Berthe avatar

Berthe van der Peet

Founder 2ASSISTU

Berthe@2assistu.nl

meet
the
team

Logo 2ASSISTU wit

Linda Wijtsma

Operations Manager

Linda@2assistu.nl

managementassistant vacature

Inge Dekker

Senior Consultant

inge@2assistu.nl

Personal Assistant gezocht

Nora Badda

Senior Consultant Interim

nora@2assistu.nl

Jennifer Hompus

Talent Manager

jennifer@2assistu.nl

Ellen Scheerders

Consultant

ellen@2assistu.nl

Julia van der Kaaij

Junior Consultant

julia@2assistu.nl

Nika Streefkerk

Recruiter

Nika@2assistu.nl

Kiki

Kiki Hoff

Talent Recruiter & Marketeer

kiki@2assistu.nl

Julia van de Kamp

Office & Marketing

juliavdkamp@2assistu.nl

Isa Turkenburg

Isa Turkenburg

Finance Assistant

isa@2assistu.nl

Merel Strijland

2AU Assistant

merel@2assistu.nl

meet the assistants

Melissa Langedijk

2AU Assistant

melissa@2assistu.nl

Joyce van Straalen

2AU Assistant

joyce@2assistu.nl

Jill Hölzel

2AU Assistant

jill@2assistu.nl

Sophie Mandersloot

2AU Assistant

sophie@2assistu.nl

Dorine

Dorine Vreugdenhil

2AU Assistant

dorine@2assistu.nl

Rosalie

Rosalie Boer

2AU Assistant

rosalie@2assistu.nl

Laura Ponjee

2AU Assistant

laura@2assistu.nl

Emma den Ouden

2AU Assistant

emma@2assistu.nl

Tamara Veen

2AU Assistant

tamara@2assistu.nl

Charlotte Waasdorp

2AU Assistant

charlotte@2assistu.nl

Megan Mawdesley

2AU Assistant

megan@2assistu.nl

Elena Hijmans van den Bergh

2AU Assistant

elena@2assistu.nl

Pam Janssen

2AU Assistant

pam@2assistu.nl

Isabel Vergeer

2AU Assistant

isabel@2assistu.nl

Lisa Kampers

2AU Assistant

lisa@2assistu.nl

Jeanine Granado Jansen

2AU Assistant

jeanine@2assistu.nl

Annemijn Monster

2AU Assistant

annemijn@2assistu.nl

Anne Teeuwen

2AU Assistant

anne@2assistu.nl

Eva Vellema

2AU Assistant

eva@2assistu.nl

Charlotte van Straaten

2AU Assistant

charlottevstraaten@2assistu.nl

Julia Driessens

2AU Assistant

juliadriessens@2assistu.nl

Over 2assistu

2ASSISTU is een recruitmentbureau gespecialiseerd in de bemiddeling van Assistants.
Zowel voor vaste- als tijdelijke posities.

Energie, snelheid en persoonlijk contact is waar wij voor staan. Met onze grote kennis over de doelgroep en onze hospitality mindset weten wij als geen ander welke factoren belangrijk zijn binnen de Assistant branche. Zo hebben wij de afgelopen maanden succesvolle opdrachten vervuld voor onder andere: McKinsey & Company, Bol.com, Egeria Capital Management, Timeless Investments, Baker & McKenzie, Roland Berger, The Boston Consulting Group en van Doorne.

Do we need ?

Connect with us!

𝐊𝐨𝐦 𝐨𝐧𝐬 𝐭𝐞𝐚𝐦 𝐯𝐞𝐫𝐬𝐭𝐞𝐫𝐤𝐞𝐧 𝐚𝐥𝐬 𝐑𝐞𝐜𝐫𝐮𝐢𝐭𝐞𝐫 𝐛𝐢𝐣 𝟐𝐀𝐒𝐒𝐈𝐒𝐓𝐔!

Bij 2ASSISTU ben jij de schakel tussen potentiële talenten en onze Talent Manager. In deze rol werk je aan het ontwikkelen van strategieën om de beste Assistants aan te trekken en bouw je mee aan een sterke community. 
 
Waarom werken bij ons? 
1. Matchen: implementeer jouw meest creatieve wervingsstrategieën en verbind potentiële talent 
2. Community building: organiseer events en workshops en draag bij aan een netwerk vol energie en enthousiasme.
3. Verbinding: zet je eigen ideeën in om talent te vinden en mee te bouwen aan ons groeiende succes.
 
Bij ons ontvang je niet alleen een roze elektrische Cowboy fiets om Amsterdam mee te verkennen, maar word je ook onderdeel van een betrokken team. Daarnaast hebben we fantastische teamuitjes. Klaar om jouw recruitment skills naar een hoger niveau te tillen? 

Neem contact met ons op via info@2assistu.nl en word deel van onze missie!
2ASSISTU Klantendiner
"𝐁𝐥𝐢𝐣𝐟 𝐣𝐞𝐳𝐞𝐥𝐟, 𝐭𝐨𝐨𝐧 𝐧𝐢𝐞𝐮𝐰𝐬𝐠𝐢𝐞𝐫𝐢𝐠𝐡𝐞𝐢𝐝 𝐞𝐧 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐫𝐞𝐬𝐬𝐞, 𝐞𝐧 𝐛𝐥𝐢𝐣𝐟 𝐧𝐢𝐞𝐭 𝐢𝐧 𝐣𝐞 𝐜𝐨𝐦𝐟𝐨𝐫𝐭𝐳𝐨𝐧𝐞. 𝐉𝐞 𝐤𝐚𝐧 𝐦𝐞𝐞𝐫 𝐝𝐚𝐧 𝐣𝐞 𝐝𝐞𝐧𝐤𝐭."

Felicia is twee maanden geleden begonnen als Executive Assistant bij Xebia NL, waar ze de MD NL en het Leadership Team ondersteunt. Met meer dan 25 jaar ervaring heeft ze gewerkt bij WBCSD, Randstad, Metyis, Xebialabs en Nike. 

𝐖𝐞𝐥𝐤𝐞 𝐮𝐢𝐭𝐝𝐚𝐠𝐢𝐧𝐠𝐞𝐧 𝐡𝐞𝐛 𝐣𝐞 𝐛𝐢𝐣 𝐗𝐞𝐛𝐢𝐚 𝐚𝐚𝐧𝐠𝐞𝐩𝐚𝐤𝐭? 
“De afgelopen maanden ben ik vooral bezig geweest met het goed structureren van agenda’s. De uitdaging zit vooral in het leren kennen van wie iedereen is en in welk team ze werkzaam zijn. Daarnaast zijn er veel mensen die iets van je willen of je nodig hebben. Het is belangrijk om daarin pushback te geven: aangeven wat wel en niet haalbaar is, welke dingen prioriteit hebben en waar grenzen liggen. Dat vind ik soms best uitdagend, maar het helpt om overzicht te houden.

Ook luisteren is een grote factor in mijn werk. Mensen zien je vaak als een neutraal persoon en komen graag even langs om te kletsen of hun gedachten te delen. Dan is het belangrijk om vooral goed te luisteren en niet direct overal een mening over te hebben. Zodra ik iedereen wat beter heb leren kennen, hoop ik in 2025 een gestructureerde jaarplanning in te voeren om alles nog soepeler te laten verlopen."

Benieuwd naar dit hele interview? Lees het binnenkort op onze LinkedIn-pagina 🩷
𝐓𝐡𝐞 𝟐𝐀𝐒𝐒𝐈𝐒𝐓𝐔 𝐈𝐧𝐬𝐢𝐠𝐡𝐭𝐬 met deze week Talent Manager Jennifer in de spotlight. 

"Hi, ik ben Jennifer en werk nu twee maanden bij 2ASSISTU als Talent Manager. Ik richt me op het verbeteren van onze positionering in detachering én het coachen van onze 2ASSISTU Assistants.

Het mooie aan mijn rol is dat ik bijdraag aan zowel de ontwikkeling van de organisatie als van individuen. Het geeft me energie om mensen te zien groeien en samen verder te bouwen aan de toekomst van 2ASSISTU." 

Boekentip
De serie van de zeven zussen - Lucinda Riley
"Elk boek onthult een nieuw geheim uit het verleden, vol avontuur, emotie en mysterieuze ontdekkingen."
“𝐃𝐞 𝐛𝐞𝐠𝐞𝐥𝐞𝐢𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐯𝐚𝐧 𝟐𝐀𝐒𝐒𝐈𝐒𝐓𝐔 𝐠𝐚𝐟 𝐦𝐞 𝐝𝐞 𝐣𝐮𝐢𝐬𝐭𝐞 𝐯𝐨𝐨𝐫𝐛𝐞𝐫𝐞𝐢𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐯𝐨𝐨𝐫 𝐦𝐢𝐣𝐧 𝐡𝐮𝐢𝐝𝐢𝐠𝐞 𝐟𝐮𝐧𝐜𝐭𝐢𝐞”

Anna (22) woont in Amsterdam en werkt als Library Assistant bij Baker McKenzie, waar ze juridische informatie toegankelijk maakt, zoekopdrachten uitvoert en de bibliotheek beheert. Daarnaast studeert ze voor de pre-master Rechtsgeleerdheid aan de Open Universiteit. Het combineren van werk en studie is intensief maar biedt haar waardevolle ervaring voor de toekomst. 

𝐇𝐨𝐞 𝐯𝐨𝐧𝐝 𝐣𝐞 𝐣𝐨𝐮𝐰 𝐛𝐞𝐠𝐞𝐥𝐞𝐢𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐢𝐣𝐝𝐞𝐧𝐬 𝐣𝐨𝐮𝐰 𝐳𝐨𝐞𝐤𝐭𝐨𝐜𝐡𝐭 𝐧𝐚𝐚𝐫 𝐞𝐞𝐧 𝐩𝐚𝐫𝐭𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐛𝐚𝐚𝐧 𝐯𝐢𝐚 𝟐𝐀𝐒𝐒𝐈𝐒𝐓𝐔?
“De begeleiding van 2ASSISTU heb ik als erg prettig ervaren. Zij hebben me niet alleen snel geholpen bij het vinden van deze baan, maar hebben me ook goed voorbereid op de sollicitatie. Door hun persoonlijke aanpak voelde ik me goed voorbereid, wat heeft bijgedragen aan het succesvol verkrijgen van mijn huidige functie.”

Benieuwd naar dit hele interview? Lees het op onze LinkedIn-pagina 🩷
2ASSISTU Assistants #november 🩷
“𝐒𝐚𝐦𝐞𝐧 𝐛𝐨𝐮𝐰𝐞𝐧 𝐚𝐚𝐧 𝐝𝐞 𝐭𝐨𝐞𝐤𝐨𝐦𝐬𝐭 𝐯𝐚𝐧 𝐳𝐨𝐰𝐞𝐥 𝐣𝐞𝐳𝐞𝐥𝐟 𝐚𝐥𝐬 𝐝𝐢𝐞 𝐯𝐚𝐧 𝐜𝐥𝐢𝐞𝐧𝐭𝐞𝐧.”

Ben jij een ondersteunende kracht met een interesse in of affiniteit met Vastgoed en Ondernemingsrecht? Bij Q.G.M. krijg je de kans om te werken op een vooraanstaand notariskantoor, binnen een hecht team. Je omringt je met professionals die dagelijks op topniveau aan uitdagende projecten werken. Een geweldig team van collega’s die samen écht ergens voor gaan, een werkomgeving waarin jouw ambitie wordt gewaardeerd en aangemoedigd. Bij Q.G.M krijg je de ruimte om te groeien. Niet alleen de werkzaamheden en de dossiers zijn inspirerend – de sfeer is net zo belangrijk, en collega’s staan altijd klaar om elkaar te ondersteunen. 

Waarom werken bij Q.G.M?
1.	Hoog niveau en toewijding: bij Q.G.M werk je op een groeiend notariskantoor dat cliënten op hoog niveau ondersteunt, met betrokkenheid en toewijding als twee van de kernwaarden.
2.	Ruimte voor groei: jouw professionele en persoonlijke ontwikkeling staan hier centraal. Jouw inzet en ambitie worden oprecht gewaardeerd.
3.	Kwaliteit en samenwerking: kwaliteit, duidelijkheid en een goede sfeer vormen het middelpunt. Je werkt in een ondersteunende omgeving waar collega’s altijd voor elkaar klaarstaan.

Interesse? Neem contact op via info@2assistu.nl.
“𝐓𝐞𝐚𝐦𝐰𝐨𝐫𝐤 𝐦𝐚𝐤𝐞𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐫𝐞𝐚𝐦 𝐰𝐨𝐫𝐤.”

Gisteren brachten wij een bezoek aan twee van onze 2ASSISTU Assistants, die samen verantwoordelijk zijn voor de front office en het officemanagement van Ostrica Investments. Van agendabeheer, ontvangst van gasten, tot het organiseren van teamactiviteiten – zij regelen het en zorgen ervoor dat de dagelijkse operatie vlekkeloos verloopt.

Met hun inzet en hospitality mindset ontzorgen zij het kantoor volledig en vormen zij een sterk 2ASSISTU team dat dagelijks waarde toevoegt.
“𝐈𝐤 𝐛𝐞𝐧 𝐛𝐥𝐢𝐣 𝐝𝐚𝐭 𝐢𝐤 𝐭𝐨𝐜𝐡 𝐝𝐞 𝐠𝐞𝐬𝐩𝐫𝐞𝐤𝐤𝐞𝐧 𝐛𝐞𝐧 𝐚𝐚𝐧𝐠𝐞𝐠𝐚𝐚𝐧 𝐞𝐧 𝐢𝐤 𝐡𝐞𝐛 𝐞𝐫 𝐠𝐞𝐞𝐧 𝐦𝐨𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐬𝐩𝐢𝐣𝐭 𝐯𝐚𝐧 𝐠𝐞𝐡𝐚𝐝."

Vanessa is 57 jaar oud en moeder van twee dochters van 24 en 27 jaar. Ze werkt als Personal Assistant bij CMS.

𝐇𝐨𝐞 𝐡𝐞𝐞𝐟𝐭 𝟐𝐀𝐒𝐒𝐈𝐒𝐓𝐔 𝐣𝐨𝐮 𝐠𝐞𝐡𝐨𝐥𝐩𝐞𝐧 𝐢𝐧 𝐡𝐞𝐭 𝐯𝐢𝐧𝐝𝐞𝐧 𝐯𝐚𝐧 𝐝𝐞 𝐣𝐮𝐢𝐬𝐭𝐞 𝐮𝐢𝐭𝐝𝐚𝐠𝐢𝐧𝐠 𝐞𝐧 𝐡𝐨𝐞 𝐯𝐨𝐧𝐝 𝐣𝐞 𝐝𝐞 𝐛𝐞𝐠𝐞𝐥𝐞𝐢𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐞𝐫𝐢𝐧? 
“2ASSISTU heeft mij geholpen door heel goed te luisteren naar mijn wensen en nam daar de tijd voor, heel fijn.” 

𝐖𝐚𝐭 𝐡𝐞𝐞𝐟𝐭 𝐣𝐞 𝐡𝐞𝐭 𝐦𝐞𝐞𝐬𝐭 𝐯𝐞𝐫𝐫𝐚𝐬𝐭 𝐢𝐧 𝐣𝐨𝐮𝐰 𝐡𝐮𝐢𝐝𝐢𝐠𝐞 𝐫𝐨𝐥 𝐚𝐥𝐬 𝐏𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧𝐚𝐥 𝐀𝐬𝐬𝐢𝐬𝐭𝐚𝐧𝐭?
“Ik heb 16 jaar bij een internationaal softwarebedrijf gewerkt dus de advocatuur was en is nog steeds een hele nieuwe wereld voor mij. Ik moet nog steeds wennen aan de andere manier van werken, maar ik ben nog steeds heel leergierig en vind het allemaal ontzettend interessant. Daarnaast vind ik het erg leuk om na 16 jaar weer nieuwe dingen te leren, vooral op het gebied van arbeidsrecht.”

𝐖𝐞𝐥𝐤𝐞 𝐭𝐢𝐩𝐬 𝐳𝐨𝐮 𝐣𝐞 𝐰𝐢𝐥𝐥𝐞𝐧 𝐦𝐞𝐞𝐠𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐚𝐚𝐧 𝐚𝐧𝐝𝐞𝐫𝐞𝐧 𝐝𝐢𝐞 𝐨𝐩 𝐳𝐨𝐞𝐤 𝐳𝐢𝐣𝐧 𝐧𝐚𝐚𝐫 𝐞𝐞𝐧 𝐧𝐢𝐞𝐮𝐰𝐞 𝐰𝐞𝐫𝐤𝐮𝐢𝐭𝐝𝐚𝐠𝐢𝐧𝐠?
“In eerste instantie zei ik nee toen 2ASSISTU met deze baan kwam omdat ik de advocatuur niet direct zag zitten. Ik ben blij dat ik toch de gesprekken ben aangegaan en heb er geen moment spijt van gehad. Mijn advies is om je open te stellen voor de mogelijkheden die voorbijkomen, ook al is het misschien binnen een heel andere branche. Plezier in je werk is ontzettend belangrijk.”
Logo de Roos advocaten
Logo 2assistU rose

2ASSISTU X De Roos

“De samenwerking met 2ASSISTU was heel positief. Ze hadden meteen door wie er bij ons zou passen en binnen een maand hadden we er twee top-collega’s bij!”

Hi! Ik ben Berthe en ik heb Bestuurskunde gestudeerd in Leiden.

Een hele interessante en brede studie waarin ik mijn interesse in wat organisaties en mensen beweegt goed kwijt kon.

Binnen Recruitment kon ik deze interesse goed toepassen, vandaar de keuze om met dit vak aan de slag te gaan.

Eerst in loondienst bij YER, daarna als freelancer en opdrachten gedaan voor onder andere ABN AMRO, HEINEKEN en Boer & Croon.

Het is altijd mijn droom geweest een eigen label neer te zetten waarin een moderne en frisse aanpak en look & feel centraal staat.

Met 2ASSISTU bouwen we aan een mooi brand en hebben we een eigen manier van werken dat mooi aansluit bij onze klanten en kandidaten in deze markt.

Onze ambitie is komende tijd verder landelijk te groeien maar ook een eigen Academy neer te zetten zodat we jong talent echt kunnen opleiden en daarna van werk kunnen voorzien.

Het is bijzonder om te zien wat we allemaal neerzetten met ons geweldige en betrokken team, iets waar ik met veel plezier aan werk en heel trots op ben.

Ben je op zoek naar de beste kandidaat of een nieuwe baan? Neem dan contact met mij op via berthe@2assistu.nl

Hi! Ik ben Inge, geboren en getogen in Zwaag en uiteindelijk mijn hart verloren aan het prachtige Amsterdam, waar ik nu zo’n ruim zes jaar woon. Van jongs af aan heb ik een interesse gehad in alles wat met Legal te maken heeft. Mijn studie Rechten heb ik ook met veel plezier in Amsterdam gevolgd. Naast mijn studie ben ik destijds aan de slag gegaan bij een advocatenkantoor dat gespecialiseerd is in het ondernemingsrecht.

Sinds juni 2021 ben ik met veel plezier werkzaam bij 2ASSISTU en focus ik mij op de juridisch ondersteunende rollen. Wij bieden verschillende mogelijkheden aan om op korte termijn te kunnen ontzorgen en klanten op een duurzame manier te kunnen bedienen. Zo bemiddelen wij vaste rollen, rollen op interimbasis én is het mogelijk om via ons enthousiaste kandidaten (tijdelijk) in te zetten vanuit onze eigen Legal Academy.

Door mijn werkervaring in advocatuur én het notariaat, weet ik wat er speelt binnen een juridische organisatie, wat de verwachtingen zijn en kan ik goed zien waar de behoefte ligt. Door niet alleen ondersteunend maar ook juridisch inhoudelijk werkzaam te zijn geweest, ben ik de enthousiaste professional die de juiste vertaalslag kan maken. Ik lever dan ook graag een bijdrage aan de ontwikkeling van organisaties en mensen; hier haal ik veel energie uit. Met mijn ervaring ga ik graag de verbinding met mensen en organisaties aan en speel graag een rol bij het begeleiden van een nieuwe collega en/of nieuwe baan.  

Ben jij op zoek naar een assistant of een nieuwe baan? Neem dan contact met mij op via inge@2assistu.nl.

Hi! Ik ben Nora en sinds 2021 werkzaam als Senior Consultant bij 2ASSISTU.

Met mijn achtergrond in het sociale domein is de rode draad in mijn loopbaan altijd ‘mensen met elkaar verbinden’ geweest. 
Zelfs tijdens mijn rol als barvrouw zocht ik de verbinding op met de gasten. Hospitality, ontzorgen en servicegerichtheid waren dan ook de juiste ingrediënten om als Executive Assistant van de Founding Partner van een Executive Searchbureau aan de slag te gaan. 

Inmiddels werk ik als Senior Consultant bij 2ASSISTU waarbij ik Personal Assistants, Executive Assistants en onze klanten blij mag maken met de ideale match. Mijn ervaring als Executive Assistant en mijn kennis binnen Executive Search maakt het voor mij de ideale combinatie! Met een persoonlijke benadering, verbinding, integriteit en veel gezelligheid nodig ik je graag uit!

Dus kom je een keertje langs? Als voormalig Barista maak ik hele goede koffie!

Heb je vragen? Neem dan contact met mij op via nora@2assistu.nl.

Hi! Ik ben Linda en binnen 2ASSISTU sinds september 2022 verantwoordelijk voor de dagelijkse operatie. 

Met mijn jonge gezin woon ik in Amsterdam Oud West waarvandaan ik iedere dag op de fiets naar ons prachtige kantoor aan de Prins Hendriklaan kom!

Na 8 jaar werkzaam geweest te zijn als Operations Manager en Head of Finance een bouw- en renovatiebedrijf, voelde ik een directe klik met het team en de ambities van 2ASSISTU.  

Mijn doel als Head of Operations is om alle processen zo soepel mogelijk te laten verlopen en iedereen binnen het team in zijn kracht te zetten, zodat we 2ASSISTU kunnen optimaliseren, professionaliseren en uitbouwen naar de rest van Nederland. 

Van Finance, HR, Events, tot automatisering, geen taak te veel binnen dit ambitieuze kantoor! 

Heb je vragen? Neem dan contact op via linda@2assistu.nl.

Hi! Mijn naam is Ellis en ik ben binnen het team van 2ASSISTU met veel plezier werkzaam als PA van de founder, Berthe van der Peet.

Op jonge leeftijd ben ik gestart met modellenwerk en heb ik de studie Toerisme gevolgd aan hogeschool TIO.
Vervolgens heb ik als cabin attendant de hele wereld overgevlogen naar de meest gave bestemmingen, variërend van Mauritius tot Miami!
De jaren hierna ben ik werkzaam geweest als e-commerce, office, account én projectmanager bij verschillende bedrijven.
Al deze werkervaringen samen hebben mij het volgende inzicht gegeven: ik ben energiek, enorm gestructureerd en ik zorg dat alles geregeld en gefixt wordt. Goede eigenschappen voor een PA zou je zeggen?

Samen met de leukste en ambitieuze collega’s bouwen we iedere dag, met de volle 100%, aan de groei van 2ASSISTU.

Voor vragen mag je mij altijd benaderen via LinkedIn of een mail sturen naar ellis@2assistu.nl.

Hi! Mijn naam is Julia Driessens, ik ben 25 jaar en per november 2025 met veel enthousiasme gestart als 2ASSISTU Assistant.
Mijn achtergrond ligt in hospitality: ik rondde de opleiding International Hospitality & Management af en liep stages op Bonaire en in Amsterdam. Hier ontwikkelde ik mijn servicegerichtheid, gastvrijheid en het vermogen om onder druk overzicht te houden. Later volgde ik de bachelor International Business & Languages aan de Hanzehogeschool in Groningen, inclusief een minor in Taipei en een stage in Barcelona bij The Hotels Network binnen Client Success & Implementation. Ook werkte ik in diverse klantgerichte functies, onder andere bij ANWB, KPN en McDonald’s Nederland.

Wat mij typeert is dat ik me snel aanpas, enthousiast wordt van nieuwe omgevingen en graag structuur aanbreng om anderen te ontzorgen. Juist daarom voelt 2ASSISTU als een perfecte match. De persoonlijke begeleiding, de afwisseling in opdrachten en de mogelijkheid om mezelf continu te blijven ontwikkelen spreken mij enorm aan. Ik kijk er dan ook naar uit om mijn internationale en servicegerichte ervaring in te zetten en verder te groeien binnen het Assistant programma van 2ASSISTU!

Hi! Ik ben Charlotte van Straaten, 25 jaar oud en sinds november 2025 werkzaam als 2ASSISTU Assistant. In 2022 heb ik de opleiding Office Management afgerond bij Schoevers, waarna ik 4,5 jaar met veel plezier heb gewerkt bij Deloitte als Executive Assistant. Deze periode heeft mij een stevige basis gegeven die ik met vertrouwen meeneem naar mijn volgende uitdagingen.
Mijn interesses zijn breed, waardoor ik flexibel inzetbaar ben en mij snel thuis voel binnen verschillende organisaties. Daarnaast ben ik erg leergierig: het afgelopen jaar ben ik naast mijn fulltimebaan gestart met de opleiding tot Orthomoleculair Therapeut, waarin de focus ligt op voeding, leefstijl en gezondheid.

In september 2025 ben ik verhuisd naar Amsterdam, wat mij meer kansen en mogelijkheden biedt binnen mijn vakgebied. Via 2ASSISTU krijg ik de kans om waardevolle ervaring op te doen bij uiteenlopende organisaties.
Ik kijk ernaar uit om mijn ervaring en vaardigheden verder te verbreden en te ontwikkelen.

Hi, mijn naam is Janneke. In 2023 ben ik afgestudeerd aan de Hogeschool Leiden, waar ik met veel plezier HBO-Rechten heb afgerond. Na een fantastische studententijd in Leiden ben ik verhuisd naar Amsterdam.

In oktober ben ik vol enthousiasme aan de slag gegaan bij 2ASSISTU als Junior Recruiter Legal Academy. In deze rol ondersteunde ik het Legal team en hielp ik studenten met hun (tijdelijke) juridische functies. Daarnaast vind ik het belangrijk om een sterk community-gevoel te creëren onder de studenten, zodat we elkaar konden inspireren en motiveren.

Inmiddels ben ik doorgegroeid naar de functie van Recruitment Marketeer bij 2ASSISTU, waarin ik mijn passie voor het creatieve vak volledig kan benutten. Ik ben ontzettend blij met de kans om het verhaal van 2ASSISTU op een krachtige manier naar buiten te brengen, zowel offline als online.

Daarnaast ben ik nog steeds het aanspreekpunt voor de studenten van de Legal Academy. Studenten die op zoek zijn naar een (tijdelijke) juridische functie kunnen dus nog altijd bij mij terecht.

Ik kijk ernaar uit om de zichtbaarheid van onze organisatie te vergroten en mijn creatieve ideeën tot leven te brengen, terwijl ik onze studenten blijf ondersteunen in hun juridische carrière.

Ben jij een rechtenstudent en wil je jouw juridische vaardigheden uitbreiden en deel uitmaken van de Legal Academy? Of ben je benieuwd naar hoe wij bij 2ASSISTU ons verhaal creatief naar buiten brengen? Stuur mij dan een berichtje via janneke@2assistu.nl. Bellen mag ook altijd 😉

Hi, mijn naam Isa en op dit moment zit ik in mijn laatste jaar van de opleiding Economics & Business Economics aan de Universiteit van Amsterdam. Ik woon inmiddels alweer bijna 2 jaar in Amsterdam, en afgelopen maand ben ik begonnen als Finance werkstudent bij 2ASSISTU.

In juli ben ik dankzij 2ASSISTU gestart als tijdelijke Office Manager bij MJ Hudson Amsterdam. Na met veel plezier daar te hebben gewerkt, kreeg ik de kans om als Finance werkstudent aan de slag te gaan bij 2ASSISTU. In deze rol ondersteun ik Linda op het gebied van Operations & Finance. Dit vormt een waardevolle aanvulling op mijn studie, waarin ik me momenteel specialiseer in Accounting. Hierdoor kan ik niet alleen leren over het financiële proces binnen een snelgroeiend bedrijf, maar ook mijn kennis delen en bijdragen aan het optimaliseren van deze processen.

Ik kijk er dan ook enorm naar uit om me verder te ontwikkelen binnen het hardwerkende team van 2ASSISTU!

Hi! Mijn naam is Sophie, woonachtig in Amsterdam en sinds kort ben ik onderdeel van het 2ASSISTU team.

Als 2ASSISTU Assistant zal ik de komende tijd veel leren bij verschillende organisaties om mijn vaardigheden verder te ontwikkelen. De afgelopen 5 jaar heb ik ervaring opgedaan als Office Manager terwijl ik mijn studie Communicatie en Creative Business volgde.

Ik ben onlangs begonnen met mijn eerste opdracht via 2ASSISTU bij BNP Paribas Real Estate, waar ik verantwoordelijk ben voor evenementen, communicatie en office management. Deze diverse taken zorgen voor veel afwisseling in mijn werk, wat het erg leerzaam en dynamisch maakt.

Het is heel fijn om bij 2ASSISTU een vertrouwde basis te hebben en onderdeel te zijn van een hecht en betrokken team!

Ben je benieuwd naar de functie als 2ASSISTU Assistant? Stuur mij dan een berichtje op sophie@2assistu.nl

Hi! Mijn naam is Carien en ik ben vanaf september 2024 onderdeel van 2ASSISTU als 2ASSISTU Assistant.

Afgelopen zomer ben ik afgestudeerd aan Hotelschool The Hague in Amsterdam, waar ik mijn passie voor het helpen van mensen heb ontdekt. Naast mijn studie heb ik gewerkt als Front Office Assistant bij Hotel Boat&Co, waar ik veel ervaring heb opgedaan in agendabeheer, relatiemanagement en officemanagement. Ook heb ik als Sustainability Intern bij het Scheepvaartmuseum onderzoek gedaan naar het verduurzamen van evenementen en trainingen gegeven over duurzaamheid.

Omdat er veel mogelijkheden zijn met een hotelschooldiploma, vond ik het lastig om te bepalen waar ik mijn carrière wilde starten. Toen ik via LinkedIn door 2ASSISTU werd benaderd, voelde ik meteen een klik. Na meerdere gesprekken en het ontmoeten van het team wist ik dat dit de plek was waar ik mijn carrière wilde kickstarten. Ik ben enthousiast om mezelf verder te ontwikkelen in een zakelijke omgeving en kijk ernaar uit om nieuwe uitdagingen aan te gaan, mijn vaardigheden verder te versterken en vooral te blijven doen wat ik het liefste doe: mensen helpen.

Vanaf september ben ik beschikbaar voor opdrachten. Ik maak graag persoonlijk kennis en kijk ernaar uit om iets voor jullie organisatie te kunnen betekenen. 2ASSISTU voelt nu al als een fijne thuishaven waar iedereen echt deel uitmaakt van het team, en ik kan niet wachten om aan de slag te gaan! 

Hi, mijn naam is Myrte van der Heijden. Ik woon al sinds 2018 met veel plezier in Amsterdam waar ik de opleiding Creative Business aan de Hogeschool van Amsterdam heb gevolgd. Tijdens mijn studie heb ik als freelancer veel verschillende opdrachten in de hospitality sector gedaan, wat me veel waardevolle ervaringen heeft opgeleverd.

Na mijn afstuderen ben ik in augustus 2024 vol enthousiasme gestart bij 2ASSISTU als PA en Office Manager. In deze rol werk ik in een ambitieuze en dynamische omgeving, waar ik continu kan leren van mijn collega’s. Het is superleuk om onderdeel te zijn van een gedreven team en ik geniet van de afwisseling en uitdagingen in mijn werk.

Ik kijk ernaar uit om mijn vaardigheden verder te ontwikkelen en een positieve bijdrage te leveren aan het succes van 2ASSISTU!

Hi!
Mijn naam is Nika en ik ben vanaf augustus werkzaam bij 2ASSISTU als Recruiter. Ik ben 25 jaar en ben opgegroeid in Willemstad. Voor mijn studie ben ik verhuist naar Breda en daar heb ik zeven jaar met veel plezier gewoond. Die Brabantse gezelligheid heb ik vier maanden geleden ingeruild voor het altijd bruisende Amsterdam!
Vanwege mijn verhuizing ben ik ook opzoek gegaan naar een nieuwe baan in Amsterdam. Ik ben afgestudeerd als leerkracht basisonderwijs en heb de afgelopen vier jaar ook lesgegeven, maar ik merkte dat dit toch niet helemaal mijn passie was. Ik wilde iets nieuws en iets anders. Ik was opzoek naar iets waarbij ik mijn contact met mensen kon behouden, maar het wel naar een hoger niveau kon tillen. Ik ben sociaal en leergiering, dus ik stond voor veel open. Via een vriendin ben ik bij 2ASSISTU terecht gekomen en ik ben heel blij dat ik de kans heb gekregen om mezelf te ontwikkelen in een ander vakgebied!
Hier op kantoor merk ik dat persoonlijk contact echt centraal staat, wat ook maakt dat ik super warm ontvangen ben bij 2ASSISTU. Ik ben aangenomen in het Werving & Selectie team, waarbij we opzoek gaan naar de juiste professionals voor onze klanten. Dus mocht je dit lezen en nog op zoek zijn naar een nieuwe baan? Dan plan ik natuurlijk graag een koffieetje met je in! 

Hi hi! Mijn naam is Julia van der Kaaij. Mijn studiepad begon met de opleiding International Business & Languages in Utrecht, gevolgd door Kunst & Economie en uiteindelijk heb ik een master in Communicatiewetenschap met specialisatie in corporate marketing afgerond aan de VU.
Tijdens mijn studie haalde ik veel plezier uit verschillende bijbanen die gericht waren op contact met mensen, zoals in de horeca en customer service. Daarnaast heb ik 2,5 jaar met veel enthousiasme bij Crisp gewerkt, waar ik mijn liefde voor eten kon combineren met communicatie. Daarnaast ben ik in 2024 gestart met een eigen onderneming in marketing.

Nu voelt het als het juiste moment om een fulltime carrière te starten, waarin ik mijn kennis en ervaring in de praktijk kan brengen. Bij 2ASSISTU heb ik de kans gekregen om als Junior Consultant in het werving- en selectieteam aan de slag te gaan. Hier richt ik me op het volledige proces voor de professionals: van het eerste contact met kandidaten tot hun nieuwe baan. Daarnaast ga ik mee op klantgesprekken met de consultants en help ik bij het ontwikkelen van wervingsstrategieën. Kortom, een superleuke en uitdagende rol! Ik ben ontzettend blij dat ik mijn volgende stap in mijn carrière bij 2ASSISTU kan zetten!

Hi, ik ben Jennifer Hompus en blij te kunnen delen dat ik ben gestart als Talent Manager. Na een prachtige reis door Zuid- en Midden-Amerika ben ik sinds september 2024 bij 2ASSISTU aan de slag gegaan!

In mijn rol als Talent Manager ben ik verantwoordelijk voor het ontwikkelen van nieuwe proposities die aansluiten bij de behoeften van zowel onze organisatie als ons team. Dit omvat het opstellen van een wervingsstrategie, het vertalen van klantbehoeften naar opdrachten, het opzetten van een effectief onboardingproces en het creëren van een training- en ontwikkelingsprogramma voor de 2AU Assistants. Daarnaast begeleid en ondersteun ik onze Assistants in hun professionele groei.

De maand september was een positieve start en inmiddels zijn er drie nieuwe collega’s begonnen in de rol van 2AU Assistant. Dank aan Berthe voor het vertrouwen en Nora voor het enthousiast maken over 2ASSISTU en de rol! En natuurlijk ook aan alle collega’s die het werk zo leuk maken.

Graag stel ik mezelf aan jullie voor! Mijn naam is Melissa Langedijk en sinds oktober 2024 ben ik ‘part of the team’ als 2ASSISTU Assistant. Met mijn achtergrond in Bedrijfskunde, de studie die ik aan de Hogeschool van Amsterdam heb afgerond, breng ik een frisse blik op efficiëntie en procesoptimalisatie mee. Tijdens mijn studie heb ik mijn Lean Management Green Belt certificaat behaald, waardoor ik getraind ben in het stroomlijnen van processen en het behalen van maximale resultaten.

Naast mijn studie heb ik waardevolle praktijkervaring opgedaan als hospitality & marketing representative. Deze ervaring heeft mijn vaardigheden in klantgerichtheid en teamdynamiek verder versterkt, wat goed aansluit bij mijn huidige rol als 2ASSISTU Assistant.

Wat mij erg aanspreekt in deze functie is de variatie van het werken voor verschillende bedrijven. Hierbij kan ik in een korte periode veel nieuwe kennis opdoen en mijn professionele netwerk verder uitbreiden.

Ik kijk ernaar uit om bij te dragen aan de verdere groei en het succes van 2ASSISTU.

Hi, ik ben Joyce . In de zomer van 2024 heb ik mijn master Beleid, Communicatie en Organisatie behaald. Daarvoor heb ik zowel een bachelor Hotel- en Eventmanagement als een bachelor Communicatiewetenschappen afgerond. Dankzij deze diverse studies werk ik met een hospitality mindset en ondersteun ik anderen op een effectieve manier.

Bij 2ASSISTU voelde ik me direct thuis in het gezellige maar ambitieuze team. De mogelijkheid om verschillende bedrijven te leren kennen en waardevolle ervaring op te doen, spreekt me enorm aan. Ik ben een zorgzame en oplossingsgerichte professional die altijd klaarstaat om anderen te helpen bij het bereiken van hun doelen.

Bij 2ASSISTU kijk ik ernaar uit om mijn vaardigheden verder te ontwikkelen en samen te werken aan innovatieve oplossingen die een verschil maken voor onze klanten.

Hi! Mijn naam is Emma en sinds april 2025 werk ik als Assistant bij 2ASSISTU.

In juni 2024 behaalde ik mijn diploma Ondernemerschap & Retail Management aan Avans Hogeschool in ’s-Hertogenbosch. Deze brede opleiding gaf mij de kans om verschillende kanten van het bedrijfsleven te ontdekken — van e-commerce en marketing tot HR — en zo een stevige basis te leggen voor mijn verdere ontwikkeling.

Naast mijn studie heb ik jarenlang in de horeca gewerkt. In deze dynamische omgeving heb ik waardevolle vaardigheden opgedaan, zoals snel schakelen, leidinggeven, gastvrijheid en duidelijke communicatie. Deze ervaringen pas ik nu dagelijks toe in mijn werk.

Mijn interesses zijn breed en ik ben nog volop in ontwikkeling om te ontdekken waar mijn ambities precies liggen. Juist daarom is 2ASSISTU voor mij een logische stap. Via verschillende opdrachten krijg ik de kans om bij diverse organisaties binnen te kijken en te ontdekken welke richting het beste bij mij past. Ik kijk ernaar uit om verder te groeien en mijn weg te vinden binnen het werkveld!

Hoi, mijn naam is Tamara Veen. Ik ben 24 jaar en woon in Den Haag. In juni 2024 heb ik de opleiding Social Work afgerond aan Hogeschool Inholland. Daarvoor volgde ik de opleiding Travel and Hospitality. Deze combinatie van zorg, dienstverlening en gastvrijheid heeft mij een brede basis gegeven, waarin het ondersteunen van mensen altijd centraal heeft gestaan – iets waar ik veel energie uit haal.

Na mijn studie ging ik op zoek naar een functie waarin ik hospitality en ondersteuning kon combineren met professionele groei binnen een grotere organisatie. Via sociale media kwam ik in contact met 2ASSISTU, en vanaf het eerste moment voelde dat goed. De warme en persoonlijke benadering gaf mij direct vertrouwen en bood precies de kans die ik zocht: een omgeving waarin ik kan leren, groeien en bijdragen aan uiteenlopende organisaties.

Dankzij mijn achtergrond in zowel hospitality als zorg beschik ik over een breed en veelzijdig profiel. Ik ben sociaal, creatief en proactief en werk met veel motivatie en inzet. Mijn kracht ligt in ondersteunen, meedenken en structuur creëren, ook in dynamische omgevingen. Daarnaast ben ik energiek, loyaal, flexibel en discreet. Ik ben altijd gericht op persoonlijke groei en sta open om nieuwe dingen te leren.

 

Sinds juli ben ik via 2ASSISTU werkzaam als officemanager bij Vesteda. Ik kijk er enorm naar uit om mijn vaardigheden verder te ontwikkelen en nieuwe stappen te zetten in mijn professionele carrière.

Hi! Mijn naam is Charlotte en sinds augustus 2025 ben ik met veel plezier onderdeel van 2ASSISTU als 2ASSISTU Assistant. Ik ben 23 jaar en kom uit de prachtige Bollenstreek, waar ik ben opgegroeid tussen de bloemenvelden.
 
In 2024 heb ik mijn Master Business Administration afgerond aan de Universiteit van Amsterdam, met een specialisatie in Consumer Marketing. Tijdens mijn Bachelor heb ik me breed verdiept in allerlei aspecten van bedrijfskunde: van strategie en management tot accounting en finance. Een van de hoogtepunten was mijn uitwisseling van een half jaar in San Francisco, waar ik heel veel heb geleerd en mooie ervaringen heb opgedaan.
 
Tijdens mijn studie ben ik gestart als Brand & Communication Coordinator bij een internationale bloemen- en plantenexporteur. Een creatieve en dynamische rol waar ik veel heb kunnen bijdragen. Toch merkte ik dat ik toe was aan een nieuwe uitdaging. En die vond ik bij 2ASSISTU!
 
Ik ben super enthousiast om mezelf verder te ontwikkelen, zowel professioneel als persoonlijk. Mijn interesses zijn breed en het werken voor verschillende organisaties via 2ASSISTU spreekt me daarom enorm aan. Vanaf het eerste moment voelde het team warm, betrokken en oprecht geïnteresseerd. Ik voelde me direct welkom en gewaardeerd.
 
Ik kijk er enorm naar uit om mijn steentje bij te dragen en met volle energie aan de slag te gaan!

Hi! Mijn naam is Megan en ik ben sinds juli 2025 onderdeel van 2ASSISTU als Legal Assistant.

Ik ben 23 jaar, kom uit een klein dorpje in de mooie Betuwe en woon inmiddels in Amsterdam. Ik ben afgestudeerd in HBO-Rechten aan de Hogeschool van Amsterdam. Tijdens mijn studie heb ik me breed georiënteerd binnen het juridisch werkveld, met verschillende rechtsgebieden zoals het arbeidsrecht, contractenrecht en ondernemingsrecht, en heb ik ervaring opgedaan bij verschillende kantoren, waaronder het notariaat en een bedrijfsjuristenkantoor gericht op het MKB.

Sinds juli ben ik werkzaam bij A&O Shearman als Notarieel Secretaresse, waar ik de kans krijg om het juridische werkveld van dichtbij mee te maken en mijn vaardigheden in praktijk te brengen. Omdat ik nog niet precies wist waarin ik me wilde specialiseren, kwam het aanbod van 2ASSISTU via LinkedIn op het perfecte moment. Via hen krijg ik de kans om mee te kijken bij diverse kantoren en zo te ontdekken waar mijn kracht en passie liggen.

 Ik ben half Engels en werelds opgevoed, wat maakt dat ik mijn horizon graag verbreed en uiteindelijk ook buiten Nederland mijn steentje wil bijdragen. Voor nu ben ik enthousiast om mijn carrière in een zakelijke omgeving te starten, mijn vaardigheden verder te ontwikkelen en vooral te blijven doen wat ik het liefste doe: mensen helpen en juridische processen soepel laten verlopen.

 2ASSISTU voelt nu al als een fijne plek waar ik mezelf kan zijn én groeien. Ik kijk ernaar uit om te blijven leren, mezelf te ontwikkelen en mooie ervaringen op te doen!

Hi! Mijn naam is Elena en vanaf september 2025 ben ik werkzaam als 2ASSISTU Assistant.
 
In 2024 heb ik mijn studie aan de Hotel Management School Maastricht afgerond. Tijdens mijn managementstage bij Albert Heijn binnen Category Management ontdekte ik mijn interesse in marketing. Omdat ik mij hierin verder wilde verdiepen, ben ik in oktober naar Madrid verhuisd om daar mijn Master in Marketing te volgen, die ik inmiddels heb afgerond. 
 
Ik ben ambitieus, enthousiast en leergierig. De afgelopen jaren heb ik mij zowel professioneel als persoonlijk sterk ontwikkeld. Met een Hotelschool-diploma liggen er veel mogelijkheden open, wat het soms ook uitdagend maakt om de juiste richting te kiezen.
 
Via een vriendin die al als Assistant bij 2ASSISTU werkte, kwam ik met het bedrijf in aanraking. Haar positieve verhalen maakten mij direct enthousiast. Wat mij aanspreekt aan 2ASSISTU is de diversiteit aan opdrachten en de mogelijkheid om in een relatief korte tijd veel te leren bij verschillende bedrijven. 

Hallo! Mijn naam is Pam en ik werk als Assistant bij 2ASSISTU.

Wat mij typeert is een analytische en gestructureerde manier van werken gecombineerd met een kritische blik en oog voor mensen. Dit komt mede door mijn studie Filosofie: Filosofie heeft mij een scherpe vraagstelling en probleemanalyse geleerd en mijn minor in organisatiewetenschap inzicht op organisatorische processen en het efficiënt inrichten hiervan. Hierdoor kan ik snel prioriteiten stellen, financiële & organisatorische zaken strak organiseren en proactief meedenken met opdrachtgevers zodat zij zich op hun doel kunnen richten.

Ik haal mijn energie uit het organiseren, helder communiceren en het creëren van rust voor mezelf en van anderen. Via een vriendin kwam ik in aanraking met 2ASSISTU en ik was direct enthousiast: de combinatie van diversiteit in opdrachten, de focus op persoonlijke ontwikkeling en de professionele, bieden mij hier de kans om mijn kritische en leergierige blik alleen maar te vergroten. Ik kijk ernaar uit om samen werk efficiënter te maken en waarde toe te voegen bij 2ASSITU.

Hi! Mijn naam is Isabel, ik ben 21 jaar oud en de opleiding Rechtsgeleerdheid aan de universiteit aan het afronden. Naast mijn studie doe ik vrijwilligerswerk bij de Rechtswinkel, waar ik mensen help met uiteenlopende juridische vragen. Dit heeft me niet alleen geleerd om juridische informatie op een begrijpelijke manier over te brengen, maar ook om met verschillende mensen samen te werken en écht iets te betekenen voor anderen.
 
Omdat ik mijn theoretische kennis graag combineer met praktijkervaring, ben ik met veel enthousiasme per oktober gestart als 2ASSISTU Legal Assistant. Binnen deze rol krijg ik de kans om mijn juridische en organisatorische vaardigheden in te zetten om anderen te ondersteunen en processen soepeler te laten verlopen. 
 
Ik ben nieuwsgierig, ambitieus en leergierig, en ik haal energie uit een omgeving waarin ik zowel mensen kan ondersteunen als mezelf kan blijven uitdagen. Wat mij aanspreekt aan 2ASSISTU is de diversiteit aan opdrachten en de mogelijkheid om met mijn inzet bij te dragen aan het succes van onze opdrachtgevers, terwijl ik mezelf tegelijkertijd blijf ontwikkelen.

Hi! Mijn naam is Lisa , ik ben 23 jaar oud en per september 2025 ben ik vol enthousiasme begonnen als 2ASSISTU Assistant. 

In juni 2024 heb ik mijn bachelor Facility Management afgerond aan De Haagse Hogeschool, een brede opleiding waarin organiseren, regelen en ontzorgen centraal staan. Met mijn business-minor in Barcelona en jarenlange horeca-ervaring heb ik een stevige basis opgebouwd, waarbij het ondersteunen van mensen met een hospitality mind-set altijd de rode draad is gebleven.

Na het afronden van mijn studie, ben ik gelijk aan de slag gegaan als Facility Coördinator bij BESTSELLER, een internationale retailorganisatie. Hier was ik verantwoordelijk voor alle facilitaire processen van meer dan 100 winkels in Nederland en had ik een rol in de openingen van nieuwe vestigingen. Een dynamische omgeving waar ik ontzettend veel heb geleerd en mooie ervaringen heb opgedaan.

Ik ben leergierig, gedreven en altijd opzoek naar persoonlijke groei. Wat mij aanspreekt aan 2ASSISTU is de kans om verschillende kanten van de zakelijke dienstverlening te ontdekken en mezelf verder te ontwikkelen. Ik kijk er naar uit om mijn vaardigheden in te zetten en bij te dragen aan het succes van zowel onze opdrachtgevers als 2ASSISTU.

Hi, ik ben Maxime Kempkes. In juni 2024 heb ik mijn bachelor Communicatie & Multimedia Design afgerond en werk sinds november met veel plezier bij 2ASSISTU om gedetacheerd te worden als 2ASSISTU Assistant.

Tijdens mijn studietijd vervulde ik verschillende ondersteunende rollen in het onderwijs en de horeca, waar ik ontdekte hoeveel plezier ik haal uit het organiseren en ontzorgen van collega’s en klanten. Na mijn studie kwam 2ASSISTU op mijn pad, en na ons eerste gesprek wist ik meteen dat dit de juiste plek voor mij was.

Wat mij vooral aanspreekt in mijn functie is de veelzijdigheid en afwisseling. Geen dag is hetzelfde en dat zorgt ervoor dat het werk dynamisch en uitdagend blijft. Of het nu gaat om het organiseren van processen, het oplossen van onverwachte problemen, of het ondersteunen van collega’s—dit is precies waar ik energie van krijg. Geef mij een uitdaging, en ik ga er met enthousiasme en focus mee aan de slag om een passende oplossing te vinden!

Ik kijk uit naar alles wat nog op mijn pad komt bij 2ASSISTU, en ik kan niet wachten om mijn vaardigheden verder uit te bouwen.

Hi, ik ben Jill Hölzel. Na het afronden van de studie Leisure & Events Management aan de Hogeschool Inholland ben ik per november 2024 met veel enthousiasme begonnen bij 2ASSISTU als 2ASSISTU Assistant. Tijdens mijn opleiding heb ik gewerkt als eventplanner waar ik waardevolle ervaringen heb op gedaan binnen de zakelijk dienstverlening. Ik kijk er naar uit om deze ervaringen in te zetten en mij verder te ontwikkelen. Deze stap betekent voor mij niet alleen een nieuwe uitdaging, maar ook een kans om mijn passie voor organisatie en ondersteuning verder vorm te geven.

Vanaf het eerste moment voelde ik direct een enorme klik met 2ASSISTU. De mogelijkheid om via detachering verschillende functies en bedrijven te leren kennen spreekt mij heel erg aan. Op deze manier kan ik in een korte tijd veel leren. Ik kijk er naar uit om mijzelf de komende tijd op zowel professioneel als op persoonlijk vlak verder te ontwikkelen.

Het is ontzettend fijn om 2ASSISTU als een vertrouwde basis te hebben en onderdeel te zijn van een hecht en betrokken team!

Mijn naam is Brechje van Campen, ik ben 24 jaar oud. Na mijn studie aan de Hoge Hotelschool in Den Haag ben ik verder gaan zoeken naar een plek waar ik écht op mijn plek ben. Dit jaar ben ik afgestudeerd en vol enthousiasme gestart aan mijn professionele avontuur bij 2ASSISTU.

De kans om bij verschillende dynamische bedrijven aan de slag te gaan en in korte tijd veel te leren, sprak mij enorm aan. Via 2ASSISTU kan ik mijn talenten ontdekken, mijn netwerk uitbreiden en waardevolle praktijkervaring opdoen in diverse sectoren.

In mijn huidige rol als Executive Assistant bij Schoeller Allibert ondersteun ik het Senior Leadership Team (SLT) in hun dagelijkse werkzaamheden. Schoeller Allibert is een toonaangevend bedrijf dat duurzame, herbruikbare verpakkingsoplossingen biedt aan diverse industrieën. Deze ervaring daagt me uit en laat me groeien, zowel professioneel als persoonlijk.

Naast mijn werk ben ik altijd in beweging. Ik haal energie uit gezelligheid met mensen, lekker eten en creatieve uitdagingen. Stilzitten past niet bij mij; ik zoek altijd nieuwe manieren om mezelf te ontwikkelen. Dankzij 2ASSISTYOU voel ik me zeker dat ik de juiste keuze heb gemaakt en kijk ik uit naar alles wat nog komt!

Mijn naam is Merel Strijland, ik ben 26 jaar oud. Ik heb de opleiding Communication and Multimedia Design afgerond en daarna drie jaar mijn eigen bedrijf gehad in branding en webdesign. Het runnen van mijn eigen onderneming heeft me geleerd om structuur te brengen in processen, overzicht te houden en creatieve oplossingen te vinden voor diverse uitdagingen. Deze vaardigheden neem ik nu mee in mijn rol als Assistant.

Tijdens mijn tijd in Australië ontdekte ik hoe leuk ik het vind om mensen te ondersteunen en echt iets te betekenen in hun dagelijkse werk. Deze ervaring heeft mij geïnspireerd om bij 2ASSISTU verder te groeien, waar ik de kans krijg om structuur te creëren en een betrouwbaar aanspreekpunt te zijn voor mijn opdrachtgevers.

Wat mij motiveert in deze rol is het zoeken naar manieren om processen slimmer en efficiënter in te richten, zodat mijn opdrachtgevers zich volledig kunnen focussen op wat voor hen belangrijk is. Ik zie het als een uitdaging om niet alleen praktische ondersteuning te bieden, maar ook een verschil te maken in hoe zij hun werk ervaren.

Met deze mooie start kijk ik met veel enthousiasme naar de toekomst. Ik wil mezelf blijven ontwikkelen, nieuwe vaardigheden leren en waardevolle samenwerkingen aangaan. Bij 2ASSISTU krijg ik de kans om dit allemaal te doen, en ik kijk ernaar uit om deze reis voort te zetten.

Hi! Mijn naam is Sophie Mandersloot! Met veel enthousiasme stel ik mezelf voor als 2ASSISTU Assistant bij 2ASSISTU! In juli 2024 heb ik mijn studie Communicatie afgerond aan de Hogeschool Utrecht. Tijdens mijn opleiding ontdekte ik mijn passie voor mode en communicatie, wat me inspireerde tot een stage bij een fashionlabel. Hier heb ik waardevolle ervaring opgedaan op het gebied van communicatie en creatieve contentcreatie en geleerd om mijn creativiteit, samenwerkingsvaardigheden en overzicht te behouden in een dynamische omgeving.
Naast mijn studie heb ik mezelf verder ontwikkeld door een cursus te volgen waarin ik me heb verdiept in het werken met programma’s zoals Photoshop. Toen ik kennismaakte met 2ASSISTU voelde ik direct een klik. De persoonlijke aanpak, energie en focus op groei spraken me meteen aan. Ik geloof in de kracht van een hecht team en een omgeving waarin continu leren centraal staat.
Ik kijk er enorm naar uit om als Assistant mijn communicatieve vaardigheden, organisatietalent en oog voor structuur in te zetten en bij te dragen aan het succes van 2ASSISTU én onze klanten.

Hi! Mijn naam is Fleur Coppejans, ik ben 25 jaar en woon momenteel in Tilburg. Ik heb 4,5 jaar in Leiden gewoond, waar ik mijn bachelor Rechtsgeleerdheid heb afgerond. Daarna ben ik terugverhuisd naar Tilburg om de extended master Familie- en Jeugdrecht & Strafrecht te volgen.

Naast mijn master heb ik werkervaring opgedaan bij een klein advocatenkantoor in Tilburg. Als juridisch medewerker heb ik daar mijn organisatorische en administratieve vaardigheden verder ontwikkeld. Inmiddels ben ik bijna klaar met mijn master en daarom op zoek naar een nieuwe uitdaging — die heb ik gevonden bij 2ASSISTU!

Wat mij meteen erg aansprak bij 2ASSISTU is de mogelijkheid om verschillende kantoren te leren kennen, in combinatie met persoonlijke ontwikkeling. Het lijkt me een mooie en leuke manier om erachter te komen wat écht bij mij past. Daarnaast spreekt de afwisseling in werkzaamheden me erg aan: van organisatorische ondersteuning tot legal support, geen dag is hetzelfde.

Ik kijk er dan ook naar uit om via 2ASSISTU mijn juridische kennis verder toe te passen in de praktijk en mezelf verder te ontwikkelen!

Mijn naam is Jay van Dijk, ik ben 24 jaar en heb in juni 2024 de opleiding Ondernemerschap & Retail Management afgerond aan NHL Stenden Hogeschool in Leeuwarden. Tijdens mijn studie ontwikkelde ik sterke organisatorische en ondersteunende vaardigheden door me te verdiepen in duurzaam ondernemen, marketing en procesoptimalisatie. Door verschillende stages deed ik ervaring op met projectbeheer, het coördineren van taken en het ondersteunen van teams bij hun dagelijkse werkzaamheden.

Na mijn studie zocht ik een veelzijdige rol waarin ik mijn vaardigheden verder kon ontwikkelen. 2ASSISTU bood mij precies die uitdaging. De flexibiliteit en de kans om mezelf op meerdere vlakken te ontwikkelen spraken me meteen aan. Hier kan ik mijn kennis toepassen en tegelijkertijd nieuwe vaardigheden opdoen. Het idee om bedrijven te ontzorgen en bij te springen waar nodig sluit perfect aan bij mijn ambitie om waarde toe te voegen.

Dankzij de onboarding en trainingen bij 2ASSISTU heb ik een sterke basis gekregen en het vertrouwen om een actieve bijdrage te leveren. Ik ben beschikbaar voor opdrachten en kijk ernaar uit om mijn ervaring verder uit te breiden.

Hi! Mijn naam is Maud Mutsaerts en ik ben sinds januari 2025 werkzaam bij 2ASSISTU! Na mijn bachelor rechtsgeleerdheid ben ik in september 2024 van Leiden naar Amsterdam verhuisd en ben ik aan mijn master Informatierecht begonnen. Ik was op zoek naar een nieuwe uitdaging en ik ben altijd al benieuwd geweest naar het recruitmentvak. Zo ben ik bij 2ASSISTU terechtgekomen: een snelle, persoonlijke en dynamische werkomgeving met een divers klantenbestand, wat precies aansluit bij wat ik zocht!

Mijn rol binnen het Werving & Selectie team is Research Associate waarbij ik de consultants ondersteun bij het vinden van de juiste kandidaten voor onze opdrachtgevers. Dit betekent dat ik me vooral bezighoud met het vinden en benaderen van potentiële kandidaten om de perfecte match te maken. Daarnaast werk ik nauw samen met de consultants om het wervingsproces zo soepel en efficiënt mogelijk te laten verlopen. 

Ik kijk ernaar uit om mezelf verder te ontwikkelen bij 2ASSISTU maar het meest waardevolle voor mij is echter de kans om een bijdrage te leveren aan het recruitmentproces en daarmee zoveel mogelijk opdrachtgevers en kandidaten blij te maken! 

Mijn naam is Milot van Buggenum en sinds januari 2025 ben ik werkzaam bij 2ASSISTU als 2ASSISTU Assistant. In juli 2023 heb ik mijn studie Commerciële Economie afgerond aan de Hogeschool van Amsterdam. Gedurende mijn studie heb ik altijd met veel plezier in de horeca gewerkt. Daarna heb ik 1,5 jaar als Store Manager bij Donsje Amsterdam gewerkt.

In mijn vorige functie heb ik ervaring opgedaan in het organiseren, het behouden van overzicht en het vinden van creatieve oplossingen voor onverwachte situaties. Stressbestendigheid is een eigenschap die ik ook meeneem in mijn rol als Assistant. Ik haal veel energie uit het helpen, ondersteunen en ontzorgen van mijn collega’s.

Vanaf het eerste moment had ik een goed gevoel bij 2ASSISTU. Het sprak me aan dat ik via detachering verschillende soorten bedrijven kan leren kennen en op deze manier veel nieuwe ervaringen kan opdoen. Ik kijk ernaar uit om mezelf verder te ontwikkelen in de dynamische zakelijke wereld.

In mijn huidige rol als Office Manager bij HC Partners ondersteun ik het team en de partners zodat zij zich volledig kunnen focussen op hun werk. HC Partners is een investeringsbedrijf uit Amsterdam. Deze wereld was nog helemaal nieuw voor mij maar ik leer elke dag meer over de private equity!

Ik ben blij dat ik deel mag uitmaken van het fijne 2ASSISTU-team. Het voelt als een vertrouwde basis, waar ik elke dag kan leren.

Hi, mijn naam is Kiki Hoff en ik woon inmiddels al bijna vier jaar in Amsterdam. In 2024 heb ik mijn bachelor Toegepaste Psychologie afgrond aan de Hogeschool van Amsterdam. Na mijn studie ben ik aan de slag gegaan als Retail Manager, waar ik enorm genoot van het contact met de klanten. In deze rol heb ik ontzettend veel geleerd over leidinggeven, teamwork en het creëren van een inspirerende werkomgeving.

In maart 2025 ben ik gestart als Talent Recruiter & Marketeer bij 2ASSISTU. In deze functie richt ik mij op het werven van nieuwe 2ASSISTU Assistant. Daarnaast houd ik mij bezig met de marketing en branding van onze Assistants, zodat zij perfect aansluiten bij de behoeften van onze klanten.

Ik kijk er enorm naar uit om met het superleuke team verder aan de slag te gaan en samen te bouwen aan de toekomst van 2ASSISTU!

Hi! Mijn naam is Julia van de Kamp, ik ben 24 jaar en woon inmiddels al bijna vijf jaar met veel plezier in Amsterdam. In oktober heb ik mijn opleiding aan de Hotelschool The Hague afgerond, waar ik niet alleen heb geleerd om gastvrijheid tot in detail te begrijpen, maar ook hoe je in dynamische omgevingen het overzicht bewaart, snel schakelt en altijd het beste uit jezelf én andere haalt. 
 
Sinds november ben ik gestart als Office & Marketing Coördinator bij 2ASSISTU, een rol waarin al mijn interesses perfect samenkomen. Ik houd me bezig met van alles binnen de organisatie: van interne processen ondersteunen tot het versterken van onze marketing en branding. De afwisseling, creativiteit en het samenwerken met een het team geven me enorm veel energie!
 
Ik kijk ernaar uit om mezelf verder te ontwikkelen binnen mijn rol en samen met dit leuke team mooie dingen neer te zetten!
Geboren in het bourgondische Brabant, maar al snel trok ik de wereld in. Na mijn studie Public Administration in Den Haag (en een uitstap naar de VS), begon mijn carrière in recruitment bij Randstad. Wat volgde was een internationale loopbaan waarin commercie en mensgerichtheid samenkwamen.
In 2012 verhuisde ik naar Hongkong en specialiseerde ik me in recruitment voor de financiële sector. Bij Deutsche Bank en later Morgan Stanley gaf ik leiding aan recruitmentteams in de Asia Pacific-regio. Eind 2022 keerde ik terug naar Nederland, waar ik aan de slag ging als Head of Talent Acquisition Europe in de vastgoedsector.
Sinds mei 2025 versterk ik 2ASSISTU als ad interim Consultant. Hier focus ik op klantcontact, procesoptimalisatie en het strategisch inzetten van team en talent om klaar te zijn voor de toekomst.
Op zoek naar een nieuwe uitdaging in business support of versterking voor je team? Ik denk graag met je mee.

Hi! Mijn naam is Ike Reuver en sinds mei 2025 maak ik deel uit van 2ASSISTU als 2ASSISTU Assistant.

Na het afronden van mijn bachelor Biomedische Technologie ben ik verdergegaan met een master Financial Management aan Nyenrode. Deze unieke combinatie van technische en financiële kennis stelt mij in staat om gestructureerd, analytisch en oplossingsgericht te werken.

Tijdens mijn studie heb ik waardevolle ervaring opgedaan in het ondersteunen van management, het organiseren van evenementen en het coördineren van uiteenlopende projecten. Ik haal energie uit het creëren van overzicht, het vooruitdenken en het écht ontzorgen van anderen.

Ik kijk ernaar uit om bij te dragen aan professionele teams, mezelf verder te ontwikkelen en impact te maken binnen een dynamische werkomgeving.

Hi! Mijn naam is Laura Ponjee en sinds mei 2025 werk ik met veel plezier bij 2ASSISTU. Eind 2024 ben ik afgestudeerd aan The New School in Amsterdam, waar ik mijn bachelor in Marketingcommunicatie heb behaald.

Tijdens mijn studie ontdekte ik mijn passie voor organiseren, plannen en het ondersteunen van anderen. Via stages in marketing, PR en events deed ik waardevolle ervaring op en merkte ik hoeveel energie ik haal uit het succesvol afronden van projecten en het samenwerken in een team. Daarnaast heb ik gewerkt als accountmanager, waar ik verantwoordelijk was voor klantrelaties en ondersteuning bood bij diverse projecten en marketingactiviteiten.

Na het behalen van mijn diploma ging ik op zoek naar een functie waarin ik mijn brede interesses kon combineren. Via via kwam ik in contact met 2ASSISTU. De afwisseling in opdrachten en de persoonlijke begeleiding spraken me direct aan. Tijdens de eerste gesprekken voelde ik me meteen op mijn plek — ik kon niet wachten om te starten. En al snel werd er een opdracht gevonden die goed bij mij paste.

Momenteel werk ik met veel enthousiasme als Project Coördinator bij een executive search firma. In deze rol ondersteun ik twee partners met het beheren van agenda’s en afspraken, het organiseren van reizen en het uitvoeren van diverse taken binnen het searchproces. Ik ben gemotiveerd om mijn vaardigheden verder te ontwikkelen en steeds meer impact te maken.

 

Hi, mijn naam is Anouk Kruining en sinds maart 2025 ben ik werkzaam bij 2ASSISTU. Na het afronden van mijn bachelor aan TMO Fashion Business School ben ik verhuisd naar Amsterdam. Al snel ontdekte ik mijn passie voor recruitment. Ik vind het leuk om met mensen in contact te staan, diverse organisaties te leren kennen en kandidaten blij te maken met een nieuwe baan die helemaal bij ze past.

Voordat ik bij 2ASSISTU aan de slag ging, werkte ik als Talent Acquisition Consultant met een focus op interne werving. Nu heb ik bewust de overstap gemaakt naar recruitment aan bureauzijde. Bij 2ASSISTU krijg ik de kans om te werken in een dynamische, energieke omgeving, waar ik de schakel ben tussen talent en topwerkgevers.

Ik kijk uit naar de persoonlijke benadering en het opbouwen van relaties met klanten. Mijn werkzaamheden beginnen bij een intake bij de klant op locatie om goed te begrijpen welke kandidaat het beste past bij hun bedrijfscultuur en behoeften. Daarna ga ik actief op zoek naar de ideale match! 

Ik ben ontzettend blij om deel uit te maken van het enthousiaste team van 2ASSISTU en kijk ernaar uit om elke dag nieuwe ervaringen op te doen en te blijven groeien.

Hoi! Mijn naam is Dorine Vreugdenhil, ik ben 24 jaar en in april 2024 ben ik na een leuke studententijd in Tilburg naar Amsterdam verhuisd. In Tilburg heb ik een bachelor Trend Research & Concept Creation gevolgd, waarna ik de master Business Communication & Digital Media heb afgerond. De combinatie van de creativiteit en het praktische uit mijn bachelor met het analytische uit mijn master zorgt voor een sterke basis om mij als professional verder te ontwikkelen.
 
Ik kreeg direct een warm gevoel bij 2ASSISTU en wist meteen dat het een plek zou zijn waar ik me thuis zou voelen. Het is een plek waar persoonlijke aandacht en ontwikkeling centraal staan. Ik vind het een mooie kans om mijn kwaliteiten op de juiste opdrachten in te zetten en op verschillende plekken te ontdekken waar mijn passie en kracht écht liggen. Daar kijk ik ontzettend naar uit!
 
Naast mijn werk houd ik ervan om lekker te koken (en te eten), leuke dingen met vrienden te doen en creatief bezig zijn. Daarnaast ben ik altijd op zoek naar nieuwe hobby’s en manieren om mezelf uit te dagen en verder te ontwikkelen. 

Hi! Mijn naam is Rosalie Boer en afgelopen jaar heb ik de laatste fase van mijn studie aan de Hotel Management School Maastricht afgerond, met mijn managementstage bij Rituals Cosmetics op de Travel Retail afdeling.

Ik ben enthousiast, gedreven en servicegericht ingesteld. In de afgelopen jaren heb ik mijn passie voor gastvrijheid verder ontwikkeld, waarbij ik klant- en oplossingsgericht heb leren denken. Naast mijn studie heb ik waardevolle werkervaring opgedaan in de horeca, zowel in Nederland als in het buitenland. Zo heb ik tijdens mijn stage bij het Renaissance Arc de Triomphe Hotel in Parijs mijn interculturele vaardigheden versterkt en ervaring opgedaan in diverse F&B functies. Daarnaast ben ik ondernemend ingesteld; enkele jaren geleden heb ik mijn eigen online sieradenwebshop gehad, waar ik veel heb geleerd over marketing en klantgericht werken.

Hoewel ik veel verschillende kanten van de hospitality- en retailwereld heb ontdekt, was het nog niet duidelijk welke richting ik precies wilde volgen. Tot ik via LinkedIn terecht kwam bij 2ASSISTU – het voelde meteen goed. De combinatie van professionele ontwikkeling, flexibiliteit en de mogelijkheid om verschillende bedrijven te leren kennen en ondersteunen, sprak me enorm aan.

Sinds februari ben ik via 2ASSISTU werkzaam als management assistente bij Vastgoed Belang. Ik kijk er ontzettend naar uit om mijn vaardigheden verder te ontwikkelen en met veel enthousiasme nieuwe stappen te zetten!

Mijn naam is Meg Reus, ik ben 22 jaar en sinds maart 2025 ben ik onderdeel van 2AssistU als 2AssistU Assistant. 
 
Tijdens mijn studie Rechten aan de Hogeschool van Amsterdam, heb ik al mooie stappen mogen zetten binnen het juridische werkveld. Zo deed ik ervaring op binnen het notariaat, juridische kantoren en het Openbaar Ministerie, plekken waar mijn interesse in het recht alleen maar verder groeide.
 
Mijn ambitie stopt hier niet: ik ben van plan om binnenkort te starten met mijn master Rechtsgeleerdheid. Wat ik vooral belangrijk vind, is om de theorie uit mijn studie ook echt in de praktijk te brengen. Toen 2ASSISTU op mijn pad kwam, wist ik meteen: dit is een perfecte plek om mijn carrière te beginnen. Een organisatie waar ik mijn juridische achtergrond kan combineren met praktische ondersteuning en persoonlijke ontwikkeling. 
 
Binnen mijn rol als Assistant wil ik mijn opdrachtgevers graag ontzorgen, van hands-on ondersteuning tot het bieden van legal support. Ik hou van veelzijdigheid en zoek graag de uitdaging op. De trainingen die ik via 2AssistU heb gevolgd, hebben mij daar extra in versterkt en geven mij een stevige basis om direct aan de slag te gaan. 
 
Ik ben een echte teamspeler, werk graag samen en vind een fijne werkomgeving heel belangrijk. Met veel enthousiasme kijk ik uit naar de kansen die 2AssistU mij biedt en ik kan niet wachten om te starten!

Hi! Mijn naam is Jeanine, 25 jaar en sinds september met vol enthousiasme begonnen als 2ASSISTU Assistant.

Na mijn bachelor Social Work heb ik mijn blik verbreed met een minor Ondernemerschap en een master Communicatiewetenschap. Tussentijds heb ik werkervaring opgedaan in HR. Deze combinatie heeft mij ingezien dat ik energie krijg van mensgericht werken en processen en communicatie binnen organisaties goed te begrijpen en te verbeteren.

Ik heb altijd een brede interesse gehad en mijn nieuwsgierigheid maakt dat ik graag blijf leren en mezelf ontwikkelen. Dit sprak mij dan ook direct aan bij 2ASSISTU: de persoonlijke aandacht en de mogelijkheid om te kunnen werken op verschillende kantoren. Deze variatie biedt steeds nieuwe uitdagingen en de kans om te groeien in verschillende rollen, teams en omgevingen.

Ik breng een fijne combinatie van sociaal inzicht, ondernemend denken en communicatie en zorg graag voor structuur, verbinding en een frisse blik. Kijk er naar uit om mijn enthousiasme in te zetten en verder te groeien binnen het werkveld!

Hi! Mijn naam is Eva Vellema, ik ben 23 jaar oud en per november 2025 ben ik vol enthousiasme gestart als 2ASSISTU Legal Assistant.
In Juli 2025 heb ik mijn bachelor diploma rechtsgeleerdheid aan de Vrije Universiteit van Amsterdam gehaald. Tijdens de bacheloropleiding heb ik kennis gemaakt met verschillende rechtsgebieden, die elk op hun beurt mijn interesse hebben gewekt. Uiteindelijk heb ik ervoor gekozen om me tijdens de master te specialiseren in het strafrecht, daar ben ik nu met plezier nog mee bezig.
Omdat mijn interesses binnen het recht zo breed zijn, lijkt het mij leuk om verschillende rechtsgebieden te ontdekken. Zo ben ik bij het Legal Assistant programma van 2ASSISTU terecht gekomen. Met de goede voorbereiding en begeleiding van 2ASSISTU kan ik nu op verschillende opdrachten ondersteuning bieden aan een kantoor, en tegelijkertijd zelf ervaringen opdoen en ontdekken wat echt bij mij past. Ik kijk er zeer naar uit om mezelf te ontwikkelen, en dat met de gezelligheid dat het team van 2ASSISTU biedt!
Hi! Ik ben Annemijn Monster, 24 jaar oud en per september 2025 ben ik vol energie en motivatie gestart als Legal Assistant bij 2ASSISTU.
In juli 2025 ben ik na een leuke en leerzame studententijd in Leiden verhuisd naar Amsterdam. In Leiden heb ik de bachelor Rechtsgeleerdheid gevolgd, waarna ik de master Straf- en Strafprocesrecht heb afgerond. Tijdens mijn master heb ik met veel plezier gewerkt bij BijzonderStrafrecht Academie. In de functie als juridisch assistent heb ik waardevolle ervaring opgedaan met uiteenlopende werkzaamheden, zoals klantcontact, administratieve ondersteuning, het onderhouden van de online academie en juridisch onderzoek naar actuele onderwerpen binnen het strafrecht.
De afgelopen jaren hebben mij een stevige basis gegeven, waarop ik nu kan voortbouwen in de praktijk. Mijn interesses binnen het juridische werkveld zijn breed en daarom is 2ASSISTU voor mij een passende keuze. Via 2ASSISTU krijg ik de mogelijkheid om ervaring op te doen bij verschillende organisaties waarbij ik in mijn rol als Legal Assistant opdrachtgevers kan ontzorgen.
Ik kijk er enorm naar uit om mijn vaardigheden de komende tijd verder te ontwikkelen en nieuwe professionele uitdagingen aan te gaan!
Hi! Ik ben Anne Teeuwen, 24 jaar oud en sinds november werk ik met veel plezier bij 2ASSISTU als Legal Assistant.
Na het behalen van mijn bachelor Rechtsgeleerdheid aan de Universiteit van Amsterdam ben ik gestart met de master Arbeidsrecht, waar ik momenteel nog mee bezig ben. Tijdens mijn studie heb ik drie jaar gewerkt op een advocatenkantoor. In mijn rol als paralegal heb ik een goed beeld gekregen van de praktijk en waardevolle ervaring opgedaan binnen het juridische werkveld.
Na die periode merkte ik dat ik toe was aan iets nieuws, een omgeving waarin ik mezelf verder kon uitdagen en blijven ontwikkelen. Via via kwam ik in contact met 2ASSISTU en dat voelde direct als een goede match. Wat mij aanspreekt, is de persoonlijke begeleiding en de mogelijkheid om bij verschillende kantoren aan de slag te gaan. Zo kan ik in korte tijd veel leren, mezelf verder ontplooien en ontdekken welke richting het beste bij mij past.
Ik kijk ernaar uit om de komende tijd nieuwe ervaringen op te doen, mijn kennis te verbreden en mezelf verder te ontwikkelen binnen de juridische praktijk!
TOP