al deze werkervaringen samen hebben mij het volgende inzicht gegeven: ik ben energiek, enorm gestructureerd en ik zorg dat alles geregeld en gefixt wordt. Goede eigenschappen voor een PA zou je zeggen?
Samen met de leukste en ambitieuze collega’s bouwen we iedere dag, met de volle 100%, aan de groei van 2ASSISTU.
Voor vragen mag je mij altijd benaderen via LinkedIn of een mail sturen naar ellis@2assistu.nl.
Hi, mijn naam is Robine en ik heb vorig jaar mijn bachelor Communication Science afgerond aan de Universiteit van Amsterdam. Inmiddels ben ik begonnen met een master Business Administration met een focus op Strategy, eveneens aan de Universiteit van Amsterdam. Tijdens mijn bachelor, in maart 2023, ben ik gestart als Research Associate bij 2ASSISTU.
Inmiddels ben ik doorgegroeid naar een functie als Junior Consultant binnen het Werving & Selectie team, waar ik verantwoordelijk ben voor het volledige recruitmentproces van meerdere vacatures. Dit is een geweldige kans om mijn kennis en inzicht in verschillende organisaties te verbreden naast mijn studie.
Ben je op zoek naar een nieuwe baan? Stuur me dan een berichtje via robine@2assistu.nl.
Hi, mijn naam is Jip. Ik ben in 2023 afgestudeerd van de Hotel Management School Maastricht. Na een fantastische studententijd in Maastricht ben ik in januari naar Amsterdam verhuisd.
Mijn rol binnen 2ASSISTU is Junior Consultant. In deze functie ben ik verantwoordelijk voor het coördineren van het gehele recruitmentproces aan klant en kandidaat zijde binnen de domeinen Office Management en PA/EA. Een rol waarbij ik veel in contact sta met mensen met het doel om mooie matches te maken. Vanuit mijn hospitality achtergrond hoop ik mijn mensenkennis en servicegerichtheid te kunnen gebruiken om klanten en kandidaten zo goed mogelijk te bemiddelen. Ik ben heel blij om dit samen te kunnen doen met de rest van het ambitieuze 2ASSISTU team.
Ben jij opzoek naar een Assistant of een naar een nieuwe baan? Stuur mij dan een berichtje via jip@2assistu.nl.
Hi, mijn naam is Janneke. In 2023 ben ik afgestudeerd aan de Hogeschool Leiden, waar ik met veel plezier HBO-Rechten heb afgerond. Na een fantastische studententijd in Leiden ben ik verhuisd naar Amsterdam.
In oktober ben ik vol enthousiasme aan de slag gegaan bij 2ASSISTU als Junior Recruiter Legal Academy. In deze rol ondersteunde ik het Legal team en hielp ik studenten met hun (tijdelijke) juridische functies. Daarnaast vind ik het belangrijk om een sterk community-gevoel te creëren onder de studenten, zodat we elkaar konden inspireren en motiveren.
Inmiddels ben ik doorgegroeid naar de functie van Recruitment Marketeer bij 2ASSISTU, waarin ik mijn passie voor het creatieve vak volledig kan benutten. Ik ben ontzettend blij met de kans om het verhaal van 2ASSISTU op een krachtige manier naar buiten te brengen, zowel offline als online.
Daarnaast ben ik nog steeds het aanspreekpunt voor de studenten van de Legal Academy. Studenten die op zoek zijn naar een (tijdelijke) juridische functie kunnen dus nog altijd bij mij terecht.
Ik kijk ernaar uit om de zichtbaarheid van onze organisatie te vergroten en mijn creatieve ideeën tot leven te brengen, terwijl ik onze studenten blijf ondersteunen in hun juridische carrière.
Ben jij een rechtenstudent en wil je jouw juridische vaardigheden uitbreiden en deel uitmaken van de Legal Academy? Of ben je benieuwd naar hoe wij bij 2ASSISTU ons verhaal creatief naar buiten brengen? Stuur mij dan een berichtje via janneke@2assistu.nl. Bellen mag ook altijd 😉
Hi, mijn naam Isa en op dit moment zit ik in mijn laatste jaar van de opleiding Economics & Business Economics aan de Universiteit van Amsterdam. Ik woon inmiddels alweer bijna 2 jaar in Amsterdam, en afgelopen maand ben ik begonnen als Finance werkstudent bij 2ASSISTU.
In juli ben ik dankzij 2ASSISTU gestart als tijdelijke Office Manager bij MJ Hudson Amsterdam. Na met veel plezier daar te hebben gewerkt, kreeg ik de kans om als Finance werkstudent aan de slag te gaan bij 2ASSISTU. In deze rol ondersteun ik Linda op het gebied van Operations & Finance. Dit vormt een waardevolle aanvulling op mijn studie, waarin ik me momenteel specialiseer in Accounting. Hierdoor kan ik niet alleen leren over het financiële proces binnen een snelgroeiend bedrijf, maar ook mijn kennis delen en bijdragen aan het optimaliseren van deze processen.
Ik kijk er dan ook enorm naar uit om me verder te ontwikkelen binnen het hardwerkende team van 2ASSISTU!
Hi! Mijn naam is Sophie, woonachtig in Amsterdam en sinds kort ben ik onderdeel van het 2ASSISTU team.
Als 2ASSISTU Assistant zal ik de komende tijd veel leren bij verschillende organisaties om mijn vaardigheden verder te ontwikkelen. De afgelopen 5 jaar heb ik ervaring opgedaan als Office Manager terwijl ik mijn studie Communicatie en Creative Business volgde.
Ik ben onlangs begonnen met mijn eerste opdracht via 2ASSISTU bij BNP Paribas Real Estate, waar ik verantwoordelijk ben voor evenementen, communicatie en office management. Deze diverse taken zorgen voor veel afwisseling in mijn werk, wat het erg leerzaam en dynamisch maakt.
Het is heel fijn om bij 2ASSISTU een vertrouwde basis te hebben en onderdeel te zijn van een hecht en betrokken team!
Ben je benieuwd naar de functie als 2ASSISTU Assistant? Stuur mij dan een berichtje op sophie@2assistu.nl.
Hi! Mijn naam is Carien en ik ben vanaf september 2024 onderdeel van 2ASSISTU als 2ASSISTU Assistant.
Afgelopen zomer ben ik afgestudeerd aan Hotelschool The Hague in Amsterdam, waar ik mijn passie voor het helpen van mensen heb ontdekt. Naast mijn studie heb ik gewerkt als Front Office Assistant bij Hotel Boat&Co, waar ik veel ervaring heb opgedaan in agendabeheer, relatiemanagement en officemanagement. Ook heb ik als Sustainability Intern bij het Scheepvaartmuseum onderzoek gedaan naar het verduurzamen van evenementen en trainingen gegeven over duurzaamheid.
Omdat er veel mogelijkheden zijn met een hotelschooldiploma, vond ik het lastig om te bepalen waar ik mijn carrière wilde starten. Toen ik via LinkedIn door 2ASSISTU werd benaderd, voelde ik meteen een klik. Na meerdere gesprekken en het ontmoeten van het team wist ik dat dit de plek was waar ik mijn carrière wilde kickstarten. Ik ben enthousiast om mezelf verder te ontwikkelen in een zakelijke omgeving en kijk ernaar uit om nieuwe uitdagingen aan te gaan, mijn vaardigheden verder te versterken en vooral te blijven doen wat ik het liefste doe: mensen helpen.
Vanaf september ben ik beschikbaar voor opdrachten. Ik maak graag persoonlijk kennis en kijk ernaar uit om iets voor jullie organisatie te kunnen betekenen. 2ASSISTU voelt nu al als een fijne thuishaven waar iedereen echt deel uitmaakt van het team, en ik kan niet wachten om aan de slag te gaan!
Hi, mijn naam is Myrte van der Heijden. Ik woon al sinds 2018 met veel plezier in Amsterdam waar ik de opleiding Creative Business aan de Hogeschool van Amsterdam heb gevolgd. Tijdens mijn studie heb ik als freelancer veel verschillende opdrachten in de hospitality sector gedaan, wat me veel waardevolle ervaringen heeft opgeleverd.
Na mijn afstuderen ben ik in augustus 2024 vol enthousiasme gestart bij 2ASSISTU als PA en Office Manager. In deze rol werk ik in een ambitieuze en dynamische omgeving, waar ik continu kan leren van mijn collega’s. Het is superleuk om onderdeel te zijn van een gedreven team en ik geniet van de afwisseling en uitdagingen in mijn werk.
Ik kijk ernaar uit om mijn vaardigheden verder te ontwikkelen en een positieve bijdrage te leveren aan het succes van 2ASSISTU!
Hi hi! Mijn naam is Julia van der Kaaij. Mijn studiepad begon met de opleiding International Business & Languages in Utrecht, gevolgd door Kunst & Economie en uiteindelijk heb ik een master in Communicatiewetenschap met specialisatie in corporate marketing afgerond aan de VU.
Tijdens mijn studie haalde ik veel plezier uit verschillende bijbanen die gericht waren op contact met mensen, zoals in de horeca en customer service. Daarnaast heb ik 2,5 jaar met veel enthousiasme bij Crisp gewerkt, waar ik mijn liefde voor eten kon combineren met communicatie. Daarnaast ben ik in 2024 gestart met een eigen onderneming in marketing.
Nu voelt het als het juiste moment om een fulltime carrière te starten, waarin ik mijn kennis en ervaring in de praktijk kan brengen. Bij 2ASSISTU heb ik de kans gekregen om als Junior Consultant in het werving- en selectieteam aan de slag te gaan. Hier richt ik me op het volledige proces voor de professionals: van het eerste contact met kandidaten tot hun nieuwe baan. Daarnaast ga ik mee op klantgesprekken met de consultants en help ik bij het ontwikkelen van wervingsstrategieën. Kortom, een superleuke en uitdagende rol! Ik ben ontzettend blij dat ik mijn volgende stap in mijn carrière bij 2ASSISTU kan zetten!
Hi, ik ben Jennifer Hompus en blij te kunnen delen dat ik ben gestart als Talent Manager. Na een prachtige reis door Zuid- en Midden-Amerika ben ik sinds september 2024 bij 2ASSISTU aan de slag gegaan!
In mijn rol als Talent Manager ben ik verantwoordelijk voor het ontwikkelen van nieuwe proposities die aansluiten bij de behoeften van zowel onze organisatie als ons team. Dit omvat het opstellen van een wervingsstrategie, het vertalen van klantbehoeften naar opdrachten, het opzetten van een effectief onboardingproces en het creëren van een training- en ontwikkelingsprogramma voor de 2AU Assistants. Daarnaast begeleid en ondersteun ik onze Assistants in hun professionele groei.
De maand september was een positieve start en inmiddels zijn er drie nieuwe collega’s begonnen in de rol van 2AU Assistant. Dank aan Berthe voor het vertrouwen en Nora voor het enthousiast maken over 2ASSISTU en de rol! En natuurlijk ook aan alle collega’s die het werk zo leuk maken.
Graag stel ik mezelf aan jullie voor! Mijn naam is Melissa Langedijk en sinds oktober 2024 ben ik ‘part of the team’ als 2ASSISTU Assistant. Met mijn achtergrond in Bedrijfskunde, de studie die ik aan de Hogeschool van Amsterdam heb afgerond, breng ik een frisse blik op efficiëntie en procesoptimalisatie mee. Tijdens mijn studie heb ik mijn Lean Management Green Belt certificaat behaald, waardoor ik getraind ben in het stroomlijnen van processen en het behalen van maximale resultaten.
Naast mijn studie heb ik waardevolle praktijkervaring opgedaan als hospitality & marketing representative. Deze ervaring heeft mijn vaardigheden in klantgerichtheid en teamdynamiek verder versterkt, wat goed aansluit bij mijn huidige rol als 2ASSISTU Assistant.
Wat mij erg aanspreekt in deze functie is de variatie van het werken voor verschillende bedrijven. Hierbij kan ik in een korte periode veel nieuwe kennis opdoen en mijn professionele netwerk verder uitbreiden.
Ik kijk ernaar uit om bij te dragen aan de verdere groei en het succes van 2ASSISTU.
Hi, ik ben Joyce van Straalen. In de zomer van 2024 heb ik mijn master Beleid, Communicatie en Organisatie behaald. Daarvoor heb ik zowel een bachelor Hotel- en Eventmanagement als een bachelor Communicatiewetenschappen afgerond. Dankzij deze diverse studies werk ik met een hospitality mindset en ondersteun ik anderen op een effectieve manier.
Bij 2ASSISTU voelde ik me direct thuis in het gezellige maar ambitieuze team. De mogelijkheid om verschillende bedrijven te leren kennen en waardevolle ervaring op te doen, spreekt me enorm aan. Ik ben een zorgzame en oplossingsgerichte professional die altijd klaarstaat om anderen te helpen bij het bereiken van hun doelen.
Bij 2ASSISTU kijk ik ernaar uit om mijn vaardigheden verder te ontwikkelen en samen te werken aan innovatieve oplossingen die een verschil maken voor onze klanten.
Hi, ik ben Maxime Kempkes. In juni 2024 heb ik mijn bachelor Communicatie & Multimedia Design afgerond en werk sinds november met veel plezier bij 2ASSISTU om gedetacheerd te worden als 2ASSISTU Assistant.
Tijdens mijn studietijd vervulde ik verschillende ondersteunende rollen in het onderwijs en de horeca, waar ik ontdekte hoeveel plezier ik haal uit het organiseren en ontzorgen van collega’s en klanten. Na mijn studie kwam 2ASSISTU op mijn pad, en na ons eerste gesprek wist ik meteen dat dit de juiste plek voor mij was.
Wat mij vooral aanspreekt in mijn functie is de veelzijdigheid en afwisseling. Geen dag is hetzelfde en dat zorgt ervoor dat het werk dynamisch en uitdagend blijft. Of het nu gaat om het organiseren van processen, het oplossen van onverwachte problemen, of het ondersteunen van collega’s—dit is precies waar ik energie van krijg. Geef mij een uitdaging, en ik ga er met enthousiasme en focus mee aan de slag om een passende oplossing te vinden!
Ik kijk uit naar alles wat nog op mijn pad komt bij 2ASSISTU, en ik kan niet wachten om mijn vaardigheden verder uit te bouwen.
Hi, ik ben Jill Hölzel. Na het afronden van de studie Leisure & Events Management aan de Hogeschool Inholland ben ik per november 2024 met veel enthousiasme begonnen bij 2ASSISTU als 2ASSISTU Assistant. Tijdens mijn opleiding heb ik gewerkt als eventplanner waar ik waardevolle ervaringen heb op gedaan binnen de zakelijk dienstverlening. Ik kijk er naar uit om deze ervaringen in te zetten en mij verder te ontwikkelen. Deze stap betekent voor mij niet alleen een nieuwe uitdaging, maar ook een kans om mijn passie voor organisatie en ondersteuning verder vorm te geven.
Vanaf het eerste moment voelde ik direct een enorme klik met 2ASSISTU. De mogelijkheid om via detachering verschillende functies en bedrijven te leren kennen spreekt mij heel erg aan. Op deze manier kan ik in een korte tijd veel leren. Ik kijk er naar uit om mijzelf de komende tijd op zowel professioneel als op persoonlijk vlak verder te ontwikkelen.
Het is ontzettend fijn om 2ASSISTU als een vertrouwde basis te hebben en onderdeel te zijn van een hecht en betrokken team!
Mijn naam is Brechje van Campen, ik ben 24 jaar oud. Na mijn studie aan de Hoge Hotelschool in Den Haag ben ik verder gaan zoeken naar een plek waar ik écht op mijn plek ben. Dit jaar ben ik afgestudeerd en vol enthousiasme gestart aan mijn professionele avontuur bij 2ASSISTU.
De kans om bij verschillende dynamische bedrijven aan de slag te gaan en in korte tijd veel te leren, sprak mij enorm aan. Via 2ASSISTU kan ik mijn talenten ontdekken, mijn netwerk uitbreiden en waardevolle praktijkervaring opdoen in diverse sectoren.
In mijn huidige rol als Executive Assistant bij Schoeller Allibert ondersteun ik het Senior Leadership Team (SLT) in hun dagelijkse werkzaamheden. Schoeller Allibert is een toonaangevend bedrijf dat duurzame, herbruikbare verpakkingsoplossingen biedt aan diverse industrieën. Deze ervaring daagt me uit en laat me groeien, zowel professioneel als persoonlijk.
Naast mijn werk ben ik altijd in beweging. Ik haal energie uit gezelligheid met mensen, lekker eten en creatieve uitdagingen. Stilzitten past niet bij mij; ik zoek altijd nieuwe manieren om mezelf te ontwikkelen. Dankzij 2ASSISTYOU voel ik me zeker dat ik de juiste keuze heb gemaakt en kijk ik uit naar alles wat nog komt!
Mijn naam is Merel Strijland, ik ben 26 jaar oud en sinds kort weer terug in Nederland na twee jaar reizen en werken in Australië. Inmiddels ben ik gestart als Assistant bij 2ASSISTU en mag ik mijn eerste opdracht uitvoeren als Office Manager bij Amvest, een rol die goed bij mij past.
Ik heb de opleiding Communication and Multimedia Design afgerond en daarna drie jaar mijn eigen bedrijf gehad in branding en webdesign. Het runnen van mijn eigen onderneming heeft me geleerd om structuur te brengen in processen, overzicht te houden en creatieve oplossingen te vinden voor diverse uitdagingen. Deze vaardigheden neem ik nu mee in mijn rol als Assistant.
Tijdens mijn tijd in Australië ontdekte ik hoe leuk ik het vind om mensen te ondersteunen en echt iets te betekenen in hun dagelijkse werk. Deze ervaring heeft mij geïnspireerd om bij 2ASSISTU verder te groeien, waar ik de kans krijg om structuur te creëren en een betrouwbaar aanspreekpunt te zijn voor mijn opdrachtgevers.
Wat mij motiveert in deze rol is het zoeken naar manieren om processen slimmer en efficiënter in te richten, zodat mijn opdrachtgevers zich volledig kunnen focussen op wat voor hen belangrijk is. Ik zie het als een uitdaging om niet alleen praktische ondersteuning te bieden, maar ook een verschil te maken in hoe zij hun werk ervaren.
Met deze mooie start kijk ik met veel enthousiasme naar de toekomst. Ik wil mezelf blijven ontwikkelen, nieuwe vaardigheden leren en waardevolle samenwerkingen aangaan. Bij 2ASSISTU krijg ik de kans om dit allemaal te doen, en ik kijk ernaar uit om deze reis voort te zetten.
Hi! Mijn naam is Sophie Mandersloot! Met veel enthousiasme stel ik mezelf voor als 2ASSISTU Assistant bij 2ASSISTU! In juli 2024 heb ik mijn studie Communicatie afgerond aan de Hogeschool Utrecht. Tijdens mijn opleiding ontdekte ik mijn passie voor mode en communicatie, wat me inspireerde tot een stage bij een fashionlabel. Hier heb ik waardevolle ervaring opgedaan op het gebied van communicatie en creatieve contentcreatie en geleerd om mijn creativiteit, samenwerkingsvaardigheden en overzicht te behouden in een dynamische omgeving.
Naast mijn studie heb ik mezelf verder ontwikkeld door een cursus te volgen waarin ik me heb verdiept in het werken met programma’s zoals Photoshop. Toen ik kennismaakte met 2ASSISTU voelde ik direct een klik. De persoonlijke aanpak, energie en focus op groei spraken me meteen aan. Ik geloof in de kracht van een hecht team en een omgeving waarin continu leren centraal staat.
Ik kijk er enorm naar uit om als Assistant mijn communicatieve vaardigheden, organisatietalent en oog voor structuur in te zetten en bij te dragen aan het succes van 2ASSISTU én onze klanten.
Mijn naam is Jay van Dijk, ik ben 24 jaar en heb in juni 2024 de opleiding Ondernemerschap & Retail Management afgerond aan NHL Stenden Hogeschool in Leeuwarden. Tijdens mijn studie ontwikkelde ik sterke organisatorische en ondersteunende vaardigheden door me te verdiepen in duurzaam ondernemen, marketing en procesoptimalisatie. Door verschillende stages deed ik ervaring op met projectbeheer, het coördineren van taken en het ondersteunen van teams bij hun dagelijkse werkzaamheden.
Na mijn studie zocht ik een veelzijdige rol waarin ik mijn vaardigheden verder kon ontwikkelen. 2ASSISTU bood mij precies die uitdaging. De flexibiliteit en de kans om mezelf op meerdere vlakken te ontwikkelen spraken me meteen aan. Hier kan ik mijn kennis toepassen en tegelijkertijd nieuwe vaardigheden opdoen. Het idee om bedrijven te ontzorgen en bij te springen waar nodig sluit perfect aan bij mijn ambitie om waarde toe te voegen.
Dankzij de onboarding en trainingen bij 2ASSISTU heb ik een sterke basis gekregen en het vertrouwen om een actieve bijdrage te leveren. Ik ben beschikbaar voor opdrachten en kijk ernaar uit om mijn ervaring verder uit te breiden.
Hi! Mijn naam is Maud Mutsaerts en ik ben sinds januari 2025 werkzaam bij 2ASSISTU! Na mijn bachelor rechtsgeleerdheid ben ik in september 2024 van Leiden naar Amsterdam verhuisd en ben ik aan mijn master Informatierecht begonnen. Ik was op zoek naar een nieuwe uitdaging en ik ben altijd al benieuwd geweest naar het recruitmentvak. Zo ben ik bij 2ASSISTU terechtgekomen: een snelle, persoonlijke en dynamische werkomgeving met een divers klantenbestand, wat precies aansluit bij wat ik zocht!
Mijn rol binnen het Werving & Selectie team is Research Associate waarbij ik de consultants ondersteun bij het vinden van de juiste kandidaten voor onze opdrachtgevers. Dit betekent dat ik me vooral bezighoud met het vinden en benaderen van potentiële kandidaten om de perfecte match te maken. Daarnaast werk ik nauw samen met de consultants om het wervingsproces zo soepel en efficiënt mogelijk te laten verlopen.
Ik kijk ernaar uit om mezelf verder te ontwikkelen bij 2ASSISTU maar het meest waardevolle voor mij is echter de kans om een bijdrage te leveren aan het recruitmentproces en daarmee zoveel mogelijk opdrachtgevers en kandidaten blij te maken!
Mijn naam is Milot van Buggenum en sinds januari 2025 ben ik werkzaam bij 2ASSISTU als 2ASSISTU Assistant. In juli 2023 heb ik mijn studie Commerciële Economie afgerond aan de Hogeschool van Amsterdam. Gedurende mijn studie heb ik altijd met veel plezier in de horeca gewerkt. Daarna heb ik 1,5 jaar als Store Manager bij Donsje Amsterdam gewerkt.
In mijn vorige functie heb ik ervaring opgedaan in het organiseren, het behouden van overzicht en het vinden van creatieve oplossingen voor onverwachte situaties. Stressbestendigheid is een eigenschap die ik ook meeneem in mijn rol als Assistant. Ik haal veel energie uit het helpen, ondersteunen en ontzorgen van mijn collega’s.
Vanaf het eerste moment had ik een goed gevoel bij 2ASSISTU. Het sprak me aan dat ik via detachering verschillende soorten bedrijven kan leren kennen en op deze manier veel nieuwe ervaringen kan opdoen. Ik kijk ernaar uit om mezelf verder te ontwikkelen in de dynamische zakelijke wereld.
In mijn huidige rol als Office Manager bij HC Partners ondersteun ik het team en de partners zodat zij zich volledig kunnen focussen op hun werk. HC Partners is een investeringsbedrijf uit Amsterdam. Deze wereld was nog helemaal nieuw voor mij maar ik leer elke dag meer over de private equity!
Ik ben blij dat ik deel mag uitmaken van het fijne 2ASSISTU-team. Het voelt als een vertrouwde basis, waar ik elke dag kan leren.