In je kracht staan

Ben je opzoek naar een passende baan als Assistant?
Wij kunnen je daarbij helpen!

Interesse in een baan als Personal Assistant?

Laat hier je gegevens achter!

    Voor kandidaten

    In je kracht staan door ondersteuning

    Wij bemiddelen functies als Personal Assistant, Executive Assistant en Team Assistant. Jij bent binnen een organisatie onmisbaar en jouw persoonlijkheid is voor ons net zo belangrijk als je vaardigheden en ervaring. Je haalt energie uit ontzorgen, weet complexe agenda’s te managen, boekt reizen, houdt overzicht en ondersteund op verschillende fronten. Daarnaast is het belangrijk dat er een goede klik is tussen jou en je manager of team om de perfecte match te maken.

    Door ons grote netwerk en sterke online aanwezigheid helpen we jou snel aan een nieuwe passende baan! Voor zowel vaste, als tijdelijke posities.

    Do we need ?

    Avatar Jazz

    Jazz de Koene

    2AU Assistant

    Jazz@2assistu.nl

    meet
    the
    assistants

    Logo 2ASSISTU wit
    Nigelie avatar

    Nigelie Leijgraaff

    2AU Assistant

    Nigelie@2assistu.nl

    Elvita Vermeulen

    2AU Assistant

    elvita@2assistu.nl

    Waarom bij 2AU aan de slag?

    Het 2ASSISTU Team

    Je bent onderdeel van ons fijne en hechte 2ASSISTU team dat altijd aan het groeien is. 

    Zekerheid

    Via ons krijg je eerst een jaarcontract met aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden. Daarnaast zorgen wij voor een continue stroom aan leuke en passende opdrachten voor jou waardoor jij je daar geen zorgen over hoeft te maken. 

    Dynamisch

    Doordat de opdrachten en vraagstukken van de klant tijdelijk zijn, is je werk erg afwisselend. Geen dag is hetzelfde!

    Netwerken

    Je leert tijdens de opdrachten en via 2ASSISTU veel nieuwe mensen en organisaties kennen. Hierdoor bouw je een sterk netwerk en kom je er steeds meer achter wat écht bij jou past.

    Welcome pack

    Als je bij ons start krijg je een welcome pack met leuke gadgets en goodies waarmee je gelijk uit de voeten kan om jouw werk optimaal uit te voeren. 

    Borrels & events

    Als team organiseren wij iedere maand een borrel en regelmatig team events zodat we altijd connected blijven.

    Wat bieden wij jou?

    – Verschillende opdrachtgevers
    – Een goed competitief salaris 
    – Jaarcontract
    – 25 vakantiedagen o.b.v. 40 uur
    – Telefoonvergoeding
    – Professionele fotoshoot

    Interesse? Of eventuele kennismaking?

    Laat je gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

      Waarom 2ASSISTU?

      Moyenne Wessels

      ‘’Ik vind de begeleiding van 2ASSISTU, in het bijzonder van Inge, super fijn, persoonlijk en adequaat. Ik heb tot nu toe dus alleen maar goede ervaringen met 2ASSISTU!’’

      Liesbeth Leurdijk

      “Als heel prettig. Het werd mij snel duidelijk dat het een zeer professioneel bedrijf is. 2ASSISTU heeft een goed beeld van de markt, weet wat er speelt en wat de waarde van een opdracht is. Voor mij als beginnend zelfstandige gaf dat een veilig gevoel. Ik wist dat mijn uurtarief vervolgens goed en realistisch was. Ik had ook heel erg het gevoel dat Nora voor mij in stond en tegelijk het belang van het bedrijf ook behartigde.”

      Suze Krantz

      ‘’Ik heb zelf met heel veel plezier drie maanden bij 2ASSISTU gewerkt om een tijdje te overbruggen en ik heb daar toen al waardevolle vriendinnen aan overgehouden! Daarnaast hebben ze mij goed ontvangen toen ik wegging bij mijn vorige baan en zo ben ik bij Power2X terecht gekomen. Jullie zijn persoonlijk, snel en heel fijne mensen om mee samen te werken!’’

      Celine Thijs

      “Als heel betrokken! De meiden van 2ASSISTU hebben zowel met het bedrijf als met jou persoonlijk contact. Een perfecte samenwerking dus!!’’

      Ece Cinar: ‘’Ik vond de begeleiding van 2ASSISTU heel fijn in de aanloop naar mijn sollicitatiegesprek bij Loyens & Loeff. Inge heeft me telefonisch klaargestoomd voor het gesprek en met resultaat!”

      Joy Dordregter

      “Top! De communicatie verloopt heel soepel en met vragen kan ik altijd bij iedereen terecht. Ook zorgen ze ervoor dat alles goed en op tijd wordt geregeld. De sfeer is heel relaxed, professioneel maar niet té formeel.”

      Vacatures

      PA Employment & Pensions

      In deze rol ben jij de rechterhand van de vrouwelijke partner van de sectie Employment & Pensions bij CMS. Naast haar functie als partner, is zij tevens hoofd van voornoemde sectie en van de Technology, Media & Communications Sector Group....

      Executive Assistant CFO 

      Lidl is de afgelopen jaren exponentieel gegroeid in Nederland. Met meer dan 21.000 medewerkers, 440 filialen en 7 distributiecentra behoren ze tot de grootste supermarkten van Nederland en zelfs tot de grootste supermarktketen in Europa. De missie van Lidl is...

      PA & Office Manager 

      Arcagna, een boetiekkantoor gespecialiseerd in fiscaal en juridisch advies van vermogende particulieren en ondernemers, is opzoek naar een nieuwe PA/Office Manager voor Hendrik en Wouter (2 partners) van hun prachtige kantoor aan het Museumplein in Amsterdam....

      Executive Assistant 

      Power2X is een jonge organisatie in de Amsterdamse Pijp die zich richt op de energietransitie middels Strategy Consulting en Project Development. Het team deelt de missie om vervuilende industrieën te vergroenen en daarmee een bijdrage te leveren aan een schonere...

      Personal Assistant 

      Voor een International Jewellery Company met een wereldwijde distributie zijn wij opzoek naar een Personal Assistant. Deze organisatie ontwerpt en ontwikkelt prachtige sieraden, waardoor mensen overal ter wereld kunnen genieten van hun collecties. Als onderdeel van het team krijg je...

      Executive Assistant

      Bol.com in Utrecht zoekt een enthousiaste Executive Assistant voor de CPO! Als Executive Assistant ondersteun je de Chief Product Officer, beheer je de agenda als een professional, houd je de communicatie scherp, handel je tickets met finesse af en pak...

      Hi ik ben Nigelie, geboren en opgegroeid in Amerika en nu woonachtig in Vinkeveen met mijn man en zoontje.

      In Amerika heb ik mijn bachelor in kinesiologie behaald, maar door de jaren heen heb ik altijd in verschillende assistent en officemanagementfuncties gewerkt.

      Begin 2022 heb ik 2ASSISTU via Instagram leren kennen en wist ik direct dat dit team de juiste match voor mij was.

      In juni ben ik begonnen met mijn eerste opdracht als 2ASSISTU Assistant. In deze organisatie bestaan mijn werkzaamheden vooral uit agendabeheer, reizen boeken en plannen en het organiseren van interne en externe vergaderingen. In voorgaande functies heb ik ook een breed scala aan taken gehad binnen officemanagement en administratie.

      Wat ik zo leuk vind aan 2ASSISTU is de mogelijkheid om voor verschillende bedrijven te werken en zoveel mogelijk ervaringen op te doen. Ik denk dat het een perfecte manier is om je vaardigheden verder te ontwikkelen en te groeien als individu en werknemer. Als 2ASSISTU Assistant krijg je de kans om je netwerk uit te breiden. 

      Ben jij nog opzoek naar een Executive Assistant, Personal Assistant of Office Manager? Stuur bij dan een berichtje via nigelie@2assistu.nl en wie weten spreken wij elkaar snel!

      Hi! Ik ben Jazz, woonachtig in het mooie Amsterdam en kom oorspronkelijk uit Goes, Zeeland. 

      Ik heb International Media and Entertainment Management gestudeerd in Breda en vervolgens gewerkt in rollen als Office Manager en Personal Assistant.

      Toen ik werd benaderd door 2ASSISTU wist ik vrij snel dat ik hier wilde werken en sinds januari 2022 werk ik hier dan ook met veel plezier als 2ASSISTU Assistant.

      Als 2ASSISTU Assistant kan ik al mijn opgedane ervaring op opdrachtbasis inzetten voor verschillende bedrijven en zo de klant optimaal ontzorgen. Ik ben iemand die graag ondersteunt en alles tot in de puntjes regelt. 

      Vanwege mijn flexibele houding en relevante werkervaring kan ik ergens snel mijn weg vinden en zorgen dat iedereen happy is! 

      Het mooie aan deze manier van werken is dat ik hierdoor veel verschillende soorten organisaties van binnen te zien krijg en mij zo constant kan blijven ontwikkelen. Het maakt mijn job heel dynamisch en leerzaam.
      Wil jij meer weten over wat wij kunnen doen voor jullie organisatie of ben je een Assistant en lijkt dit je ook een mooie kans? 

      Let’s connect via jazz@2assistu.nl en kom gezellig langs bij ons op kantoor voor een kop koffie en een kennismaking! 

      Hi! Mijn naam is Elvita. Nadat ik in 2015 mijn eerste afstudeerstage in Barcelona had gelopen, vond ik het tijd om naar Amsterdam te verhuizen. Toen ik mijn studie aan het EuroCollege (hotel- en eventmanagement) had afgerond, ben ik een opleiding gaan volgen op Schoevers.

      Na (bijna) 7 leerzame en leuke jaren als Senior Executive Assistant bij mijn vorige werkgever was ik toe aan een nieuwe uitdaging. Ik kwam in contact met 2ASSISTU en de ‘2AU Assistant’ rol maakte mij enthousiast. Na al die jaren op één vaste plek te hebben gezeten, vond ik het idee om ervaring op te doen bij diverse bedrijven erg aantrekkelijk, op deze manier leer je ontzettend veel en kun je je netwerk verder uitbreiden. Het geeft mij veel energie; je ontmoet nieuwe mensen, leert omgaan met verschillende bedrijfsculturen, je wordt continu geprikkeld (lees: het is nooit saai) en je aanpassingsvermogen groeit enorm.

      Naast dat je veel kunt leren tijdens verschillende opdrachten geeft het 2AU team ook een fijne en vertrouwde basis. Je ziet elkaar regelmatig tijdens uitjes, workshops of events. Ik kijk uit naar de komende tijd; klaar om mijn krachten in te zetten en mezelf verder te ontwikkelen binnen dit mooie bedrijf.

      Ben je nieuwsgierig geworden en spreekt jou dit ook aan? Ik sta altijd open voor een kop koffie. Lets connect! elvita@2assistu.nl

      TOP