2ASSISTU Update

Jullie denken waarschijnlijk, team van 6? Wie zijn die nieuwe teamleden dan? We stellen jullie dan ook graag voor aan onze nieuwe collega’s: Suze en Nora. Suze gaat zich richten op de HR/Recruitment en L&D rollen. En Nora gaat de zwaardere Assistant posities oppakken. Beide dus echt een aanwinst voor het team. De komst van onze nieuwe team members gaat ervoor zorgen dat we snel kunnen blijven schakelen, de kwaliteit hoog blijft en we daarnaast ook het persoonlijke contact kunnen blijven waarborgen.

Verder gaan we binnenkort met een heel spannend nieuw project starten, namelijk de 2ASSISTU Academy. Een Academy waarin we Assistants de mogelijkheid geven zich nog beter en verder te ontwikkelen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een opleiding tot Notarieel Secretaresse maar ook een cursus waardoor je een echte Tech-savvy Assistant kan worden.

Allemaal leuke nieuwe dingen dus die eraan zitten te komen. Heb wij nu je interesse gewekt in één van de bovenstaande cursussen, wil je gewoon weer even met een van ons bijkletsen of heb je een Personal Assistant nodig? Neem dan contact op via info@2assistu.nl!

Bekijk ook de vacature voor Executive Assistant.

Do we need ?

Waar kunnen wij je mee helpen?

    Gerelateerde berichten

    Zelf op een originele manier personeel werven – 2ASSISTU

    Als bedrijf is het belangrijk om de juiste werknemers aan te trekken die goed passen bij de bedrijfscultuur en de nodige vaardigheden hebben om de organisatie te laten groeien. Het werven van eigen personeel kan een effectieve manier zijn om dit te bereiken, en er zijn verschillende originele manieren om dit te doen.

    Interview Executive Assistant Stephanie

    Stephanie is al ruim 25 jaar Executive Assistant. Na 15 jaar als interim EA gewerkt te hebben heeft ze recentelijk de keuze gemaakt om in vast dienstverband te gaan bij Rivean Capital. We vroegen Stephanie wat haar destijds heeft doen bewegen om van vast naar freelance te gaan, waarom zij nu toch gekozen heeft voor een vast dienstverband, maar ook of ze wellicht tips heeft voor andere Assistants die deze stap overwegen.
    TOP