The Office Stars

Logo Lila

Voor Office Stars

Ben je op zoek naar een leuke bijbaan als Office Assistant of Receptioniste?

Dan hebben wij wellicht iets interessants voor je! Binnen 2ASSISTU bemiddelen wij de Office Stars. Een unieke kans om via ons op tijdelijke basis bij verschillende organisaties aan de slag te gaan. Hiermee kan je jezelf verder ontwikkelen en bouw je binnen én buiten 2ASSISTU een mooi netwerk op. En natuurlijk is er naast hard werken ook plaats voor veel plezier en gezelligheid. 

Waarom bij 2AU aan de slag?

Community

Je bent onderdeel van onze hechte 2ASSISTU Assistant Community. Deze community wordt steeds groter en groter.

Zekerheid

Via ons krijg je een vast maandsalaris en aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden. Daarnaast zorgen wij voor een continue stroom aan leuke en passende opdrachten voor jou. Jij hoeft dus zelf niet op zoek naar nieuwe opdrachten. 

Dynamisch

Doordat de opdrachten en vraagstukken van de klant tijdelijk zijn, is je werk erg afwisselend. Geen dag is hetzelfde!

Netwerken

Je leert tijdens de opdrachten en via 2ASSISTU veel nieuwe mensen en organisaties kennen. Hierdoor bouw je een sterk netwerk op en kom je er steeds meer achter wat écht bij jou past.

Wat bieden wij jou?

– Inhoudelijke (bij)baan die aansluit bij jouw ontwikkeling
– Professionele foto 
– Customized CV 
– Binnenkijken bij verschillende bedrijven en ontdekken wat écht bij je past
– Een waardevol netwerk

– Leuke events 
– Onderdeel van onze Community

Do we need ?

Interesse? Of eventuele kennismaking?

Laat je gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

    Voor bedrijven

    Heeft jouw organisatie behoefte aan extra hulp op kantoor? Een sprankelende en stralende factor die echt het verschil maakt?​

    Wij beschikken over (tijdelijke) Office Assistants die betrokken, representatief en flexibel inzetbaar zijn. 
    Dit zijn onze ‘Office Stars’. 

    Zij kunnen voor extra ondersteuning zorgen. Denk hierbij aan het verzorgen van een warm ontvangst, het regelen van de lunch en facilitaire zaken, telefoon- en postafhandeling, het oppakken van ad hoc werkzaamheden en jullie kantoor op orde houden. 

    Kan jouw organisatie wel extra hulp gebruiken nu het steeds drukker wordt op kantoor en ben je benieuwd naar de mogelijkheden? Neem dan contact op met Wendele en zij vertelt jou graag meer! 

    Connect with us!

    TOP