In je kracht staan

Ben je op zoek naar een passende baan als Assistant?
Wij kunnen je daarbij helpen!

Interesse in een baan als Assistant?

Laat hier je gegevens achter!

    Voor kandidaten

    In je kracht staan door ondersteuning

    Ben je opzoek naar een passende baan als Assistant? Wij kunnen je daarbij helpen! Wij bemiddelen functies als Personal Assistant, Executive Assistant en Team Assistant. Jij bent binnen een organisatie onmisbaar en jouw persoonlijkheid is voor ons net zo belangrijk als je vaardigheden en ervaring. Je haalt energie uit ontzorgen, weet complexe agenda’s te managen, boekt reizen, houdt overzicht en ondersteund op verschillende fronten. Daarnaast is het belangrijk dat er een goede klik is tussen jou en je manager of team om de perfecte match te maken.

    Door ons grote netwerk en sterke online aanwezigheid helpen we jou snel aan een nieuwe passende baan! Voor zowel vaste, als tijdelijke posities

    Do we need ?

    Onze diensten

    Logo 2assistU rose

    Vaste posities

    Interim posities

    2ASSISTU Assistant

    2ASSISTU Assistants

    We komen graag met je in contact om de mogelijkheden te bespreken.

    Of je nu opzoek bent naar een vaste of tijdelijke positie, wij bespreken graag je wensen met je. Onze focus ligt op het persoonlijke contact waarin wij echt verder kijken dan je CV en daarin samen onderzoeken wat het beste bij je past. Ook wanneer je dit zelf soms nog niet helemaal weet. Mocht je via ons ergens op gesprek gaan, dan zorgen we altijd voor een uitgebreide en persoonlijke begeleiding gedurende het gehele sollicitatieproces.

    Sluit je aan bij onze ASSISTU Assistants

    Verder bieden wij ook de mogelijkheid om je bij ons aan te sluiten als 2ASSISTU Assistant. Waarbij je de kans krijgt om via 2ASSISTU bij verschillende toonaangevende bedrijven tijdelijke opdrachten kunt vervullen.
    Profiteer van:
    – Diverse toonaangevende opdrachtgevers
    – Een competitief salaris en zekerheid
    – Wordt onderdeel van onze Community

    Waarom 2ASSISTU?

    Moyenne Wessels

    ‘’Ik vind de begeleiding van 2ASSISTU, in het bijzonder van Inge, super fijn, persoonlijk en adequaat. Ik heb tot nu toe dus alleen maar goede ervaringen met 2ASSISTU!’’

    Liesbeth Leurdijk

    “Als heel prettig. Het werd mij snel duidelijk dat het een zeer professioneel bedrijf is. 2ASSISTU heeft een goed beeld van de markt, weet wat er speelt en wat de waarde van een opdracht is. Voor mij als beginnend zelfstandige gaf dat een veilig gevoel. Ik wist dat mijn uurtarief vervolgens goed en realistisch was. Ik had ook heel erg het gevoel dat Nora voor mij in stond en tegelijk het belang van het bedrijf ook behartigde.”

    Suze Krantz

    ‘’Ik heb zelf met heel veel plezier drie maanden bij 2ASSISTU gewerkt om een tijdje te overbruggen en ik heb daar toen al waardevolle vriendinnen aan overgehouden! Daarnaast hebben ze mij goed ontvangen toen ik wegging bij mijn vorige baan en zo ben ik bij Power2X terecht gekomen. Jullie zijn persoonlijk, snel en heel fijne mensen om mee samen te werken!’’

    Celine Thijs

    “Als heel betrokken! De meiden van 2ASSISTU hebben zowel met het bedrijf als met jou persoonlijk contact. Een perfecte samenwerking dus!!’’

    Ece Cinar: ‘’Ik vond de begeleiding van 2ASSISTU heel fijn in de aanloop naar mijn sollicitatiegesprek bij Loyens & Loeff. Inge heeft me telefonisch klaargestoomd voor het gesprek en met resultaat!”

    Joy Dordregter

    “Top! De communicatie verloopt heel soepel en met vragen kan ik altijd bij iedereen terecht. Ook zorgen ze ervoor dat alles goed en op tijd wordt geregeld. De sfeer is heel relaxed, professioneel maar niet té formeel.”

    Onze werkwijze

    1

    Telefonische kennismaking

    We starten met een telefonisch gesprek om jouw wensen te bespreken en te kijken of we iets voor je kunnen betekenen.

    2

    Persoonlijke ontmoeting

    We nodigen je graag uit op kantoor om je te leren kennen. Hier bespreken we uitgebreid jouw wensen en passende vacatures.

    3

    Matching

    Op basis van ons gesprek gaan we actief op zoek naar passende vacatures en bedrijven die aansluiten bij jouw profiel.

    4

    Introductie

    We stellen je voor aan onze klant(en) met jouw cv en een introductietekst die wij opstellen aan de hand van onze kennismaking. Hiermee word jij volledig ontzorgd.  

    5

    Sollicitatie

    Als de opdrachtgever enthousiast is, volgt een kennismaking met hen waarin je dieper ingaat op jouw motivatie en wat er van jou verwacht wordt binnen de functie. Wij zorgen dat je goed voorbereid bent. 

    6

    Aanbod

    Als beide partijen enthousiast zijn, begeleiden we je door de onderhandelingsfase. We zorgen ervoor dat alles, van arbeidsvoorwaarden tot startdatum, wordt afgestemd en dat jij tevreden bent met het aanbod.

    7

    Check-in en follow-up

    Ook na jouw start blijven we betrokken. We houden contact om te horen hoe het met je gaat, of je op je plek zit, en of er nog iets is waarmee we je kunnen helpen.

    Vacatures

    Office Manager

    Ben jij een organisatietalent met oog voor detail en een hart voor teamwork? Voor Unified zijn we op zoek naar een Office Manager die structuur aanbrengt, vooruitdenkt en het groeiende team op twee locaties ondersteunt....

    Front Office Coördinator

    The Migraine Clinic is een snelgroeiende, ambitieuze en vernieuwende zorgorganisatie die zich volledig richt op de behandeling van migraine. Geen trage of omslachtige procedures, maar toegankelijke zorg waarbij kwaliteit en empathie centraal staan. De aanpak is patiëntgericht, efficiënt en biedt...

    Business Manager

    Gwynt is hét strategisch adviesbureau voor grotere, ondernemende (familie)bedrijven in de retail, wholesale, food- en maakindustrie. Ze zijn de sparringpartner bij organisatievraagstukken die vragen om echte doorbraken – praktisch, doordacht en altijd mensgericht. Vanuit een prachtig kantoor op een landgoed...

    Office manager / Legal assistant

    BJTK is een boutique advocatenkantoor in Amsterdam, gespecialiseerd in juridische ondersteuning bij transacties, renewable energy-projecten, financieringen en herstructureringen. We zijn bekend om onze no-nonsense mentaliteit, persoonlijke betrokkenheid en brede en pragmatische aanpak. Onze missie? Hoogwaardig juridisch maatwerk leveren in een...

    Personal Assistant & Office Support

    Bij Liber Dock vind je geen standaardkantoor, maar een hechte, energieke club mensen die samen voor resultaat gaat en daarbij altijd oog heeft voor elkaar. Het is een plek waar jouw ideeën welkom zijn, waar jouw bijdrage telt en waar...

    Team Assistant

    Hemwood is een gespecialiseerd Amsterdams advocaten- en notariskantoor binnen het vastgoedrecht, met een team van bevlogen professionals die tot de top in hun vakgebied behoren. Het team is scherp, open en ambitieus — maar altijd met beide benen op de...

    Interesse? Of eventuele kennismaking?

    Laat je gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

      managementassistant vacature

      Inge Dekker

      TOP