Optimale ondersteuning
We zijn gespecialiseerd in de bemiddeling van business support posities voor zowel vaste als tijdelijke vacatures.
- Snel schakelen
- Groot netwerk
- Persoonlijke begeleiding
Op zoek naar de beste Assistant?
Laat hier je gegevens achter!
- Binnen 24 uur reactie!
Voor bedrijven
Ben je per direct op zoek naar een kandidaat die écht het verschil maakt?
Energie, snelheid, persoonlijk contact en vertrouwen is waar wij voor staan. Met onze grote kennis over de doelgroep en sterke online aanwezigheid kunnen wij snel gedreven en ambitieuze kandidaten leveren.
Elke kandidaat die wordt voorgesteld voor de positie, spreken wij eerst uitgebreid bij ons op kantoor. Zo wordt er per kandidaat maatwerk geleverd en weten de Consultants precies welke organisatie bij diegene kan passen. Door middel van deze werkwijze lukt het ons om elke keer de perfecte match te maken.


Berthe van der Peet
- Founder 2AssistU
- berthe@2assistu.nl
- 06 45 43 29 01
Hoe werkt het?
1
Client interview
We starten met een persoonlijke kennismaking om jouw wensen te bespreken en een profielschets te maken.
2
Search
Wij gaan op zoek naar kwalitatieve kandidaten en zorgen voor een eerste selectie binnen 24 tot 48 uur.
3
Assistant interview
We nodigen geschikte kandidaten uit voor een diepte-interview om een goede inschatting te maken per kandidaat.
4
Meet the assistants
We stellen 3 à 4 geschikte kandidaten aan jullie voor waarvan wij denken dat ze bij jullie passen om een goede indruk van elkaar te krijgen.
5
Negotiation
We staan jullie bij in de onderhandelingsfasen om voor beide partijen een tevreden uitkomst te behalen.
6
Check-in en follow-up
We houden met beide partijen contact na aanstelling om te zien hoe het gaat en te evalueren.
Onze diensten
Waarom 2AssistU?
- Energieke en proactieve Assistants
- Altijd persoonlijk contact
- Groot netwerk
- Online sterk aanwezig
Moyenne Wessels
‘’Ik vind de begeleiding van 2AssistU, in het bijzonder van Inge, super fijn, persoonlijk en adequaat. Ik heb tot nu toe dus alleen maar goede ervaringen met 2AssistU!’’
Liesbeth Leurdijk
“Als heel prettig. Het werd mij snel duidelijk dat het een zeer professioneel bedrijf is. 2AssistU heeft een goed beeld van de markt, weet wat er speelt en wat de waarde van een opdracht is. Voor mij als beginnend zelfstandige gaf dat een veilig gevoel. Ik wist dat mijn uurtarief vervolgens goed en realistisch was. Ik had ook heel erg het gevoel dat Nora voor mij in stond en tegelijk het belang van het bedrijf ook behartigde.”
Suze Krantz
‘’Ik heb zelf met heel veel plezier drie maanden bij 2AssistU gewerkt om een tijdje te overbruggen en ik heb daar toen al waardevolle vriendinnen aan overgehouden! Daarnaast hebben ze mij goed ontvangen toen ik wegging bij mijn vorige baan en zo ben ik bij Power2X terecht gekomen. Jullie zijn persoonlijk, snel en heel fijne mensen om mee samen te werken!’’
Celine Thijs
“Als heel betrokken! De meiden van 2AssistU hebben zowel met het bedrijf als met jou persoonlijk contact. Een perfecte samenwerking dus!!’’
Ece Cinar: ‘’Ik vond de begeleiding van 2AssistU heel fijn in de aanloop naar mijn sollicitatiegesprek bij Loyens & Loeff. Inge heeft me telefonisch klaargestoomd voor het gesprek en met resultaat!”
Joy Dordregter
“Top! De communicatie verloopt heel soepel en met vragen kan ik altijd bij iedereen terecht. Ook zorgen ze ervoor dat alles goed en op tijd wordt geregeld. De sfeer is heel relaxed, professioneel maar niet té formeel.”

Interesse? Of eventuele kennismaking?
Laat je gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!
Do we need
?
Hoe wij werken
Om de juiste kandidaat te vinden voor een opdrachtgever kijken wij verder dan het CV.
Iemand zijn energie, pro-activiteit en uitstraling is hetgeen wat écht waarde toevoegt en waar wij op letten bij de selectie van kandidaten. Met onze grote kennis over de doelgroep en sterke online aanwezigheid kunnen wij snel gedreven en ambitieuze kandidaten leveren.
De afgelopen maanden hebben wij succesvolle opdrachten vervuld voor onder andere: McKinsey & Company, Bol.com, Egeria Capital Management, Timeless Investments, Baker & McKenzie, Roland Berger, The Boston Consulting Group en van Doorne.









