Personal Assistant Amsterdam

Wij helpen je aan een functie als Personal Assistant in Amsterdam bij een van de meest toonaangevende bedrijven!

2ASSISTU

Aan de slag als personal Assistant in Amsterdam

Een Personal Assistant functie in Amsterdam bij 2ASSISTU kan uiteenlopen van een tijdelijke opdracht als PA in verband met een zwangerschapsverlof, tot een vaste positie als Personal Assistant in Amsterdam van een Managing Director bij een duurzame start-up.

We kijken samen met jou naar wat voor soort functie en werkomgeving bij je past en of je de voorkeur geeft aan afwisseling en tijdelijke functies of juist liever vastigheid hebt.

We komen graag met je in contact om de mogelijkheden te bespreken. Of je nu op zoek bent naar een vaste of tijdelijke positie, wij bespreken graag je wensen met je. Onze focus ligt op het persoonlijke contact waarin wij echt verder kijken dan je CV en daarin samen onderzoeken wat het beste bij je past. Ook wanneer je dit zelf soms nog niet helemaal weet of helder hebt kunnen we samen de opties bespreken. Mocht je via ons ergens op gesprek gaan, dan zorgen we altijd voor een uitgebreide en persoonlijke begeleiding gedurende het gehele sollicitatieproces.  

Waarom 2ASSISTU?

Moyenne Wessels

‘’Ik vind de begeleiding van 2ASSISTU, in het bijzonder van Inge, super fijn, persoonlijk en adequaat. Ik heb tot nu toe dus alleen maar goede ervaringen met 2ASSISTU!’’

Liesbeth Leurdijk

“Als heel prettig. Het werd mij snel duidelijk dat het een zeer professioneel bedrijf is. 2ASSISTU heeft een goed beeld van de markt, weet wat er speelt en wat de waarde van een opdracht is. Voor mij als beginnend zelfstandige gaf dat een veilig gevoel. Ik wist dat mijn uurtarief vervolgens goed en realistisch was. Ik had ook heel erg het gevoel dat Nora voor mij in stond en tegelijk het belang van het bedrijf ook behartigde.”

Suze Krantz

‘’Ik heb zelf met heel veel plezier drie maanden bij 2ASSISTU gewerkt om een tijdje te overbruggen en ik heb daar toen al waardevolle vriendinnen aan overgehouden! Daarnaast hebben ze mij goed ontvangen toen ik wegging bij mijn vorige baan en zo ben ik bij Power2X terecht gekomen. Jullie zijn persoonlijk, snel en heel fijne mensen om mee samen te werken!’’

Celine Thijs

“Als heel betrokken! De meiden van 2ASSISTU hebben zowel met het bedrijf als met jou persoonlijk contact. Een perfecte samenwerking dus!!’’

Ece Cinar: ‘’Ik vond de begeleiding van 2ASSISTU heel fijn in de aanloop naar mijn sollicitatiegesprek bij Loyens & Loeff. Inge heeft me telefonisch klaargestoomd voor het gesprek en met resultaat!”

Joy Dordregter

“Top! De communicatie verloopt heel soepel en met vragen kan ik altijd bij iedereen terecht. Ook zorgen ze ervoor dat alles goed en op tijd wordt geregeld. De sfeer is heel relaxed, professioneel maar niet té formeel.”

Hoe werkt het?

1

Persoonlijke kennismaking

Om goed met elkaar kennis te kunnen maken is de eerste afspraak bij ons op kantoor. In dit introductie gesprek gaan wij kijken waar jij momenteel staat in je carrière en welke wensen je hebt in je eventuele vervolgstap.

2

Matchen

Doordat wij eerst gaan kijken wat je wensen zijn weten wij zeker dat wij een langdurige match tussen de kandidaat en de klant kunnen maken.

3

Voorleggen bij de klant(en)

Nadat wij jou verschillende functieprofielen hebben voorgelegd en jij ook enthousiast bent over de profielen, gaan wij jou voorleggen bij de klant. Dit doen wij door middel van het toesturen van jouw CV met een korte introductie + salarisprofiel.

4

Gesprek bij de klant

Als de klant heeft gereageerd op jouw profiel en zij zijn positief zullen wij een gesprek inplannen met de kandidaat en de klant. 

5

Voorbereiding gesprek

Voordat een kandidaat op gesprek gaat zullen we een voorbereidende call doen. In dit telefoongesprek zullen wij jou tips en tricks geven voor het gesprek, zodat je zelfverzekerd en voorbereid het gesprek in zal gaan.

2

Evaluatie

Na het gesprek met de klant zullen wij jou bellen en de gegeven feedback van de klant met je bespreken.

3

Begeleiding in de onderhandeling

Mochten alle gesprekken goed zijn gegaan en je krijgt een offer van de klant zullen wij jou hiermee helpen. Dit betekent dat wij helpen met de salaris en de voorwaarden onderhandeling, zodat je dat niet alleen hoeft uit te zoeken.

4

Plaatsing

Uiteindelijk als je het aanbod hebt geaccepteerd, blijf je part van onze 2ASSISTU community. Je kan altijd bij ons terecht met vragen en je wordt uitgenodigd voor onze events!

Vacatures Personal Assistant in Amsterdam

PA Employment & Pensions

In deze rol ben jij de rechterhand van de vrouwelijke partner van de sectie Employment & Pensions bij CMS. Naast haar functie als partner, is zij tevens hoofd van voornoemde sectie en van de Technology, Media & Communications Sector Group....

Executive Assistant CFO 

Lidl is de afgelopen jaren exponentieel gegroeid in Nederland. Met meer dan 21.000 medewerkers, 440 filialen en 7 distributiecentra behoren ze tot de grootste supermarkten van Nederland en zelfs tot de grootste supermarktketen in Europa. De missie van Lidl is...
Logo 2assistU rose
interim office manager

De beste vacature als Personal Assistant in Amsterdam?

Voor jou

Op zoek naar beste Personal Assistant functie in Amsterdam

Wij zijn altijd op zoek naar een nieuwe, gedreven Personal Assistant in Amsterdam en maken graag kennis met je. Maak je eenmaal deel uit van ons netwerk, dan benaderen we je zodra we een vacature Personal Assistant in Amsterdam hebben en we denken dat jij een goede match zou zijn.

Ben jij een van de door ons geselecteerde kandidaten voor een vacature Personal Assistant in Amsterdam, dan nodigen we je uit op het kantoor van 2ASSISTU voor een diepte-interview.

Persoonlijk contact vinden we belangrijk en zo kunnen we goed inschatten of jij en de werkgever bij elkaar zullen passen. We begeleiden je tijdens het hele proces en stellen drie à vier kandidaten voor aan de werkgever. Je hebt meerdere gesprekken, zodat je een goede indruk krijgt van je potentiële functie als Personal Assistant in Amsterdam. Is de vacature Personal Assistant in Amsterdam vervuld omdat jij op je plek bent, dan houden we regelmatig contact met je om te horen hoe het gaat. 

TOP