Een sprankelende Office Assistant nodig die écht het verschil maakt?

Is jullie bedrijf snel aan het groeien? Blijven de backoffice en administratieve werkzaamheden zich opstapelen en kan jullie organisatie wel een enthousiast visitekaartje gebruiken? 

2ASSISTU kan jullie hier bij helpen:

2ASSISTU

Do we need 2ASSISTU?

Binnen 2ASSISTU zijn we gespecialiseerd in het vinden van pro-actieve en flexibele kandidaten met een echte hospitality mindset. Denk hierbij aan studenten, junior en senior kandidaten voor zowel vaste als tijdelijke officemanagement posities.

Onze kandidaten zorgen voor een warm ontvangst, houden jullie office op orde, regelen zaken als telefoon- en postafhandeling, de lunch en agendabeheer.

Wij beschikken over een groot netwerk van ervaren en professionele kandidaten die over de juiste vaardigheden beschikken en ervaring opgedaan hebben binnen:

Waarom 2ASSISTU?

Bencis Capital Partners

“Energie, snelheid en persoonlijk contact is waar 2ASSISTU voor staat en dit is 100% waar! Berthe en haar team weten hoe belangrijk een hospitality mindset en persoonlijk contact is. Op een informele wijze toch zeer professioneel.” 

Hoe werken wij?

1

Client interview

We starten met een persoonlijke kennismaking om jouw wensen te bespreken en een profielschets te maken.

2

Search

Wij gaan op zoek naar kwalitatieve kandidaten en zorgen voor een eerste selectie binnen 24 tot 48 uur.

3

Candidate interview

We nodigen geschikte kandidaten uit voor een diepte-interview om een goede inschatting te maken per kandidaat. 

4

Meet the candidates

We stellen 3 à 4 geschikte kandidaten aan jullie voor waarvan wij denken dat ze bij jullie passen om een goede indruk van elkaar te krijgen.

5

Negotiation

We staan jullie bij in de onderhandelingsfasen om voor beide partijen een tevreden uitkomst te behalen. 

6

Check-in en follow-up

We houden met beide partijen contact na aanstelling om te zien hoe het gaat en te evalueren.

Logo 2assistU roze
interim office manager

Vind de perfecte Office Assistant of Office Manager voor jouw bedrijf!

2ASSISTU

De perfecte match!

Als je op zoek bent naar een sprankelende Office Assistant of Office Manager, wil je geen tijd verliezen en snel schakelen. Daarom neemt 2ASSISTU het grootste deel van dit proces van je over, jij hoeft alleen nog maar te kiezen voor de kandidaat die het best binnen jullie organisatie past.

Tijdens ons kennismakingsgesprek hebben we de kwaliteiten die jullie belangrijk vinden in een kandidaat besproken. Tijd om op zoek te gaan! Dit doen we zowel binnen als buiten ons eigen netwerk, online en offline. We zetten een op maat gemaakte vacature uit, zodat alleen kandidaten met de juiste skills reageren. Zoek je bijvoorbeeld een Junior kandidaat die flexibel inzetbaar is? Of juist een Senior kandidaat met ervaring van het runnen en managen van een team en kantoor? Dan zorgen wij ervoor dat dit in de vacature belicht wordt.  

Nadat de juiste nieuwe collega is gestart, checken we regelmatig hoe de samenwerking verloopt. Persoonlijk contact en een duurzame relatie vinden wij namelijk belangrijk en als je opnieuw versterking nodig hebt, kunnen we direct weer aan de slag.

Do we need ?

TOP